Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko olleet miehen sukulaisen juhlissa, joissa teitä ei edes tervehditä tai teille ei puhuta?

Vierailija
09.12.2023 |

Kummallisimmista kokemuksista puhuttaessa 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Miehen sukulaiset ovat juntteja. Ei sanota kädestä päivää, ei osata keskustella mitään. Paska fiilis jäi ainakin minulle, mutta jos aikuisilla ei ole tapoja, ei sitä usein pysty muuttamaan.

Vierailija
2/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet kuolaavat jos naisella on pieni pylly ja pienet tissit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua ole kutsuttu. Mutta meillä niissä pakkojuhlissa on kyllä noin ollut. Siis miehen sukulaiset tulevat vaikka väkisin jokaisille miehen tai lasten synttäreille tms. Itse olen ulkopuolinen enkä mahdu aina niillekään.

Vierailija
4/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ja jos olisin tilanteessa, lähtisin pois. Outo kysymys. 

Vierailija
5/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut. Miehen sukulaiset ovat juntteja. Ei sanota kädestä päivää, ei osata keskustella mitään. Paska fiilis jäi ainakin minulle, mutta jos aikuisilla ei ole tapoja, ei sitä usein pysty muuttamaan.

Ei se käsipäivää joka tilanteeseen sovi, eikä myöskään ole merkki sivistyksestä. Ennemminkin suomalaisten junttejen merkki toisilleen siitä, onko nyt tarpeeksi hyvät tavat.

terveisiä maailmalta.

Vierailija
6/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tervehtiminen on kalsipiippuinen juttu. Miksi odotat muiden tervehtivän sinua, etkä itse tee aloitetta ja tervehdi muita. 

Vai tarkoitatko, ettei muut vastaa tervehdykseesi?

Vierailija
7/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se käsipäivää joka tilanteeseen sovi, eikä myöskään ole merkki sivistyksestä. Ennemminkin suomalaisten junttejen merkki toisilleen siitä, onko nyt tarpeeksi hyvät tavat.

terveisiä maailmalta.

Terveisiä itsellesi maailmalta. Missään päin maapalloa ei ole normaalia ettei hymyillä, ei katsota päin, ei sanota reippaasti hei tai kätellä / halata. Aivan h-tin epänormaalia käytöstä tuollainen

Vierailija
8/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet kuolaavat jos naisella on pieni pylly ja pienet tissit

vain homot ja pedofiilit

Vierailija
9/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kädestä päivää 😂. Missä 50-luvulla te elätte. 

Vierailija
10/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mutta osa tervehti ja jutteli, osa ei. Todella outoa porukkaa, kun osa mukavia ja osa outoja, toki ne mukavimmat ovat hekin suvun ulkopuolelta tulleita 

Vierailija
11/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa perseestä käytöstä. Nousi harmi sun puolesta. 

Vierailija
12/12 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

terveisiä maailmalta.

buahahajahahh ahahahaaa