Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko sinä tällaisen projektin vastaan? 1940-luvun talo

Vierailija
11.12.2023 |

Minä en jaksaisi mutta tsemppiä tälle perheelle! 

https://kaksplus.fi/vanhemmuus/minun-tarinani/neljan-lapsen-kotiaiti-ri…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en ottaisi, koska en ole remonttitaitoinen. Jos olisin, niin olisihan se hauskaa luoda koti melkein puhtaalta pöydältä.

Vierailija
2/4 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana työttömänä kyllä. Perheellisenä ja/tai työssäkäyvänä en ikinä, edes sitten, vaikka kaikki materiaalit saisi lahjoituksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vastaava urakka takana, talo oli hieman tuota paremmassa kunnossa, mutta lähes kaikki laitettiin uusiksi hirsikehikkoa lukuun ottamatta ja sitäkin vähän jouduttiin fiksaamaan. Ollaan molemmat miehen kanssa remonttitaitoisia, ja meillä on myös osittain koulutuksen puolesta mahdollisuus talotekniikkatöihin, mutta neljän lapsen kanssa oli aika urakka! Mutta lopputulos palkitsi, ihana vanha talo, ja oman näköinen sisältä. Saatiin tehdä myös toinen kerros aivan tyhjästä, joten saatiin tehdä meidän perheelle sopivat tilaratkaisut sinne :)

Vierailija
4/4 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirret näyttää terveiltä ja kattokaan ei ole notkolla joten hyvältähän tuo näyttää. Rakennettu siihen aikaan kun ei vielä tungettu muovia vääriin paikkoihin. Talo hengittää toisin kuin tämän päivän radonloukot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi