Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko asunnossasi aina siistiä?!

Vierailija
10.12.2023 |

Pitääkö ihmiset oikeasti muka kotinsa niin siistinä, kuin antavat ymmärtää.

Minä ainakin teen hätäsiivouksen ennen vieraiden tuloa.

Muutoin saattaa roskilset lojua viikon tyhjentämättä, samoin likaiset astiat lavuaarissa ynnä ympäri kämppää, lika pyykit lattialla ja tavarat sekaisin.

Pöydillä ja pinnoilla rojua, vessa likainen pönttö pesemättä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku sotku on aina.

Vierailija
22/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, kotini on aina käytönnössä siisti. Olen sellainen tarkka siivouksesta enkä haali tavaraa. Kotini on helppo pitää puhtaana sekä siistinä. Olemme paikoittain hyvin erilaisia kaikki.

Siistiä täälläkin ei tiskejä tiskialtaassa montaa minuuttia astioiden käyttämisen jälkeen. Vaikka heti voisi jokun päästää sisälle, jos ovikello soiti. Ei tosin kukaan tule yllättäen, kun alaovessa koodilukko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minimalistina ja sinkkuna ei paljon sotkua tule. Kämppä on aina edustuskelpoinen.

Siistin vessan päivittäin, tiskaan heti kun olen syönyt, pyykkään pyykkikorin tyhjäksi kerran viikossa, laitan tavarat paikoilleen käytön jälkeen. Pyyhin pölyt ja pesen lattiat kerran viikossa. Vien roskat päivittäin.

Vierailija
24/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti koti on minun silmissä merkki hukkaan heitetystä elämästä, vaikka kotihiiret varmasti näkevät asian aivan eri tavalla. Mikäs siinä, jos tyytyy elämään neljän seinän sisällä ja saa iloa sisustetusta ja siististä kodista.

Käyn kotona nukkumassa, pyykkäämässä ja suihkussa. Ei koti ehdi varsinaisesti likaantua kun en ole sotkemassa mutta pölyä on nurkissa. Harrastusvälineet ovat hyvässä järjestyksessä, se riittää minulle siisteydeksi.

Sinä heität hukkaan elämäsi kun lojut vauvapalstalla. Samassa ajassa olisit ehtinyt siivoamaan asuntosi moneen otteeseen.

Vierailija
25/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sellainen perussiisti aina. Ei nyt välttämättä ikkunat säihky, mutta tavarakasoja ei ole eikä tiskivuoria. Vessan pesen usein/heti tarvittaessa, imuroin varsi-imurilla joka päivä ja pidän pöytätasot puhtaina. Hanoja kiillotan tai pyyhkäisen ohimennen jatkuvasti kun en halua niihin mitään kalkkitahroja.

Vierailija
26/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosin kyllä - kesällä muutin toiselle puolelle kaunista kotimaatamme ja siinä hötäkässä hävitin liki 75 % tavaroistani. Nykyinen asunto on liki puolet suurempi kuin entinen, joten ainakaan sitä turhaa tavaraa ei liielmälti ole - sisustus on paremminkin sellainen kaurismäkeläinen.

M 49

Vierailija
27/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siisti koti on minun silmissä merkki hukkaan heitetystä elämästä, vaikka kotihiiret varmasti näkevät asian aivan eri tavalla. Mikäs siinä, jos tyytyy elämään neljän seinän sisällä ja saa iloa sisustetusta ja siististä kodista.

Käyn kotona nukkumassa, pyykkäämässä ja suihkussa. Ei koti ehdi varsinaisesti likaantua kun en ole sotkemassa mutta pölyä on nurkissa. Harrastusvälineet ovat hyvässä järjestyksessä, se riittää minulle siisteydeksi.

Tällöin koti on täysin turha. Ethän sinä tarvitse kuin sängyn jostain missä käyt nukkumassa ja lähdet sitten taas.

Vierailija
28/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä heität hukkaan elämäsi kun lojut vauvapalstalla. Samassa ajassa olisit ehtinyt siivoamaan asuntosi moneen otteeseen.

Muuten validi neuvo, mutta en ole nytkään kotona vaan odotan myöhästelevää ystävää. Puhelimet on keksitty mm. ajan tappamista varten. 

Vierailija
29/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussiistiä. 17 hengen brunssiporukka (5 lasta) lähti juuri ja nyt on tiskit koneessa ja pöydät tyhjinä. Muutama muru lattialla, ne vielä lakaisen

Vierailija
30/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa outo triggeröityminen

Vierailija
31/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän kaksi eri maailmaa, alakerta on aina tiptop ja kaikella on paikkansa, tasot puhtaat, pölyt pyyhitty ja imuroitu, tiskit tiskaan aina heti käytön jälkeen jne. Yläkerta onkin sitten ihan eri... mun luovat harrastukset on siellä. Maalaustelineet, piirustuspöydät, ompelimo, valokuvaamo, villalankatehdas, neulomo, kehräämö, puutehdas, kynttiläpaja... Kumma ja kyllä löydän aina kaiken mitä tarvitsen vaikka kaikki käytön jälkeen jää ihan levälleen ja monta työtä on yhtäaikaa tekeillä. Mutta  rakastan mun sotkuista ullakko "ateljeetä" ja on ihana kun voi vaan jättää pensselin kun pitää lähteä töihin tai inspis loppuu.

Vierailija
32/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuten validi neuvo, mutta en ole nytkään kotona vaan odotan myöhästelevää ystävää. Puhelimet on keksitty mm. ajan tappamista varten. 

Senkin odotteluajan voisit opiskella vaikka kieliä duolingossa. Miksi tuhlaat elämäsi täällä?

Vierailija
33/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole

N47

Vierailija
34/34 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkinen puoli on viimeisen päälle siisti, eli olohuone keittiö ja vierashuone. oma huone on pienin vain 9 neliöö ja on tosi sotkunen. Viikko sitten keräsin pahimmat villakoirat ja ne tollot joita meillä miehillä kertyy, niin ne pois ja roskiin. Ja kyllähän se vähän sydämmessä pistää viedä tollot roskiin sen sijaan että niistä kehittyis lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi