Onko elämässäsi tapahtunut jotain,mikä muutti todennäköisesti tulevaisuutesi?
Minulle on.Isäni korjasi töppäykseni.Tuskin kirjoittasin tätä nyt täällä.
Kommentit (22)
Sain lapsen sosiopaattinarkkarin kanssa.
Syrjäydyin teini-ikäisenä. Vieläkin korjailen jälkiä tuosta, joskus paremmalla, joskus huonommalla menestyksellä.
Kyllä, useampiakin asioita. Firman myynti, lapsen saaminen, ulkomaille muutto, syöpä, endometrioosi, eri ihmisiin tutustuminen, rakastuminen...
Jouduin hullujen huoneelle ja AMK jäi kesken. Nyt teen paskaduunia, paska olosuhteissa, ulkona, paska palkalla ja toivon, että kuolisin.
Jouduin hullujen huoneelle ja AMK jäi kesken. Nyt teen paskaduunia, paska olosuhteissa, ulkona, paska palkalla ja toivon, että kuolisin.
Tapasin sattumalta nykyisen mieheni, perustimme perheen ja muutimme mieheni kotimaahan. Olin oikeassa paikassa oikeaan aikaan, muuten elämäni olisi aivan toisenlaista. Näin on parempi. Onneksi!
- ulkosuomalainen
Vierailija kirjoitti:
Joo. Etenevä sairaus pysäytti käytännössä kaiken. Tässä olen ja tähän jään, enää ei ole mitään odotettavaa paitsi loputtomasti lisääntyvää kärsimystä.
Maailman sotateollisuuteen satsaamat rahat varmaankin löytäisivät parannuskeinon sinunkin sairauteen.Maapallo on ylikansoitettu,ei haluta pillerillä/rokotteella parantaa,kannattavampaa on tuskia lieventää.
Jokapäiväiset elämän päätökset ja tapahtumat on muuttanut minun elämän suuntaa. Ja ne on muovannut ja muuttanut minua ihmisenä. Normi settiä.
Joka päivä tapahtuu satoja valintoja joilla jokaisella on vaikutusta tulevaisuuteeni.
No todella moni asia vie elämän johonkin suuntaan. Esimerkiksi olen monesti miettinyt jos olisinkin mennyt toiseen työpaikkaan niin olisi eri työkaverit urapolku jne.
Ymmärrän toki aloituksen eli onko sattunut kohdille jokin suuri käännekohta niin ei ole.
Uskoontulo ja syntien anteeksisaaminen.
Heräsin aamulla. Saa nähdä muuttuuko tulevaisuus myös huomisaamuna.
Onhan noita. Lähtien siitä että päätin lähteä opiskelemaan, senkin jälkeen joka aamu kun päätin opiskella enkä tuhlata aikaani. Siitähän se alun perin juontaa juurensa että nyt olen hyvissä töissä eikä tarvitse murehtia rahasta.
On, opiskeluaikana sain lapulla alan työnantajan yhteystiedon, enkä antanut sitä kenellekään eteenpäin, soitin vain itse lappuun kirjoitettuun ulkomaan puhelinnumeroon.
Tänä vuonna tuli täyteen 20 vuotta päätoimisena yrittäjänä tuolla alalla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että olet saanut syntisi anteeksi? Kuka on nostanut itsensä Jumalan asemaan ja jakaa syntien anteeksiantoja? Ei voi olla todellista!!!
Vierailija kirjoitti:
Jokapäiväiset elämän päätökset ja tapahtumat on muuttanut minun elämän suuntaa. Ja ne on muovannut ja muuttanut minua ihmisenä. Normi settiä.
Toki pienetkin asiat vaikuttaa,mutta jokin isompi tapahtuma voi muuttaa kaiken.kuten rikos.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta on mahdollista kuntoutua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät, että olet saanut syntisi anteeksi? Kuka on nostanut itsensä Jumalan asemaan ja jakaa syntien anteeksiantoja? Ei voi olla todellista!!!
Kukaan ei ole nostanut itseään Jumalan asemaan. Jeesus, Jumalan Poika, Jumala on armahtanut minut synneistäni. Näin minä uskon. Uskotko sinä?
Joo. Etenevä sairaus pysäytti käytännössä kaiken. Tässä olen ja tähän jään, enää ei ole mitään odotettavaa paitsi loputtomasti lisääntyvää kärsimystä.