Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riikka Purran jouluyllätys: ruuan hintaan suunnitteilla veronkiristyksiä, ai että!

Vierailija
11.12.2023 |

Sehän onkin tasapuolinen keino talouden korjaamiseksi, köyhin kansanosa kärsii siitä suhteessa eniten. Mutta näillä mennään

Kommentit (413)

Vierailija
361/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua niin naurattaa, muutama tuttu persu, ovat kaikki tuilla eläviä, pieneläkeläisiä, omaishoitajia, yksi on pätkätöissä. Ovat olleet melko harmaita naamaltaan kun Riikka on huseerannut, kuukausittaiset tulot kuulema putoamassa satoja euroja, käsitin, että ovat niitä, joihin nappaa usea kiristys. Olen vittuillut oikein huolella, että eikös olekin nyt meillä hyvä hallitus. Vastaukset ovat painokelvottomia. 

Minö olen itse varakas, kiva katsoa kun perurääpäleet kärsii. 

😅

Vierailija
362/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä miks te niuhootte persuista kun mikään tästä ei edusta heidän politiikkaa, kokoomuksen kekkerithän nää on, he myyvät kaiken yhteisen oman ja nyt sit ihmetellään kun meillä ei enää ole niitä kun ois hätä puserossa.

Missä oli se perussuomalaisten vaaliteltoilla ja -tenteissä nähty uho hallitusneuvotteluissa? Kokoomus ei persuja kuin kuoriämpäriä ja Riikalle jäi musta pekka käteen. Hillotolppa ja ministeriauton takapenkki meni taas kaiken edelle. 

On selkärangatonta pashkaa, kyllä.

Se ei silti muuta sitä mikskään et ne todelliset pahantekijät on siellä kokoomuksessa, persut on enintään avittamassa muiden rikoksia.

Persuthan nimenomaan mahdollistavat tämän kokoomuksen politiikan. Koska hillotolppa.

Ei vaan demarit mahdollistaa sen, kieltäytymällä yhteistyöstä persujen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus antoi turkistarhaajille joululahjaksi 20 000 jaksuhaleja. Rahaa on. Onko tarhat muuten viimein saatu tarkastettua? Viis ihmisten terveydestä. Pääasia että jotain saa rääkätä. Ihmistä tai eläintä. 

Vierailija
364/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rautarouva pistää vassareille luun kurkkuun!

Vierailija
365/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten duunarien TYPERIN veto KOSKAAN, oli persujen  äänestäminen valtaan.

Järkevin tekoni ikinä! Torstaina töihin, en meinaa olla demarien/SAK:n pelinappula!

Vierailija
366/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että teille hyödyttömille kelarotille tulee vihdoinkin kovat ajat. Olen kyllästynyt elättämään teitä.

Ihan kuule työssäkäyvä olen.

Ja kun suomalainen ei pärjää pienellä palkalla niin Kokoomus ja Persut tuo tänne halpatyövoimaa Aasiasta ja Afrikasta. 

Vierailija
367/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://seura.fi/viihde/julkkikset/riikka-purra-en-ole-mitenkaan-hankal…

Terapia toi Purran elämään tasapainon.

Psykopaattia terapia vain pahentaa. Purra on malliesimerkki psykopaatista.

Vierailija
368/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

orpo olo, ei ole mitä purra 

tämä viisas lausahdus taitaa olla valitettavan totta, jo ennestään niin monille, mutta uuden hallituksen myötä varmasti ei riitä kynsistäkään. 

Vierailija
369/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos niin paljon kaikki persuja äänestäneet!!!

P. S. Ehkä ensi kerralla toisin, eikö?

Ei, Riikka on paras valtiovarainministeri ikinä.

Joo, puolitoistakertaistaa valtionvelan, jolla pelotteli sinunlaiset tollot häntä äänestämään.

Toistan: ottaa velkaa ensi vuonna yli 10 miljardia ja koko vaalikaudella yli 50 miljardia.

Mutta tokihan sinä tykkäät kun et tajua numeroita etkä kirjaimia.

Vierailija
370/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrana nukkuisin kevyesti jos ollenkaan, koska persuilla on tapana kostaa pettureille.

Paljon kevyempiä persupoliitikkoja on ojennettu vasaralla otsaluuhun kotiovellaan.

Ehkä hän kuvittelee olevansa ihailtu ja rakastettu, mutta niin luuli keisari Nerokin ennen itsemurhaansa.

Vierailija
371/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt on sellainen ihmiskoe, että huh huh.

Eihän siinä mitään, jos kaikilla olisi nyt jotain yltäkyllää kaikesta, mutta kun asia ei ole likikään niin. 

Vierailija
372/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persujen kanssa jostain asioista samaa mieltä (kuten m a m u politiikasta), mutta tätä suomalaisten duunareiden ja pienituloisten elämän kurjistaminen on mielestäni todella kaukana isänmaallisuudesta ja suomalaisen puolella seisomisesta. Suomi tarvitsisi oikeasti isänmaallisen puolueen. Ps ei sitä näillä päätöksillä edusta. 

Vierailija
373/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin saadaan entisestään ruokahävikkiä aikaiseksi. Ei varmana ruoan tuottajatkaan pidä tästä, kun ihmiset alkavat nuukailee mitä ostaa.

Vierailija
374/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, että teille hyödyttömille kelarotille tulee vihdoinkin kovat ajat. Olen kyllästynyt elättämään teitä.

Huh, vauu, kiitos että olet elättänyt ainakin 200 000 ihmistä aivan yksin. En yhtään ihmettele että olet kyllästynyt.

Pari pikkuasiaa hiukan mietityttää, olisi kiva jos ehtisit vastata. 

Miten se on mahdollista, oletko lottomiljonääri? Ja miten ihmeessä jouduit siihen tilanteeseen? :)

(Joku roti nyt tähän paskeenjankutukseen, t. kyllästynyt sivullinen)

Tuon kommentin kirjoittaja sai minut ihastumaan. Ole sitten kuka tahansa, kiitos. Kommenttisi antaa toivoa, että tässä maassa asuu yhä järkeviä ihmisiä.

Vierailija
375/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt on sellainen ihmiskoe, että huh huh.

Eihän siinä mitään, jos kaikilla olisi nyt jotain yltäkyllää kaikesta, mutta kun asia ei ole likikään niin. 

Henkilökohtaisesti minua ihmetyttää tuo täysin järjenvastainen asenne, kun toistellaan että kaikilla on mahdollisuus mennä töihin ja elättää itsensä, sehän on aivan naurettava väite!

Ihmisiä on erilaisista lähtökohdista ja erilaisin kyvyin täällä elelemässä, miten se on niin vaikea ymmärtää? Kaikki eivät todellakaan huolehtimaan itsestään, eivät kykene töihin, tämä nyt vaan on fakta.

Eikö sivistysvaltion tehtävänä ole huolehtia myös niistä heikoimmista?  Tämä maa ei ole oikeaan suuntaan menossa!

Vierailija
376/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
377/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän teki edellinen hallitus, senkin idiootti

Vierailija
378/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuule työssäkäyvä olen.

Ja kun suomalainen ei pärjää pienellä palkalla niin Kokoomus ja Persut tuo tänne halpatyövoimaa Aasiasta ja Afrikasta. 

Eikä jää siihen, eiköhän tässä mennä koko ajan siihen suuntaan kun ay-liike tuhotaan ja töistä "asiallisen, muttei painavan" syyn perusteella pois potkitut ihmiset pakotetaan palkattomiin töihin toimeentulotuen menettämisen uhalla, että Suomesta tulee se halpatyömaa, johon vaurastava Kiina keskittää alkutuotannon hikipajoineen. Suomen valtio myy sitten kansalaistensa lähes ilmaisen työn tulokset eniten tarjoavalle, jotta saadaan lisää veroaleja ylimpiin tuloluokkiin.

Vierailija
379/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hassua luulla että ruoan hintoja korottamalla saa säästöjä, jos ensi vuodesta lähtien ihmisten rahat menee vain ruokaan se tarkoittaa että he lopettavat muiden palveluiden ostamiseen ja se tarkoittaa että monet yritykset menevät konkurssiin, myös ruokakauppa kärsii koska 70% tavarasta jää ostamatta niin sanottu heräte ostokset, he joutuvat heittää paljon roskiin, sitten myös tulee enemmän ale lappuja. 

Mutta jollain kierolla Petterin ja Purran logiikalla tämä on hyvä asia, koska sitten kun he joutuvat työttömäksi pienille tuille, niin se itsessään jotenkin maagisesti lisää 100 000 työpaikkaa kun tajuavat vaan "mennä" töihin.

Vierailija
380/413 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkalla on noussut ministerin hommat hattuun. 

keväällä luvattiin bensan hintaa alas ja nyt ruuan hinnat ylös. Naurettavaa politiikkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme