Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ottaisin mieluiten fwb-suhteen, jossa ei olla muiden kanssa

Vierailija
08.12.2023 |

Ei tarvitsisi hankkia lapsia, ei muuttaa yhteen, ei osallistua toisen suvun tai perheen elämään... Minulle riittäisi tapaaminen kerran viikossa, muuten voitaisiin olla yhteydessä viestein. Harmi vaan, että tuollainen suhde tuntuu utopistiselta ainakin omassa ikäluokassani.... Pakko ottaa parisuhde, jos ei halua ihan yksin olla. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se haittaa jos toinen on muiden kanssa jos siitä ei itse mitään tiedä

Vierailija
22/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni ilmoittaa menoistaan minulle jotta osataan etsiä jos jotain sattuu, ja minä ja mieheni toisillemme. Ei se ole mitään kontrollointia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain voi olla syynä tautiriskin minimointi. Ihan ymmärrettävää mielestäni, ja juuri noiden tautien vuoksi näissä pitäisikin olla ehdottoman avoin ja rehellinen. Muiden kanssa oleminen on täysin ok, kunhan siitä on sovittu toisen kanssa, ja kumpikin on tietoinen siitä, millaisessa suhteessa on mukana. Jokaisella on myös oikeus saada tietää omaan seksuaaliterveyteensä mahdollisesti vaikuttavista asioista.

Vierailija
24/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni sama kuin ap:llä, paitsi että voisin tavata kyllä useammin kuin kerran viikossa.

Vierailija
25/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva? Onko hyvät tissit? Entä innie-pillu?

Vierailija
26/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kannattaisi hankkia virtuaalikumppani. Normaaliin tasapainoiseen ihmissuhteeseen hänestä ei näytä olevan.

Vierailija
27/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin fwb-suhteessa, mutta ei me kerran viikossa tavattu vaan aina silloin tällöin ja aika vähän viestiteltiin. Tyyliin vaan koska nähdään seuraavan kerran. Alkaisi ahdistaa, jos ihan kerran viikossa pitäisi nähdä ja siinä välissä vielä viestitellä. 

Vierailija
28/28 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain voi olla syynä tautiriskin minimointi. Ihan ymmärrettävää mielestäni, ja juuri noiden tautien vuoksi näissä pitäisikin olla ehdottoman avoin ja rehellinen. Muiden kanssa oleminen on täysin ok, kunhan siitä on sovittu toisen kanssa, ja kumpikin on tietoinen siitä, millaisessa suhteessa on mukana. Jokaisella on myös oikeus saada tietää omaan seksuaaliterveyteensä mahdollisesti vaikuttavista asioista.

Aika sinisilmäistä kuvitella että ihminen ei voisi valehdella. Kyllä kondomia pitää ymmärtää käyttää.