Jos juot joka päivä 3€ kahvin kahvilassa
Se tulee yli 1000€ vuodessa laskua. Jos ne kahvit jättää kokonaan juomatta, pääsee siitä säästyneillä rahoilla viikoksi Thaimaahan tai Dubaihin.
Kommentit (66)
Ihmisen pitää saada ilman muiden ihmisten paheksuntaa ja moitteita käyttää tienaamiaan rahojaan siihen mistä itse nauttii olkoon se sitten vaikka kupillinen kahvia päivittäin kahvilassa.
Nyt ollaan taloustieteen Noopelin äärellä. Liitteeksi kasa vouhkaavia nettiraapustelmia.
Sitten jos Thaimaan ja Dubain diktatuurit houkuttavat yhtä vähän kuin kotoinen insinööriviritteinen excel-diktatuuri, niin Dubain ja Thaimaan reissun shillingit voi taas säästää ja vaikka parantaa niillä jokapäiväistä viihtyvyyttään arjessa.
Ai että, elämä on valintoja, kyllä on nyt suurta oivallusta tuonut aloittaja keskelle pimeintä vuodenaikaa. Minä menen nyt keittämään aamukahvia, vaikka säästäisin, jos jättäisin sen kokonaan keittämättä!
Olen jättänyt juomatta ne kahvit jo 50 vuotta kuten kaikki muutkin tuntemani ihmiset. Silti aika harva pistäytyy vuosittain jossakin Dubaissa.
Joukossamme on ilmeisesti uusi palstahullu, Kahvilahullu.
Ihmeen paljon aloitus saa paheksuntaa. Ihan hyvä pointti se oli eikä siitä kannata suuttua. Ehkä joku saa siitä ajateltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ollaan taloustieteen Noopelin äärellä. Liitteeksi kasa vouhkaavia nettiraapustelmia.
Sitten jos Thaimaan ja Dubain diktatuurit houkuttavat yhtä vähän kuin kotoinen insinööriviritteinen excel-diktatuuri, niin Dubain ja Thaimaan reissun shillingit voi taas säästää ja vaikka parantaa niillä jokapäiväistä viihtyvyyttään arjessa.
Ai että, elämä on valintoja, kyllä on nyt suurta oivallusta tuonut aloittaja keskelle pimeintä vuodenaikaa. Minä menen nyt keittämään aamukahvia, vaikka säästäisin, jos jättäisin sen kokonaan keittämättä!
Toimit oikein. Kahvia nimenomaan kannattaa juoda kotona niin paljon aamulla, ettei tee enää mieli käydä kahvilla kahvilassa, mikä rahan säästämistä hömpästä.
Mä juon viiden euron kahvin melkein joka päivä ja olin tänä vuonna kaksi viikkoa Australiassa ja viikon Meksikossa.