Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää mulle, mistä johtuu etten pysty vastustamaan huonosti kohtelevan miehen vetovoimaa?

Vierailija
10.12.2023 |

Mikä mahtaa olla juurisyy ja minkälaisen terapian tarpeessa olen? Mies on ilkeä ja ylimielinen, juo liikaa, uhkailee ja vaikka mitä. Ollaan asuttu yhessä pari vuotta, ja viimeiset puoli vuotta oltu lähinnä kämppiksinä, uutta asuntoa etsin parhaillaan. 

Jos ajaudun tässä huushollissa alle metrin päähän hänestä, mun halut herää alle sekunnissa ja se johtaa melkein aina seksiin. Puhumattakaan vahingossa tapahtuviin kosketuksiin vaikkapa ahtaassa keittiössä, jolloin kroppa virittyy sähköiskun lailla ihan saman tien. Useimmiten onnistutaan pysyttelemään toisistamme riittävän kaukana, mutta aina se ei onnistu.

Ikinä ei tuu seksin jälkeen mitään sellaista harhaa, että voi kyl se on sittenkin niin ihana, kyllä tää varmaan taas ihanaksi parisuhteeksi muuttuu. Vaan palataan vaan siihen mitä ikinä oltiinkaan tekemässä, kuten esimerkiksi itse äsken selaamaan huonekaluja uuteen kotiin.  

Sängyssä tämä muuten paskiainen mies on mieletön. Aloite näihin seksituokioihin tulee aina multa. Hänelle seksin harrastaminen ei ole ikinä ollut erityisen tärkeää, mennyt usein pitkiäkin aikoja ettei häntä ole kiinnostanut millään tavalla. Siis silloinkin kun meillä meni ns hyvin. Nyt sitten ei ikinä kieltäydy kun näitä tilanteita tulee.

En ymmärrä miten se voi fyysisesti olla mahdollista, että pystyn haluamaan miestä joka on oikeasti ihan tosi ilkeä mulle. Onko tässä nyt kysymys jostain eläimellisestä tasosta, feromoneista tms? Kun kaiken muun ajan olen vaan iloinen siitä että vihdoinkin olen hänestä pääsemässä eroon. Mut toi etäisyys jossa ollaan niin lähekkäin että hengitetään samaa ilmaa, niin sillon mun päässä kaikki järki naksahtaa pois päältä ja on vaan pakko saada.

Vai onko mulla jokin perustavaa laatua oleva ongelma korvien välissä? Tätä epäilen itse. En vaan saa tolkkua mistä voi olla kyse. Olis kiva jos tuonne parisuhdemarkkinoille taas joskus lähtiessä ei olisi jotakin hirveetä vikaa, jolla pilata sitten se mahdollinen uusi suhde. 

Muuten seksuaalisuuteni vaihtelee tosi paljon, välillä tekee mieli ihan hirveästi, välillä on ihan sama vaikka menisi pitkäkin aika ilman. En siis ole mitenkään seksiaddikti tms.

Help!!

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa siltä että ap on vain paha. Se takia pahuus kiihottaa ja saa aikaan seksuaalista virittäytymistä. Normaali ihminen tykkää lempeydestä eikä pahuudesta. Mutta yleensä pitää olla kristitty, että hyvyys kiinnostaisi. Tämmöinen apn kaltainen ei oo mikään helmi deittimarkkinoilla kun muistelee menneitä sovinismia kaiholla.

Vierailija
22/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trauman herättämä jännitys saattaa tuntua kiihotukselta, vaikka kyse on vain sykkeen noususta. Saattaa myös olla, että mielesi pakenee ikäviä tunteita lähimpään oksitosiininlähteeseen, eli seksiin. Se pakkomielle on muuten yhtä voimakas myös alkoholisteilla. Siksi alkoholistien kotona ei ole viinaa, eivät he voi vastustaa sitä himoa. Eli ihan perusriippuvuudelta vaikuttaa. Tuohon voi myös liittyä se, että kiihotut alistamisesta.

Et tekisi samaa analyysia miehestä. 

Miten niiin? Tunnen tuollaisen miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trauman herättämä jännitys saattaa tuntua kiihotukselta, vaikka kyse on vain sykkeen noususta. Saattaa myös olla, että mielesi pakenee ikäviä tunteita lähimpään oksitosiininlähteeseen, eli seksiin. Se pakkomielle on muuten yhtä voimakas myös alkoholisteilla. Siksi alkoholistien kotona ei ole viinaa, eivät he voi vastustaa sitä himoa. Eli ihan perusriippuvuudelta vaikuttaa. Tuohon voi myös liittyä se, että kiihotut alistamisesta.

Et tekisi samaa analyysia miehestä. 

Tuo traumahomma on ihan totta ja siihen kannattaa suhtautua vakavasti.

Tähän provoon ei kannata suhtautua vakavasti. 

Vierailija
24/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä oisi provo? En ymmärrä. 

Ap

Vierailija
25/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia näkökulmia tullut, kiitos kommentoijille. Mun pitäis varmaan hankkiutua juttelemaan johonkin.

Ja olen siis tästä kyllä lähdössä heti kun sopiva asunto löytyy.

Ap

Vierailija
26/26 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi tuntua siltä, että seksin aikana on hetken hyvä ja läheinen yhteys siihen ihmiseen. Muuten on etäistä, arvaamatonta ja ilkeää eikä ole hyvää yhteyttä. Joillakin voi olla päinvastoin, että on hyvää ystävyyttä, keskustelua ja huumoria, mutta ei eroottista yhteyttä ja vetovoimaa, vaikka seksiä olisi säännöllisesti ja vaikka sitä vetovoimaa olisi ollut suhteen alussa. Ihannetapauksessa yhteys toimii kaikilla tasoilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän