Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otatko hotelliin pyjaman vai mitä pakkaat yöasuksi?

Vierailija
08.12.2023 |

Riittääkö vain toppi tms käyttövaate? Minä otan aina pyjaman ja villasukat :) 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä otan mukaan vanhasta muistista puolitusinaa kondomia, mutta nykyään sekin on osoittautunut täysin turhaksi laukuntäytteeksi, yleensä.

Vierailija
22/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nää luonnonlapset tiedetään. Hostellissa yläsänkyyn kiipesi nuori nainen alapää paljaana ja vaikka on kaikenlaista nähty, se revan rumuus ja luontaisen häveliäisyyden puuttuminen antaa henkilöstä tyhmän kuvan. Nainen yritti jotain selittää mutta minä en niin tyylitajuttoman kanssa juttele. Jos haluaa tuulettaa esim pitkä yöpaita on ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanin kanssa nukkuessa olen alasti (lähellä yli-iso t-paita, jos tulee esim. palohälytys, käytän samaa paitaa olopaitana huoneessa hengaillessa). Siskon tai kaverin kanssa huone jakaessa yöpaita.

Vierailija
24/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nää luonnonlapset tiedetään. Hostellissa yläsänkyyn kiipesi nuori nainen alapää paljaana ja vaikka on kaikenlaista nähty, se revan rumuus ja luontaisen häveliäisyyden puuttuminen antaa henkilöstä tyhmän kuvan. Nainen yritti jotain selittää mutta minä en niin tyylitajuttoman kanssa juttele. Jos haluaa tuulettaa esim pitkä yöpaita on ok.

vaikka hotellihuoneessa olenkin - jos en alasti, niin maksimissaan alushousuissa, niin en nyt sellaista sentään hostelliissa olisi. En kyllä muutenkaan suostuisi yöpymään hostellissa, ties millainen puheripulikämppis tulisi samaan huoneeseen, tai joku muu outo tyyppi.

Vierailija
25/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona nukun pyjamassa, koska en jaksa vaihtaa lakanoita joka päivä. Hotellissa vaihtelee nukunko alasti vai t-paidassa vai pyjamassa. Suomessa pyjamassa, koska huoneet ovat melko viileitä talvella.

Vierailija
26/26 |
17.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alushousuisuilla kuten kotonakin.