Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisessa tilanteessa on tehtävä koronatesti?

Vierailija
09.12.2023 |

Testaatteko, jos on lievä flunssa?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todettakoon vielä, että PCR-testianalytiikan kehitystyöstä Nobel-palkinnon saanut,

elokuussa 2019 kuollut amerikkalainen Kary Mullis on todennut, että PCR testiä ei

voi käyttää infektioiden osoittamiseen. Mullis myös toteaa: The test finds

anything in anybody if you run it long enough. Suomeksi tämä tarkoittaa, että

jos tehdään liian monta monistuskierrosta (kuten C-D PCR-testissä) testi voi

antaa minkä tahansa tuloksen kenelle vaan, eli testi kaivaa esiin kaiken kaikilta,

joka ei käytännössä todista mistään mitään. tt

Vierailija
42/47 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisessa, jossa välittää lähimmäisestä, koska on sivistynyt ihminen ja ymmärtää, että tauti voi tappaa vaikka syöpäsairaan työkaverin tai viedä astmaatikon kauheaan kuntoon. Tai ihan kenet tahansa. 

Haluaisitko sinä elää sen tiedon kanssa, että joku kuoli, koska sai sinulta koronan? En minäkään. 

Just näin. Enhän _minä_ sillä tiedolla itse mitään tee, mutta läheisissä sattuu olemaan neljä, joille sillä on oikeasti merkitystä.

En testaa koska en mene esim vanhojen isovanhempieni luo minkäänlaisessa taudissa tai edes jos meillä kotona jollain on joku tauti. Töihinmenosta päättää kyllä työnantaja, en minä tai syöpäsairas työkaveri. Jos on työkykyinen pikkuflunssainen ja työnantaja sanoo että ei saa saikkua niin töihin on mentävä tai se on luvaton poissaolo. Meillä kyllä tiedetään toistemme taudit ja sitten vaan parhaamme mukaan varotaan tartuttamasta mitään toisiimme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiellän kaikkia tulemasta käymään jos on vähänkään sairas ja ehkä tartuttava,tai jos perheessä on.

Vierailija
44/47 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään enää. Se on yleisinfluenssatauti siinä missä muutkin flunssat. 

Ettekö te pöljät seuraa aikaanne, ei ole enää mitään yleisepidemiaa vaikka media yrittääkin loihtia taas jotain hysteriaa. On normaali flunssakaudi, ei sen kummempaa.

Vierailija
45/47 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole kotona korona testejä. Jos on kuumetta jään kotiin, mutta en pelkän nuhan tai köhän takia jää kotiin.

Vierailija
46/47 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin joskus sai töistä koronatestejä ettei vahingossakaan tullut koronassa töihin, ei enää kukaan kysele, työkuntoiset töihin ja kunnolla sairaat kotiin.

Vierailija
47/47 |
12.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tehdä tänään kotitestin. Pakkauksen päällä oleva tarra oli jostain syystä auki ja siinä näytepullossa tosi vähän nestettä. Ilmeisesti haihtunut, vaikka päivämäärää oli vielä jäljellä. En siis pystynyt tekemään testiä kun sitä näytenestettä ei riittänyt testin tekemiseen (se puikko imi senkin vähän) 🤔

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä