Sairaanhoitajat ja lääkärit koko ajan kipeänä ja peruuttavat ajat??
Oon 35v ja tämmöstä ei ollut edes sikaflunssan tai yhdenkään influenssakauden aikana? Eikö nämä ole rokotettu koronaa vastaan? Lääkärit ei nimittäin kovin herkästi peruuttelu aikoja, muista koskaan ennen koronavuosia.
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on ylikuolleisuus. Kaikki hoito siirtyy koronan takia. Voiko joku kertoa tarkemmin miksi rokotteelle kannattaa mennä. Tartuttaa edelleen. Ja tätä kun lukee niin monisairas saisi kuollakin pois kun ei ole tarpeeksi "tuottava yksilö". Onko teillä edes siihen mitään vastausta.
Ylikuolleisuus selittyy lähes pelkästään Covidilla. Kuolleet ovat pääasiassa monisairaita vanhuksia, joitten mediaani-ikä on 84 vuotta. Se porukka, joille rokotuksetkaan eivät herätä riittävää immuniteettia. Viime vuonna 7 prosenttia Suomessa kuolleista oli Covid-potilaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden määrä on muuttunut merkittävästi. Se on muuttunut merkittävästi kuinka paljon julkisella sektorilla halutaan työskennellä. Koko toiminta ympäristö on julkisella sektorilla muuttunut jne...
Minä en usko että edes varakas ihminen haluaisi varata joka ihottuman ja silmätulehduksen takia ajan kalliille yksityiselle. Minä itse tulen vapaamuurareitten suvusta, isovanhemmat meni tasan julkiselle melkein syystä kuin syystä. Kävivät varmaan kerran tai kaksi yksityisellä, ikinä.
Isovanhempiesi aikaan tilanne oli kokonaan toinen. Nyt on elettävä nykytilanteen mukaan eikä haikailla menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Nolla piikkiä ja nolla koronaa lukuisista altistuksista huolimatta, mutta kun tätä ei saa sanoa, niin en jaksa murehtia asiaa. Tyytyväisenä ja terveenä seuraan vierestä. Suren vain läheisiä, jotka ottivat niitä piikkejä ja ovat koronassa.
Sama homma. Nolla piikkiä ja testattu on väkisin, ei korona meinaa tarttua millään. Muuta sairautta on toki. Pitäisikö minut ottaa tarkempaan tarkasteluun kun luvattiin että korona tulee ja pahana? Veriryhmän A+ pitäisi vielä olla kaikkein heikoin mitä tulee koronaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiakkaiden määrä on muuttunut merkittävästi. Se on muuttunut merkittävästi kuinka paljon julkisella sektorilla halutaan työskennellä. Koko toiminta ympäristö on julkisella sektorilla muuttunut jne...
Minä en usko että edes varakas ihminen haluaisi varata joka ihottuman ja silmätulehduksen takia ajan kalliille yksityiselle. Minä itse tulen vapaamuurareitten suvusta, isovanhemmat meni tasan julkiselle melkein syystä kuin syystä. Kävivät varmaan kerran tai kaksi yksityisellä, ikinä.
Vielä 20 vuotta sitten käytin kunnallista jo siksi, että halusin osaltani estää tai edes hidastaa sen ajamista alas. Nykyään ei ole valitettavasti vaihtoehtoa, jos lääkärille haluaa järkevässä ajassa päästä ilman taistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolla piikkiä ja nolla koronaa lukuisista altistuksista huolimatta, mutta kun tätä ei saa sanoa, niin en jaksa murehtia asiaa. Tyytyväisenä ja terveenä seuraan vierestä. Suren vain läheisiä, jotka ottivat niitä piikkejä ja ovat koronassa.
Sama homma. Nolla piikkiä ja testattu on väkisin, ei korona meinaa tarttua millään. Muuta sairautta on toki. Pitäisikö minut ottaa tarkempaan tarkasteluun kun luvattiin että korona tulee ja pahana? Veriryhmän A+ pitäisi vielä olla kaikkein heikoin mitä tulee koronaan.
Oooo, kerro osoitteesi, niin lähetän sinulle pokaalin!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän sinä, että on myös vielä suurempi määrä ihmisiä, joilla on 3-4 rokotusta ja 0 tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isovanhempiesi aikaan tilanne oli kokonaan toinen. Nyt on elettävä nykytilanteen mukaan eikä haikailla menneitä.
Juu, todella kaukana menneisyydessä kun mielessä oli vuosi 2017 esim. En nyt miettinyt mitään 80-lukua. 2017 oli aika kehittynyttä aikaa, pakolaiskriisistä oli jo 2 vuotta ja syyrialaiset sopeutumassa uuteen elämään Suomessa :) Mulla ihan tuoreessa muistissa mut ehkä te muut muistatte vain 3v taaksepäin, kaikki muu on retroilua ja vintage.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinulta on vasta-aineita tarkistettu. Olet saattanut sairastaa useammankin koronan oireettomana. 5%:lla suomalaisista korona sairastetaan ihan geneettisistä syistä oireettomana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätköhän sinä, että on myös vielä suurempi määrä ihmisiä, joilla on 3-4 rokotusta ja 0 tartuntaa.
En ole kuullut KENENKÄÄN sanovan että katuu ettei ottanut rokotuksia, rokotteen ottajilla ihan oma Facebook-ryhmä kun niin pahat haitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin sinulta on vasta-aineita tarkistettu. Olet saattanut sairastaa useammankin koronan oireettomana. 5%:lla suomalaisista korona sairastetaan ihan geneettisistä syistä oireettomana.
viisi prossaa, lol. Ei voi pitää paikkansa. Äitini myös ilman rokotetta, ollaan jotain valioyksilöitä.
Miksi pitäisi haikailla edes sinne kolmen vuoden takaiseen? Se aika oli silloin, nyt tilanne on toinen. Toki ehkä silloin moni jo näki sen mihin ollaan menossa. Edelleen sitä saa mitä tilaa. Ei palveluihin oltu tyytyväisiä edes kolme vuotta sitten. Ei ne silloinkaan tuottaneet hyvinvointia kaikille. Joskaan ei ehkä ihan yhtä paljo valitustakaan. Valitus ei koskaan johda mihinkään hyvään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko aloitus jotenkin asiallinen? Sitä saa mitä tilaa.
on, täysin asiallinen. Tänäänkin joudun päivystykseen istumaan ties kuinka monetta kertaa räkivien joukkoon. Lääkärit hoitaa sairaita ja heitä kuuluu olla niin monta että tälläistä ei tapahdu. Huom, kaikilla ei varaa yksityiselle yhtäkkiä.
"",,,,,,tänäänkin joudun päivystykseen ties monettako kertaa,,,,"" ---- sarja saikuttaja🤣, joka vaatii jokaiselle päivystykseen tulijalle ikioman lääkärin.
Ainakin lääkäriin PÄÄSI. Esim netissä Huudellaan kaikille joilla eriävä mielipide "ota lääkkeet, mene hoitoon" kun samaan aikaan jonot psykiatrille voi olla kuukausien mittaisia, sit psykiatri vieläpä peruu ajan köhänsä takia. Lopulta et ole vuoteen nähnyt.
En vaadi mut kohtuutonta altistaa koronalle ja pistää istumaan 5h ihan vaan jotta näkee hemmetin äkäisen lääkärin jolla kiire. Jos aika peruttiin heidän sairastelun vuoksi turha kyseenalaistaa käyntiä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut KENENKÄÄN sanovan että katuu ettei ottanut rokotuksia, rokotteen ottajilla ihan oma Facebook-ryhmä kun niin pahat haitat.
Itse taas olen monenkin, viimeisimpänä sairaalassa makaava setäni. Sen sijaan kuukautta aiemmin otettua rokotusta kiitti vuolaasti erittäin monisairas äitini, joka sairastui vain lievästi.
Mutta itse keskustelu on ihan älytön, kun kenenkään hanuria ei pitäisi toisten päätökset vuodesta toiseen kaivella. Enkä ole kuullut kenenkään rokotetun näistä edelleen aktiivisesti kaikkialla jauhavan.
Veikkaan et mitään setää ei ole olemassakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotukset estä koronaa.
T: Nimimerkillä pakon edessä kolme koronarokotusta ottanut hoitaja joka sai silti koronan.
P.S. En ota enää lisää koronarokotuksia.
Koulutustasossasi ei ole hurraamista.
Miksi solvaat mua kun kerroin faktoja?
t:Hoitaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rokotukset estä koronaa.
T: Nimimerkillä pakon edessä kolme koronarokotusta ottanut hoitaja joka sai silti koronan.
P.S. En ota enää lisää koronarokotuksia.
Koulutustasossasi ei ole hurraamista.
Miksi solvaat mua kun kerroin faktoja?
t:Hoitaja
Koska hoidosta ei ole ollut mitään apua.
Sehän on erittäin uutisoitu asia, että Suomessa on vajausta lääkärien, hoitajien, psykologien, sosiaalityöntekijöiden ja varhaiskasvatuksen työntekijöissä.
Tietysti se ajanperuutus osuu meidän kaikkien kohdalle jossain vaiheessa. Kun työntekijä sairastuu, niin ei siihen mistään sijaista saada.
Tähän asiaan ei varmasti koskaan tule helpotusta.