Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut tai on joku ylivoimainen ihastus tai rakkaus? Miten kävi?

Vierailija
09.12.2023 |

Saitko omaksi vai ajatteletko vuosien jälkeen? Vai unohtuiko lopulta?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi erittäin hyvin, kun ymmärsin luopua saavuttamattomasta haaveesta ja aloin elää uudelleen.

Vierailija
2/17 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. Huonosti kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli. En saanut. Ajattelen yhä.

Vierailija
4/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ja ehdittiin kyllä tapailla pidempään. Nyt en saa enää miestä mielestäni. 

Vierailija
5/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja elämä on opettanut odottelemaan kärsivällisesti kuinka käy. Aikahan sen näyttää. M-56

Vierailija
6/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylivoimainen? Joku yksipuolinen pakkomielle? 

Vierailija
7/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy vielä mielessä, mutta en sen kummemmin häntä enää kaipaa. Tätä edesauttaa tietysti se, ettten ole nähnyt häntä moneen vuoteen. Poissa silmistä, poissa sydämestä.

Vierailija
8/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on liian lyhyt hukattavaksi.

Vierailija
9/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Ihastuin ensisilmäyksellä ja hänestä tuli aviomies ja lasten isä. 

Vierailija
10/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain omaksi. Kaksi vuotta ihastelin salaa, olin itse avioliitossa. Tuli avioliitto päätökseen, ja oli pakko kerto tunteista. Yhdessä oltu nyt jo vuosia ja tunteet ovat edelleen hurjat. Ei voi verratakaan 20 vuoden suhteeseen exän kanssa. 

Vierailija
11/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on ja yhdessä ollaan.

Vierailija
12/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joka päivä murehdit asioita, jotka eivät ehkä koskaan edes toteudu, sinulta jää huomaamatta kaikki se kaunis jota tämä elämä sinulle jo tarjoaa.

Vierailija
13/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain omaksi. Kaksi vuotta ihastelin salaa, olin itse avioliitossa. Tuli avioliitto päätökseen, ja oli pakko kerto tunteista. Yhdessä oltu nyt jo vuosia ja tunteet ovat edelleen hurjat. Ei voi verratakaan 20 vuoden suhteeseen exän kanssa. 

Aiheutitko myös ihastuksesi eron? 

Vierailija
14/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Seurusteltiin 4 vuotta. Rakkauteen ei homma loppunut. Sitä oli ja on paljon, kummallakin.

Mahdottomaksi suhteen teki addiktio, jota toinen ei halunnut hoitaa. Elämä alkoi menemään niin lujaa ja alaspäin, etten voinut kun hypätä pois.

Olen hyväksynyt asian, mennyt eteenpäin. Rakastan silti edelleen, mutta en ikävöi enkä toivo mitään suhdetta enää.

Vierailija
15/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiheutitko myös ihastuksesi eron? 

En. Hän oli vapaa. 

Vierailija
16/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytymisen ja oikean rakkauden ero on tässä. Leimu ei katoa eikä arkipäiväistykään oikeastaan. Mikään ei ärsytä, vaikka suhdetta on takana jo vuosikymmenet. Joku on vain niin sopiva ja miellyttää silmää.

Vierailija
17/17 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asiat jäi kesken ja nyt en saa enää yhteyttä. Hän ei tiedä tunteistani, enkä tiedä mitä hän ajattelee. Eniten harmittaa, kun itse käänsin selkäni.