Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi en saa naista?

Vierailija
09.12.2023 |

Olen ollut yksin 56 vuotta. Ennen kävin ravintoloissa ja aina minut kannettiin pois loppuillasta. Syytä en vieläkään tiedä, tai ymmärrä. Myöhemmin, kun maksoin jo laskuja verkossa vuonna 1994, opettelin käyttämään erilaisia nettifoorumeita kumppania etsien ja myöhemmin Tinderiä, ei flaksi ollut yhtään parempi. Olin joka tilanteessa ja paikassa sellainen kuin olen, mutta neitsyys on kohtaloni varmaan elämäni loppuun asti, kun ei kerran kiinnosta, niin ei kiinnosta. Se mitä en tiedä, niin en tiedä. Onko kenelläkään antaa vinkkiä, miten pääsisin sellaiseen parisuhteeseen, jossa vihdoin pääsisin maaliin, eli saisin pesää edes kerran elämässä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ryyppääminen, niin sinua ei kanneta ulos ravintolasta, ja voit keskustella naisten kanssa.

Vierailija
2/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ryyppää, kuin kokista. Miten naisen kanssa keskustellaan, kun se on aika mahdotonta alituisten ristiriitojen takia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos keskustelu ei suju niin sitten ei tule onnistumaan. Oletan että ulos heittäminen liittyy siihen. En tiedä onko olemassa kursseja jossa opeteltaisiin tavallista keskustelua ja sosiaalista kanssakäymistä, ehkä sinulla olisi sellaiselle tarvetta. Onko sinulla ystäviä?

Vierailija
4/22 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla yksi kaveri, tosin mies, mutta mukava sellainen. Ehkä hieman kapea-alaisesti ajatteleva, mutta pelataan yhdessä viikonloppuisin kaikenlaista.

Vierailija
5/22 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin tälläsen: "Nainen 33v rakastui sokeasti kuusikymppiseen mieheen ja ko.mies kohtelee naista kuin prinsessaa saan olla millä tuulella tahansa ja ko.mies ymmärtää aina, nainen iloitsee. Ko.mies on naisen isänikäinen mies ja naisen elämän rakkaus. Yksi syy heidän suhteensa toimimiseen on yllättävä talousjärjestely.."

Sulla on niim hyvät mahdollisuudet, ihan samaa!

(kun lopetat ton itsesääliruikutuksen ja kaivat vain vähänkuvetta..;)

Vierailija
6/22 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas olen naimisissa ja sama ongelma. En saa naista! M53

Vierailija
7/22 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus. Panosta itseesi ja laske rimaa naisten kanssa. Monta kertaa huonon näköisessä repussa on hyvät eväät, vanha sanonta. Etsi ikäistäsi seuraa ja vähän vanhempaa koulukuntaa. Esim: Suomi24 treffeillä tuhansia naisia. Kerro itsestäsi rehellisesti mikä olet jne. Aivan varmasti suakin varten on se joku jossain. Älä lannistu pienista, jatka vastailua ja hakua.  Ei muuta kun zemppiä hakuun.

Vierailija
8/22 |
11.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille jotka eivät pelkää elää elämää.

Ja tämä on niin, niin varmasti kuin: ' 

Sinä tiedät jo jotakin elämästä Jotain tiedän minäkin Kun vain uskallat lakata pelkäämästä Paratiisin saat takaisin

Hän vielä jatkaa kyynelet silmissää n Sanaa jokaista painottaen Hän pitää kättäni tiukasti kädessään Ja sanoo silmiin katsoen...

En kadu ketään niistä, joita syliini suljin Heitä sentään rakastin Itken kaikkia niitä Joiden ohitse kuljin Joita väistin ja pakenin

Sillä aina kun ihmisen lähelle päästin Löysin lähelle itsekin Mutta jos itseäni Varjelin ja säästelin Heti eksyin ja palelin..' - laulusta eräästä,

Niin kyllä, jokainen on, (joka tuntee..) eikä pakene. 

Vierailija
9/22 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en saa naista koska olen ruma. Olen 55v eikä koskaan ole seurustellut. Nuorena vanhemmat estivät tyttöjen katselun, he halusivat että olen aina yksin ja tekisin helevetisti töitä. Meillä oli mansikka tila ja tyttöjä oli vilisemällä, äitini ei pitänyt että puhun tytöille mutta tytöt eivät pitäneet minusta koska olen ruma. Olen kokeillut treffipalveluja mutta kun olen ruma ei ole menestystä. Baareissa en ole käynyt, vanhemmat eivät antaneet mennä nuorena, koska piti tehdä vain töitä , en tykkää alkoholista, en pane vähiä rahojani niin pahanmakuisiin aineisiin. En usko että saan koskaan ystäviä kun olen niin ruma 

Vierailija
10/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en saa naista koska olen ruma. Olen 55v eikä koskaan ole seurustellut. Nuorena vanhemmat estivät tyttöjen katselun, he halusivat että olen aina yksin ja tekisin helevetisti töitä. Meillä oli mansikka tila ja tyttöjä oli vilisemällä, äitini ei pitänyt että puhun tytöille mutta tytöt eivät pitäneet minusta koska olen ruma. Olen kokeillut treffipalveluja mutta kun olen ruma ei ole menestystä. Baareissa en ole käynyt, vanhemmat eivät antaneet mennä nuorena, koska piti tehdä vain töitä , en tykkää alkoholista, en pane vähiä rahojani niin pahanmakuisiin aineisiin. En usko että saan koskaan ystäviä kun olen niin ruma 

Osaatko panna? 

Vierailija
11/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumuutta ei ole olemassa ja on sääli, että olet saanut tällaisen kuvan itsestäsi. Jätä nyt viimein lapsuuden ja nuoruuden ajat taaksesi ja omaan arvoon. Ehkä terapia voisi auttaa?

Vierailija
12/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, että ei ole tullut vastaan otollista hetkeä. Elämä on lyhyt, voisiko maksullinen nainen olla kohdallasi mahdollinen?

Pääsisit kokemattomuuteen liittyvästä harmista ja sitten ehkä hakisit kumppania rennommalla otteella.

Vierailija
13/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en saa miestä?

Alfons 58v.

Vierailija
14/22 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkö vaikuta ystävien saamiseen, ylös vaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei elämä ole kenelläkään helppoa, vaikka ulospäin niin voi näyttää. Opettele näkemään kaunis ympärilläsi, esim. auringon nousut/laskut, kauniit kukkaset tai vaikka peura pellolla.

Vierailija
15/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen vierailua maksullisen naisen luona, jos on mahdollista. Sitten voi metsästää pysyvämpää suhdetta uudella innolla. 

Vierailija
16/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulkonäkö vaikuta ystävien saamiseen, ylös vaan ja kohti uusia pettymyksiä, ei elämä ole kenelläkään helppoa, vaikka ulospäin niin voi näyttää. Opettele näkemään kaunis ympärilläsi, esim. auringon nousut/laskut, kauniit kukkaset tai vaik

Kyllä elämä on paljon helpompaa sairaalla mutta perheellisellä ja työssäkäyvällä kuin sairaalla mutta yksinäisellä ja työttömällä/työkyvyttömällä. Tuo että aina lytätään toinen sanomalla että ei muillakaan ole helppoa on paskapuhetta koska muilla on reilusti helpompaa. Miljonäärinä on helpompi kohdata vastoinkäymiset kuin rahattomana.

Vierailija
17/22 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulepas olen naimisissa ja sama ongelma. En saa naista! M53

Vaimosi ei tunne, että rakastat häntä. Osaatko näyttä hänelle aidosti rakkautta vai etsitkö vain tarpeillesi tyydytystä?

Vierailija
18/22 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama homma, oon 53 enkä oo saanu naista. Mutta mulla on vikana pienet Munat, ei niillä saa naista. Naisille on kehittynyt joku vaisto vuosimiljoonien kuluessa, että ne tietää jostakin kellään on pienet Munat ja välttelevät sellaisia miehiä. Olen käyttänyt kaikkia trffisaitteja, ja olen tullut tulokseen että naisille merkitsee vain Isot Munat ja raha. Toisekseen en löydä naista jonka kanssa voi keskustella, naiset haluaa puhua vain seksistä ja Jeesuksesta, kaikki naiset ovat ahdasmielisiä uskovaisia jotka haluavat isoa Munaa ja rahaa, ja laulaa kirkossa

Vierailija
19/22 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet mies. Et ole ollenkaan yksin ongelmasi kanssa.

Vierailija
20/22 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta ruikutus. Panosta itseesi ja laske rimaa naisten kanssa. Monta kertaa huonon näköisessä repussa on hyvät eväät, vanha sanonta. Etsi ikäistäsi seuraa ja vähän vanhempaa koulukuntaa. Esim: Suomi24 treffeillä tuhansia naisia. Kerro itsestäsi rehellisesti mikä olet jne. Aivan varmasti suakin varten on se joku jossain. Älä lannistu pienista, jatka vastailua ja hakua.  Ei muuta kun zemppiä hakuun.

Aina sama levy, laske rimaa ja ota vanhempi nainen. Naiset ei ikinä neuvo toisilleen että laske rimaa ja ota vanhempi ukko.