Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kaverini" on ilmeisesti katkera

Vierailija
11.12.2023 |

Siitä ettö mulla on lapsia useimöikin ja on tehnyt numeron jokaisesta ihan mitättömistäkin ongelmista mitä lasten kanssa joskus on. Kaiken yrittänyt laittaa mun syyksi vaikka kyllähän tuo mustamaalasmis tarkoitus on tullut jo ihan selväksi monelle. Valehdellut kina on.ympäriinsä meidän asioista. Lasujakin todennäköisesti pukannut jo monta mutta todettu aiheettomaksi eli eivät ylitä sitä kynnystäja kukas ei ole ottanut yhyeyttä. Kuullut vain muilta etyä yrittää aina jotain "kuvaa" meidän suhteen. Hah miten joku voi luullakin että joku toinen voi vaatia jonkun tietyn arvosanan äitiyttä joltain ja valehtelemalla voi saada jotain aikaan.

Hymyilen kun nähdään mutta mielessä sanon suksi v.. ttuun sa. tanan idari pelle. Huvittavaa kun ei itse varman tiedä että se mustamaalaaminen ei mene läpi ihan kaikille. Vain hänelle ja idari joukollensa.

Luulee vielä että pahoittaa munkin mielen kun "arvostelee" milloin hyvällä milloin huolissaan josta lapsiin liittyvästä. Ei tajua tuo hölmöläinen että tiedän tasan tarkkaan mistä sopii olla huolissaan mikä on sellainen missä pitää katsoa mitä on itse tehnyt ja missä ei. Kaikki lapsien asiat ei nimittäin ole vanhemmista riippuvia. Voi "täti" pieni kun mä tiedän sen itsekin. 

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korkki kiinni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän