Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastuuko pariskunnat aina molemmat

Vierailija
11.12.2023 |

Mites teillä, jos toinen pariskunnan (yhdessä asuvat) osapuoli on kipeä niin sairastuuko aina toinenkin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eka korona ja sitten sen sai mieheni.

Vierailija
2/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Joskus kyllä. Esimerkiksi nyt näyttää siltä, että puoliso säästyi taudilta joka oli ensin lapsella ja sitten minulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo olemme aina virustaudeissa samaan aikaan. Sen verran intiimisti olemme usein.

Vierailija
4/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Yleensä mies sairastuu ja minä en. Jos sairastun niin sitten mieskin. Tosin olen sairaana kerran viidessä vuodessa. 

Vierailija
5/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan tosi harvoin on käynyt näin. Itse olen harvoin kipeänä, mies useammin flunssassa. Kun lapset oli pieniä ja sairastelivat, otin aina kipeän lapsen viereeni nukkumaan enkä silloinkaan yleensä sairastunut.

Vierailija
6/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Minä olen ollut kipeä viimeksi joskus 7-8v sitten, miehellä on flunssa noin kerran vuodessa ja mahatautia silloin tällöin. 

Vierailija
7/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Aiemmin mieheni on ollut se, joka on nuohonnut kaikki taudit, mutta minuun ei ole tarttunut. Nyt osat ovat kääntyneet toisin päin ja olen tällä hetkellä neljättä kertaa flunssassa tänä syksynä. Mies ei ole ollut kertaakaan. Kai tästä suosta joskus noustaan.

Vierailija
8/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrjötauti ja/tai ripuli tulee molemmille. Mulle eka ja miehelle pari tuntia sen jälkeen. Flunssa ei tule molemmille välttämättä. Onneksi olemme harvoin sairaita. Yhdessä ollaan oltu 32 vuotta niin tietää jo etukäteen tarttuuko tauti vai ei. Koronaa ei ole ollut kummallakaan.

Vierailija
9/9 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo olemme aina virustaudeissa samaan aikaan. Sen verran intiimisti olemme usein.

Mekin ollaan intiimisti usein ja nukutaan lusikassa vähintään alkuyö, mutta mieheni ei ole koskaan sairastanut yhtään mitään tautia meidän yhteisen 16 vuoden aikana. Itse saan töistä jonkun taudin pari-kolme kertaa vuodessa, mutta jostain syystä mieheni on immuuni (uskallanko sanoa) ihan kaikelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä