Ottaisitko sinä tällaisen projektin vastaan? 1940-luvun talo
Minä en jaksaisi mutta tsemppiä tälle perheelle!
https://kaksplus.fi/vanhemmuus/minun-tarinani/neljan-lapsen-kotiaiti-ri…
Kommentit (4)
Yksin asuvana työttömänä kyllä. Perheellisenä ja/tai työssäkäyvänä en ikinä, edes sitten, vaikka kaikki materiaalit saisi lahjoituksena.
Vähän vastaava urakka takana, talo oli hieman tuota paremmassa kunnossa, mutta lähes kaikki laitettiin uusiksi hirsikehikkoa lukuun ottamatta ja sitäkin vähän jouduttiin fiksaamaan. Ollaan molemmat miehen kanssa remonttitaitoisia, ja meillä on myös osittain koulutuksen puolesta mahdollisuus talotekniikkatöihin, mutta neljän lapsen kanssa oli aika urakka! Mutta lopputulos palkitsi, ihana vanha talo, ja oman näköinen sisältä. Saatiin tehdä myös toinen kerros aivan tyhjästä, joten saatiin tehdä meidän perheelle sopivat tilaratkaisut sinne :)
Hirret näyttää terveiltä ja kattokaan ei ole notkolla joten hyvältähän tuo näyttää. Rakennettu siihen aikaan kun ei vielä tungettu muovia vääriin paikkoihin. Talo hengittää toisin kuin tämän päivän radonloukot.
No itse en ottaisi, koska en ole remonttitaitoinen. Jos olisin, niin olisihan se hauskaa luoda koti melkein puhtaalta pöydältä.