Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joka ikisessä (kirjaimellisesti) työpaikassa minusta tuntuu, että olen silmätikku

Vierailija
11.12.2023 |

Olen huomannut, että mietin valmiiksi mitä sanon mihinkin asiaan, josta epäilen tulevan valituksia. Esimerkiksi vessakäynnit ovat toistuva valituksen aihe työpaikoissa. Käyn silti, koska minulla on oikeus. 

Onko mielestäsi aiheellista luottaa omaan intuitioon tällaisessa asiassa? Eli että jos on sellainen tunne, että on aina silmätikkuna, se on todennäköisesti totta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös huomannut, että olen työpaikalla tosi vakava. Tämä siksi, että varaudun aina valituksiin ja yritän pitää pokerinaaman jo valmiiksi tavallaan suojanani. Jotta kukaan ei voisi lukea ajatuksiani ja tunnetilojani.

Vierailija
2/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki työpaikalla myös v...ttaa, joten ei paljon senkään takia hymyilytä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et ole työnantajille mikään KUNINGASLOHI. Kannattais mennä varmaan peilin eteen.

Vierailija
4/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos näin on joka työpaikalla, on tosiaan aika katsoa peiliin. Siellä se ongelma on.

Vierailija
5/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia ajatuksia kun pyörittelee päässään jo valmiiksi, niin ei ole ihme jos sitten joutuukin kiusatuksi. Tai että joku hiukan vitsailee tuosta asenteestasi sen huomatessaan. Ja kaltaisesi tuomiopäivän odottelija ja mutrusuu on yleensä hyvin herkkä provosoitumaan?

Vierailija
6/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos näin on joka työpaikalla, on tosiaan aika katsoa peiliin. Siellä se ongelma on.

Niin, koska sinähän tiedät millaista kohtelua minä saan työpaikalla. 

Vierailija
7/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisia ajatuksia kun pyörittelee päässään jo valmiiksi, niin ei ole ihme jos sitten joutuukin kiusatuksi. Tai että joku hiukan vitsailee tuosta asenteestasi sen huomatessaan. Ja kaltaisesi tuomiopäivän odottelija ja mutrusuu on yleensä hyvin herkkä provosoitumaan?

Mikä ihmeen vitsailu missä?? Ei minulle ole kukaan mitään "vitsaillut."

Vierailija
8/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vapaa-ajalla erittäin nauravainen, mutta työpaikalla kohtelu on aina mitä on, ja siksi olen siellä vakava. 

Vierailija
9/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy voi löytyä närppijän naamasta ja elämäntyylistä, vertaile niitä ja näe yhtäläisyydet.

Vierailija
10/10 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, koska sinähän tiedät millaista kohtelua minä saan työpaikalla. 

Heh, et siis näe ittessäs mitään vikaa. Onnea vaan.