Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut miehet ajattelevat, että hyvät käytöstavat ja herrasmiehisyys ovat tasa-arvon vastaisia?

Vierailija
11.12.2023 |

Selittäkää miten ne liittyy toisiinsa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"jotkut miehet" ajattelee esim. äitiään kun tyydyttävät itseään. 

Vierailija
2/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies, mutta luulen, että kyse on sukupuolesta riippumatta samasta asiasta: hyvä käytös koetaan virheellisesti nöyristelyksi ja ikään kuin sille periksi antamiseksi, että toinen osapuoli olisi jotenkin arvokkaampi kuin itse on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi se ei ole mitään tasa-arvoa, että mies avaa aina naiselle oven. Hyvää käytöstä se silti on.

Vierailija
4/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma veikkaukseni on, että jos mies vaivautuu käyttäytymään herrasmiesmäisesti, ei naisella tulisi olla seksuaalista itsemääräämisoikeutta, vaan naisen pitäisi olla palkinto hyvistä tavoista. Jos nainen saa päättää itse harrastaako seksiä, ei miehen tarvitse tuhlata hyviä tapoja, kun saanti ei ole 100% varma.

Vierailija
5/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläasteella naisopettaja varoitti että liika tasa-arvovouhotus vie naisilta ovenavaus- ym edut, joita herrasmiehet tarjoavat.

Vierailija
6/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella naisopettaja varoitti että liika tasa-arvovouhotus vie naisilta ovenavaus- ym edut, joita herrasmiehet tarjoavat.

Miksi? Miten ne liittyy toisiinsa, että naisella on oikeus luoda omaa uraa, kouluttautua, omistaa?

Vierailija
7/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eivät itse niitä hallitse niin luulevat että hyväkäytöksiset miehet ostavat naisen käytöksellään.

Vierailija
8/8 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne niin ajattelekaan.

Miehet ajattelee, ettei nykyajan paskanaiset ansaitse herrasmiesmäistä kohtelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä