Mistä löysitte todella aidon näköisen kuusen?
Mistä löytäisin aidon näköisen joulukuusen? Pituutta saisi olla n 180-220cm. Viime jouluna kiersin kaikki kaupat, mitä nyt suuressa kaupungissa Suomessa on. Ei kyllä olleet aitoa nähneetkään. Kertokaa kauppa ja hinta.
APUVA!
Kommentit (11)
Aidosta tulee kaikenmaailman punkkeja sisätiloihin.
Takapihalta löytäisin. No en vielä noin isoa, mutta pienempikin kävisi, en vaan kuusta tuo sisälle. Olen jättänyt ne kasvamaan jos joskus... muutaman vuoden päästä on pakkp kaataa, ovat liian lähellä.
Okei, arvasin kyllä , että tulee just hölmöjä vastauksia. Onneksi oli joku normaalikin.
mun kuuset kasvaa tuolla 500 km:n päässä nyt tukkipuiksi, ottaisin sieltä kauniin ja pienen mutta on kaukana.
Jossain podcastissa suositteli Clasun kuusta. Hinta oli vähän vajaa 300 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Okei, arvasin kyllä , että tulee just hölmöjä vastauksia. Onneksi oli joku normaalikin.
mun kuuset kasvaa tuolla 500 km:n päässä nyt tukkipuiksi, ottaisin sieltä kauniin ja pienen mutta on kaukana.
Mä en kyllä nyt oikeesti ymmärtänyt aloituksesta haluatko tekokuusen, joka näyttää metsäkuuselta vai aidon kuusen, joka näyttää sellaiselta runsaalta ja paksuhavuiselta, kuten vaikka jenkkileffoissa kuuset ruukaa olla.
Vierailija kirjoitti:
metsästä.
Taimikolta löytyy paremmin.
No ap.ee Porvoostaa päivää:)))) Juu ..pikkasen hankalaa.
https://www.keinotekoiset-joulukuuset.fi/keinotekoiset-joulukuuset
Täältä löytyy upeita kuusia kaikkiin budjetteihin.