Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko elämässäsi tapahtunut jotain,mikä muutti todennäköisesti tulevaisuutesi?

Vierailija
09.12.2023 |

Minulle on.Isäni korjasi töppäykseni.Tuskin kirjoittasin tätä nyt täällä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Etenevä sairaus pysäytti käytännössä kaiken. Tässä olen ja tähän jään, enää ei ole mitään odotettavaa paitsi loputtomasti lisääntyvää kärsimystä. 

Vierailija
2/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapsen sosiopaattinarkkarin kanssa. 

Vierailija
4/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäydyin teini-ikäisenä. Vieläkin korjailen jälkiä tuosta, joskus paremmalla, joskus huonommalla menestyksellä.

Vierailija
5/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useampiakin asioita. Firman myynti, lapsen saaminen, ulkomaille muutto, syöpä, endometrioosi, eri ihmisiin tutustuminen, rakastuminen... 

Vierailija
6/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hullujen huoneelle ja AMK jäi kesken. Nyt teen paskaduunia, paska olosuhteissa, ulkona, paska palkalla ja toivon, että kuolisin.

Vierailija
7/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hullujen huoneelle ja AMK jäi kesken. Nyt teen paskaduunia, paska olosuhteissa, ulkona, paska palkalla ja toivon, että kuolisin.

Vierailija
8/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin sattumalta nykyisen mieheni, perustimme perheen ja muutimme mieheni kotimaahan. Olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, muuten elämäni olisi aivan toisenlaista. Näin on parempi. Onneksi!

- ulkosuomalainen

Vierailija
9/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Etenevä sairaus pysäytti käytännössä kaiken. Tässä olen ja tähän jään, enää ei ole mitään odotettavaa paitsi loputtomasti lisääntyvää kärsimystä. 

Maailman sotateollisuuteen satsaamat rahat varmaankin löytäisivät parannuskeinon sinunkin sairauteen.Maapallo on ylikansoitettu,ei haluta pillerillä/rokotteella parantaa,kannattavampaa on tuskia lieventää.

Vierailija
10/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäiväiset elämän päätökset ja tapahtumat on muuttanut minun elämän suuntaa. Ja ne on muovannut ja muuttanut minua ihmisenä. Normi settiä.

Vierailija
11/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tapahtuu satoja valintoja joilla jokaisella on vaikutusta tulevaisuuteeni.

Vierailija
12/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todella moni asia vie elämän johonkin suuntaan. Esimerkiksi olen monesti miettinyt jos olisinkin mennyt toiseen työpaikkaan niin olisi eri työkaverit urapolku jne.

Ymmärrän toki aloituksen eli onko sattunut kohdille jokin suuri käännekohta niin ei ole. 

Vierailija
13/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoontulo ja syntien anteeksisaaminen.

Vierailija
14/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin aamulla. Saa nähdä muuttuuko tulevaisuus myös huomisaamuna.

Vierailija
15/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita. Lähtien siitä että päätin lähteä opiskelemaan, senkin jälkeen joka aamu kun päätin opiskella enkä tuhlata aikaani. Siitähän se alun perin juontaa juurensa että nyt olen hyvissä töissä eikä tarvitse murehtia rahasta. 

Vierailija
16/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, opiskeluaikana sain lapulla alan työnantajan yhteystiedon, enkä antanut sitä kenellekään eteenpäin, soitin vain itse lappuun kirjoitettuun ulkomaan puhelinnumeroon.

Tänä vuonna tuli täyteen 20 vuotta päätoimisena yrittäjänä tuolla alalla. 

Vierailija
17/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että olet saanut syntisi anteeksi? Kuka on nostanut itsensä Jumalan asemaan ja jakaa syntien anteeksiantoja? Ei voi olla todellista!!!

Vierailija
18/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokapäiväiset elämän päätökset ja tapahtumat on muuttanut minun elämän suuntaa. Ja ne on muovannut ja muuttanut minua ihmisenä. Normi settiä.

Toki pienetkin asiat vaikuttaa,mutta jokin isompi tapahtuma voi muuttaa kaiken.kuten rikos.

Vierailija
19/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta on mahdollista kuntoutua. 

Vierailija
20/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että olet saanut syntisi anteeksi? Kuka on nostanut itsensä Jumalan asemaan ja jakaa syntien anteeksiantoja? Ei voi olla todellista!!!

Kukaan ei ole nostanut itseään Jumalan asemaan. Jeesus, Jumalan Poika, Jumala on armahtanut minut synneistäni. Näin minä uskon. Uskotko sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi