Jessus totakin tapailumiestä vuosikymmenien takaa
Se on aina muutaman kuukauden välein laittanut viestiä, mutta nyt mennyt älyttömäksi. Heti kun käväisenkään facessa, niin se kai huomaa ja laittaa viestiä.
Onko siltä pyörittelynaiset loppuneet vai mikä... aina on juttuja kääntänyt seksiin, mun karvojen määrään tai vastaavaan, nyt on alkanut mennä kyllä jo alle riman.
Jopa jos sanon että sukulainen käytti kaupassa niin alkaa että ei pitänyt maksaa luonnossa heh, tai kun sain turpiini tällä viikolla, niin sainko edes kovaa munaa heh.
Onko sillä joku otsalohkodementia vai mikä, ihan järjetöntä jo.
Kommentit (7)
Kuulostaa kiehtovatla mieheltä. Saanko yhteystiedot?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kiehtovatla mieheltä. Saanko yhteystiedot?
Haluatko? Minä lähinnä pelkään että on kohta taas oven takana. Oikeasti jos faceen menen niin 5 minuuttia ja se viestittää. Ja jos on muistisairaus niin ei muitenkaan älli ehkä pelaa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö osaa estää häntä somessa?
Osaan joo, mutta hän tietää missä asun. Lähinnä nyt vaan mietin että kun jutut menevät jo sairaan puolelle (hommailu sukulaisten kanssa, tai viis pahoinpitelystä, saitko munaa) niin oisko sekoamassa täysin.
Kunnon weeteemeininki, aloittajalla myös.
Ehkä muut naiset kyllästyneet kun jutut menee heti överiksi?
Minä aikoinaan pistin luiskaan kun ei tämä nappula näyttänyt olevan mistään vakavasta seurustelusta kiinnostunut. Jännä että se kai on vuosikymmeniä käynyt panemassa eri naisia vaikka on ruma ja jotain hyvä jos 160 pitkä. Eikä tajunnut että jos kranttuilee niin jossain välissä se loppuu kyllä tuo mahdollisuus, kun naiset tajuavat.
Mutta nämä ihan sairaat seksijutut pistävät miettimään onko mies sairastumassa. Ei mitään rajaa näköjään.