Jouluriitaa miehen vanhempien kanssa joulu laatikoista haluavat tuoda omat laatikot joulu pöytään sanoin EI KÄY
Jos ei meidän laatikot kelpaa voivat ottaa rosollia ja kinkkua. Emme kaipaa ruoka APUA
Kommentit (39)
Ehdottomasti antaisin tuoda omat, niin minun ei tarvitsisi miettiä heidän allergioitaan tai rajoitteitaan, vaan voisin tehdä omani niin kuin itse haluan.
Mitäs jos otat ne jääkaappiin. He syövät omia laatikoitaan ja sä omaasi. Mies kokeilee mitä haluaa.
Minä otan mukaan aina oman kinkun, koska muiden kinkut on p*skaa
Meillä kaikki tuovat jotain joulupöytää, minusta se on kaikille kiva niin. Katsos nääs kaikilla oma makunsa.
No, miltä tuntuu olla niin paska kokki että vieraat tuovat omat eväät mukanaan?
Vierailija kirjoitti:
Jep. Veikkaan että aloittajan tekemät laatikot on niin täyttä kuraa, että anoppi haluaa tuoda omat maistuvat ruokansa mukanaan. Miniä saa sitten närppiä omia mauttomia mössöjään, anoppi saa syödä hyvää ruokaa.
Miksi riidellä aivan tyhjästä. Joulu on antamisen ja jakamisen juhlaa. Silloin kaikilla tulee olla hyvä tahto. Kannattaa olla mielissään jos anoppi jotain tuo. Ei saa olla epäkiitollinen.
Entä aikuisten viinilasilliset? Me juomme vain lasillisen viiniä jouluaterialla, jouluisin.
Vierailija kirjoitti:
Urpohan sinä olet.
Minä tuon aina omat ruokani kun on vaikiampi maku minulla, en yksinkertaisesti tykkää jouluruuista, oksettavia.
Tai sitten syön ennakkoon kotona ja tulen vain seuraksi.
Sama homma minullakin, jouluruuat ei maistu eikä uppoa. Eli omat eväät minullakin joulupöydässä.
Nämä ovat aika hupsuja ongelmia mielestäni. Mitä väliä on joillain joululaatikoilla, kun kaikilla on jopa juhlaruokaa vatsan täydeltä? Älkää lähtekö mukaan näin banaaleihin valtataisteluihin. Iloitkaa joulusta ja siitä, että teillä on ihmisiä, joiden kanssa nautiskella!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloista Joulua!
Kiitos ja ensi vuonna vietetään joulujuhlat Taimaassa
Kas kun et ole lähdössä Thaimaaseen, kumpikin väärin.
No mikä siinä on ettei saa tuoda myös omia? Sano jotta tuokaa, ni laitat omiesi kanssa esille. Sä puhut ihan kuin sua oltaisiin loukattu. Elä tollasesta revi riitaa. Typerää tuollainen.
Minkä ihmeen takia eivät saa tuoda? Oletko uhmaiässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Veikkaan että aloittajan tekemät laatikot on niin täyttä kuraa, että anoppi haluaa tuoda omat maistuvat ruokansa mukanaan. Miniä saa sitten närppiä omia mauttomia mössöjään, anoppi saa syödä hyvää ruokaa.
Tai anoppikin käy vauva.fissä ja siksi tietää, että molempien suvussa on maailman parhaat laatikot sekä sen, että aina valitetaan siitä, miten joutuu yksin kaiken tekemään ja sitten toiset rohmuaa niin paljon. Anoppi on fiksu ja tuo omat parhaat joululaatikot niin riittää ruokaa syödä kaikkien riittävästi ;)
Ruoka apunako ne niitä ovat tuomassa. Köyhien ja yksinäisten joulujuhlaanko he ovat tulossa. Meille kelpaa laatikot saa tuoda meille. Hyvä seura kelpaa myös jos vaarana on jouluriita sukulaisten kera.
Eihän ne ny teitä nii köyhinä pidä. Laitat kahdensadan juustot. Kolmensadan konjakin ja erikoistilattavat viinit pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloista Joulua!
Kiitos ja ensi vuonna vietetään joulujuhlat Taimaassa
Kas kun et ole lähdössä Thaimaaseen, kumpikin väärin.
No pääsitpä taas pätemään, onko nyt oikein fiksu fiilis? Sinä voit suksia vaikka sinne Thaimaahan, mutta minun korvaan Thaimaaseen vain kuulostaa paremmalta, siksi käytän sitä! Aivan sama mitä kielipoliisi lässyttää.
Ei toisten juhlapöytään tuoda omin luvin mitään ruokia, epäkohteliasta!
Heillä voi olla omat perinteiset jouluruokansa ja haluavat edes osan siitä pitää mukanaan. Mitä se haittaa, jos tuovat jotain mukanaan?
Me saadaan aina anopilta jouluruoat enkä valita. En ole mikään kummonen kokki.