Mobilepay ja Osuuspankin tili, kysymys siirtorajasta
Latasin vihdoin Mobilepayn. Eka siirto ei onnistunut, selityksessä luki että olen asettanut sovellusten siirtorajaksi tms 0€. Siinä tilanteessa sai nopeasti valittua siirtorajaksi 100€ jonka valitsin, ajatuksena vaihtaa rajaa myöhemmin vielä korkeammaksi.
Ja nyt sitten en löydä kertakaikkiaan mistään sellaista "sovellusten siirtorajaa", en Osuuspankin enkä Mobilepayn puolelta. Mistä se löytyy?
Kommentit (9)
Kyllä se sieltä OP:lta on löydyttävä, et sä sun pankkitiliä pysty Mobbarin kautta hallinnoimaan. Eli pengo se verkkopankki nyt vaan huolella läpi.
höh mikä ongelma, deletoi mobilepay ja asenna uudelleen!
Tuskin uudelleen asentaminen auttaa, kun ei sitä asiaa siinä asentamisen kohdassa edes tule esille?
Vittuiluja en tarvitse, vaan josko joku osaisi neuvoa mistä se sieltä Osuuspankin puolelta löytyy. Olen sen kyllä penkonut, en löydä.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin uudelleen asentaminen auttaa, kun ei sitä asiaa siinä asentamisen kohdassa edes tule esille?
Vittuiluja en tarvitse, vaan josko joku osaisi neuvoa mistä se sieltä Osuuspankin puolelta löytyy. Olen sen kyllä penkonut, en löydä.
2s KVG: https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/paivittaiset/kortit/turvarajat, en ole edes OP:n asiakas
Vaikka jatkoit vittuiluakin niin iso kiitos avustasi! Tuolta eteenpäin klikkailemalla löytyi. Toivottavasti on vittuuntumisen tunteesta huolimatta mukavaa, kun sait autettua jotakuta joka ei ole näissä asioissa yhtä taitava. Hyvää joulunaikaa!
Vierailija kirjoitti:
Olisit käyttänyt Siirtoa.
Vastaanottajalla ei ole sitä käytössään.
Mobilebay yms muut käteviä ainakin tori huijauksiin.
Nosto - osaisiko joku neuvoa?