Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät itse huolla autojaan? Viitateen tuohon yhteen keskusteluun.

Vierailija
05.01.2007 |

Kyllä mä ainakin huollan, tankkaan, vaihdan kuluvia osia, pesen ihan itse yms.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkaan kyllä itse, ja renkaan vaihtaminenkin onnistuu, samoin öljyt tsekkaan kyllä ja lasinpesunesteet. Mies kuitenkin vaihtaa ajovalot ja tulpat, sekä hoitaa muut hommat. Ja ne mitä itse emme osaa, tehdään sitten huollossa.

Ei siinä mun mielestä ole mitään outoa, jos ei osaa esim. vaihtaa tulppia. Tosin oishan se hienoa osata, en minä sillä :)

Vierailija
2/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vien autoni ammattilaiselle huollettavaksi, se tehdään oikein (eikä kukaan harrastelija pysty oikeasti huoltamaan nykyaikaista tietokoneistettua autoa itse, muu on joko pahanlaatuista itsepetosta tai silkkaa valetta) ja tuen samalla työllisyyttä. Oma aikani säästyy järkevämpään. Pidän myös huola siitä, että minulla on vain sellainen auto, jonka oikeaan huollattamiseen minulla on varaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
4/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin parempi että huoltaa/korjaa.

Vierailija
5/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten nämä polttimoiden vaihdot ym. hoitaa mies, koska hän haluaa sen tehdä. Tykkää siitä että saa laittaa vaimon autoa kuntoon :) on siis sen itse sanonut.

Vierailija
6/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten ei kai sitten minunkaan tarvitse opetella jos ei kiinnosta?

Kyllä minä tankkaan itse ja pystyn nesteitä (lasinpesu jne.) lisäämään tai pyyhkijät tarvittaessa vaihtamaan mutta isommat hommat tekee huoltamo. Jonne mies vie yleensä auton ihan huoltamon ja miehen työpaikan vierekkäisten sijaintien takia.

Vierailija
7/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse siivoakaan, siivooja tekee sen , tai lapset.

Vierailija
8/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja maksan siitä.

Vierailija
9/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetän työt ja käyn itse kahvilla.

Vierailija
10/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huoltaa autoa mielellään tai käyttää autoa huolllossa. Käyn kyllä tankkaamassa autoa ja osaan vaihtaa renkaat yms.

Vierailija
11/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton itse huoltaminen on? Eiköhän aika monella naisella ole hommia ihan tarpeeksi jo nyt. Minä jätän autojen huollot suosiolla miehelleni, tekeepä edes jotain...

Vierailija
12/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

auton itse huoltaminen on? Eiköhän aika monella naisella ole hommia ihan tarpeeksi jo nyt. Minä jätän autojen huollot suosiolla miehelleni, tekeepä edes jotain...

Vierailija
13/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia autoja ei edes aina itse pysty korjaamaan ja takuu tai huoltosopimus korvaa kuluvat osat vaikkapa 4 vuottakin. Kuten itselläni. Huoltosopimuksen puitteissa tehdään huollot, vaihdetaan renkaat, täytetään pissapoika. Miksi itse käteni likaisin ?? Auton vien huoltoon aamulla ja töistä lähtiessä sen haen pois. Kätevää.

Vierailija
14/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen itse. onko kukaan osaava testannut, miten luotettavia nuo ammattihuoltajat ovat...? Voin kertoa, että autopuolelta valmistuneena, että jos joku tuttu osaa, älkää vain viekö liikkeeseen. kiskovat ylihintaa kaikesta, ei ole aina vaihtanut joitain osia, vaikka ovat näin sanonut, käyttävät myös käytettyja osia!!! vaikka niinhän se on että uusia autoja on vaikea huoltaa itse. eräässä autossa ei voi perustyökaluilla vaihtaa edes öljyjä. veljeni kanssa jouduimme erikseen tekemään eräänlaisen avaimen, mitä saa vain liikkeistä.

ihan vaan jos joku ihmettelee, niin en ole korjaamolla töissä, vaan olen kouluttautunut katsastusmieheksi...

Vierailija
15/15 |
05.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollot ja korjaukset sisältyvät huoltosopimukseen. Jos jotain työtä ei ole tehty kunnolla, vien uudestaan. Mikäs ongelma tuo on ?

Huollon ajaksi saa aina vuokra-auton. Ihan sama kuinka monta kertaa auto on huollossa....ja bensatkin vuokra-autoon korjaamo maksaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä