Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nainen ja ollut koko ajan aloitteellisempi osapuoli tapailussa

Vierailija
11.12.2023 |

Onko tällä tulevaisuutta? Olen lukenut että miehen pitää olla se aloitteellisempi osapuoli. Itse olen ollut ja nyt hävettää. 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että olemalla aloitteellisempi/ainoa aloitteellinen saa riesakseen vaan sellaisen perässä kiskottavan kivireen, joka ei varsinaisesti edes haluaisi olla siinä suhteessa, mutta kun ei just ole muutakaan tarjolla ja nainen on innostunut ja "tyrkyttää" itseään niin mikäjottei se miehelle kelpaisi..

Tarkoitatko, että mieskin olemalla aloitteellinen saa riesakseen perässä kiskottavan kivireen? Joka on suhteessa korkeintaan paremman puutteessa ja taloudellisen hyödyn takia?

Vierailija
22/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kysyä että haluaako tämä mies että suhteemme on pelkkä seksisuhde? Näkeekö meillä tulevaisuutta?

Ap

Voithan sinä kysellä, mutta tuskin se tuosta kyselemällå muuttuu. Kuulostaa siltä ettet ole tyytyväinen, tajuat ettei häntä kiinnosta samalla tavalla kuin sinua ja tiedät itsekin mitä tehdä (poistua tuosta kuviosta) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaamiset ovat pelkkää seksiä niin mies ei ole kiinnostunut sinusta. Kyllä kiinnostunut ihminen haluaa tehdä muutakin yhdessä.

Vierailija
24/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kysyä että haluaako tämä mies että suhteemme on pelkkä seksisuhde? Näkeekö meillä tulevaisuutta?

Ap

Voithan sinä kysellä, mutta tuskin se tuosta kyselemällå muuttuu. Kuulostaa siltä ettet ole tyytyväinen, tajuat ettei häntä kiinnosta samalla tavalla kuin sinua ja tiedät itsekin mitä tehdä (poistua tuosta kuviosta) 

Minä olen aina luottanut vastavuoroisuuteen. Jos minä soitan, minulle soitetaan. Jos haluan tavata, minullekin ehdotetaan tapaamista. 

Vaimo pyysi treffeille. Minä vuorostani otin kädestä kiinni ja vaimo puristi takaisin. Samalla kaavalla, vastavuoroisesti edettiin ilman mitään pelejä. 

Aina on toki riski, että toinen on vain seksin tai rahojen perässä, mutta mitään ei saa, jos ei yritä. Jatkossa kannattaa vain tarkkailla tilannetta, että suhde pysyy vastavuoroisena.

Vierailija
25/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemukseni on, että olemalla aloitteellisempi/ainoa aloitteellinen saa riesakseen vaan sellaisen perässä kiskottavan kivireen, joka ei varsinaisesti edes haluaisi olla siinä suhteessa, mutta kun ei just ole muutakaan tarjolla ja nainen on innostunut ja "tyrkyttää" itseään niin mikäjottei se miehelle kelpaisi..

Tarkoitatko, että mieskin olemalla aloitteellinen saa riesakseen perässä kiskottavan kivireen? Joka on suhteessa korkeintaan paremman puutteessa ja taloudellisen hyödyn takia?

Todennäköisesti ainakin sen kivireen jolle kaikki on aivan sama, jos mies on ainoa joka ehdottaa näkemistä ja on muutenkin ainoa aloitteellinen viemään suhdetta eteenpäin.

Tosin naisisissa ja miehissä on se ero, että nainen ei herkästi lähde mihinkään puolilämpöiseen juttuun mukaan _saati jos mies ei lainkaan kiinnosta_ kun taas mies kokee sen ei-kiinnostavan naisenkin mahdollisuutena seksiin ja ei siksi anna pakkeja heti.

Vierailija
26/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naiset siihen lähde, meillä on niin paljon menetettävää. Ja tajutaan että sinä aikana voi kävellä onnensa ohi, kun ei olla tämmöisiä pettureita jotka ottavat sen itseään tyrkyttäneen ja hakevat samalla selän takana koko ajan parempaa.

Vierailija
27/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei naiset siihen lähde, meillä on niin paljon menetettävää. Ja tajutaan että sinä aikana voi kävellä onnensa ohi, kun ei olla tämmöisiä pettureita jotka ottavat sen itseään tyrkyttäneen ja hakevat samalla selän takana koko ajan parempaa.

Miehilläkö ei ole? Moni on päätynyt rakkaudenkaipuussaan gold-diggerin uhriksi ja menettänyt puolet omaisuudestaan.

Vierailija
28/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jätän vain ottamasta yhteyttä häneen ja katson mitä tapahtuu?

Ap

Vierailija
29/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehilläkö ei ole? Moni on päätynyt rakkaudenkaipuussaan gold-diggerin uhriksi ja menettänyt puolet omaisuudestaan."

Ne diggerit luulisi olevan helppokin tunnistaa. 

Vierailija
30/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen treffaillut kahden vuoden aikana 25 eri miestä ja mun kokemuksen mukaan mies on itse aloitteellinen jos on kiinnostunut.

Vierailija
31/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jätän vain ottamasta yhteyttä häneen ja katson mitä tapahtuu?

Ap

No jos et nyt laita viikkoon viestiä niin mitä tapahtuu? Et kuule miehestä niinkö? No jatka toinen viikko? Eiköhän se sillä tule selväksi jos ei mitään kuulu.

Vierailija
32/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tapaamiset ovat vain seksiä niin sitähän se teidän suhteenne sitten on. Ihminen joka haluaa olla kanssasi myös parisuhdemielessä kyllä viettä myös aikaa kanssasi muutenkin kuin vain seksin merkeissä.

Vierailija
33/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehilläkö ei ole? Moni on päätynyt rakkaudenkaipuussaan gold-diggerin uhriksi ja menettänyt puolet omaisuudestaan."

Yhtä helposti kuin pelkän seksin perässä olijat. 

Vierailija
34/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhtä helposti kuin pelkän seksin perässä olijat. 

No, eipä kaikki edes ole seksin perässä, vaan jotain kodinkoneen/maksajan etsijöitä miehissäkin. Itsekin olin hyvin aloitteellinen ja no, pääsinhän minä miehen kanssa suhteeseen. Seksikään ei kelvannut, mutta se tulikin sitten lopulta kuultua että olen niin kuvottava. Niin ja h:lla alkava, vain munan perässä. Läski ja ties mitä. Minusta etsimällä etsi vikoja, samalla kyttäsi netissä nuoria laitettuja naisia ja kehui näitä.

Rahaa minulla meni tuohon aika lailla, joten ehkäpä se oli miehellä vaikuttimena.

Turpiinkin tuli.

En enää ikinä tee aloitetta, ei tämä ensimmäinen kerta edes ollut, kun mies lähinnä tekee ohareita ja kohtelee kurjasti, pysyy siellä nettitreffeissä katselemassa parempaa jne.

Vierailija
35/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin miestä, joka tapaili samaan aikaan myös naista, jonka kanssa teki huolella suunniteltuja ulkomaan- ja kotimaan matkoja, mökkireissuja, etc. Meillä taas oli lähinnä seksiä. Kumpikaan suhde ei jatkunut - naiset päättivät miehen molemmat suhteet. Kaikilta noilta matkoilta mies viestitteli koko ajan minulle.

En halunnut jatkaa suhdetta, koska mies oli tällainen ikuinen tapailija. Haki (ja hakee) jatkuvasti uutta tapailtavaa, koska pelkää, että hänet hylätään. Kyvytön parisuhteeseen.

Vierailija
36/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi et voisi kysyä? Parempi sinun on kysyä näitä häneltä kuin meiltä.

Vierailija
37/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pelkäisin eniten sitä että kyseinen mies on kaikessa yhtä perässävedettävä. Yhtä sellaista kivirekeä 15 vuotta vetäneenä en enää toista taakkaa olisi ottanut. 

Tämä! Näin kävi mullekin. Ei enää ikinä :D

Vierailija
38/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaat itse kysymykseesi: et ole tyytyväinen suhteeseen. Kuuntele itseäsi.

Vierailija
39/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis sanotaanko että olen ollut viestimisessä se joka viestittelee enempi. Meillä tapaamisissa lähinnä seksiä. Seksi on hyvää. Kerran oltu ravintolassa. Tällä ei varmaankaan ole tulevaisuutta? Voiko tämän tilanteen muuttaa vielä?

Ap

No teillä on seksisuhde ja mitä ilmeisimmin se on se, mitä mies suhteelta/sinusta haluaa. Toki tuosta voi tulla muutakin, mutta ei sitä nyt ainakaan henkeään pidätellen kantsi odotella.

Ja jos sinä taas et halua vain tuollaista seksisuhdetta niin sitten sun täytyy lopettaa koko juttu. Sillä että jatkat tuossa toivoen sen johtavan enempään, tulet liki 100% varmuudella vain pettymään ja dumpatuksi kun mies löytää naisen jonka kanssa haluaa sen parisuhteen josta sinä haaveilet.

Minä ehdottaisin vielä aivan erilaisia treffejä miehelle ja katsoisin miten se ottaa sen vastaan? Mitä tykkäisit tehdä? Mitä haluaisit teidän myös tulevaisuudessa pariskuntana tekevän? Hiihtolenkki, taidenäyttely, konsertti?

Onko seksi hyvää? Minulla on aivan ihana parisuhde elämäni rakkauden kanssa ja kyllä meillä pari ekaa vuotta aika seksipainotteisesti tavattiin, myös silloin, kun oltiin jo jotain muuta sovittu, meni se sekstailuksi. Mutta toisaalta tämä on meille molemmille todella tärkeä aspekti parisuhteessa, josta ammennamme paljon energiaa ja onnellisuutta. Nykyään kun asumme yhdessä on helpompaa tehdä myös muita juttuja, vaikka seksiä on ehkä jopa enemmän kuin alussa. Ja tuntuu, että paranee vaan.

Vierailija
40/40 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi enää koskaan, kerran olen erehtynyt. Muistan varmasti loppuikäni kun ekaa kertaa sängyssä ollessamme mies totesi, että kiva kun laitoit viestiä, itse en olisi laittanut. Olisi pitänyt sillä sekunnilla lähteä menemään, kertoi miehen kiinnostuksen tasosta kaiken olennaisen.