Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puoliso lähti viihteelle, uneton yö edessä

Vierailija
08.12.2023 |

Avovaimo lähti hoitsuporukan kanssa pikkujouluihin. Naiset ottivat skumppapohjia jo meillä samalla kun laittautuivat. En nyt tunkenut sekaan, mutta äsken huomasin että ostamani alusasusetti ja sukkanauhat oli otettu kaapista käyttöön.

Juhlat ovat isommassa kaupungissa hotelliravintolsssa jonne naiset jäävät yöksi kun kukaan ei halua olla kuskina. Eikä siinä mitään, mutta vissiin samassa paikassa on pelastuslaitoksen pikkujoulut.

Ollaan oltu yli 10 v kimpassa joten ei ole tarvetta kytätä toisen menemisiä ja kaikkia tekemisiä. Puoliskoni on hyvin iloluontoinen ja pienessä sievässä flirttikin joten vähän kuitenkin mietityttää mitä siellä tapahtuu. Pari "läheltä piti"- tilannetta on ollut vuosien mittaan. No ei auta kuin kärvistellä kotona.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo ratkaisu: luota vaimoosi ja jos hän ei ole luottamuksen arvoinen, niin jätät samantien. Niin minä teen ja olen taas sinkku.

Vierailija
2/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo ratkaisu: luota vaimoosi ja jos hän ei ole luottamuksen arvoinen, niin jätät samantien. Niin minä teen ja olen taas sinkku.

Noin se periaatteessa meilläkin menee. Mainitsemani läheltä piti- tilanteet olivat sellaisia että toisella kerrslla avovaimo oli päätynyt pussailemaan jatkoilla ja kerran oli ollut käsipeliä baarissa. Hän tunnusti ne itkua vääntäen enkä lopettanut suhdetta. Luottamusta se tietenkin heikensi. Sinällään pieni seikkaileminen ei haittaa kunhan se ei tapahdu minun selän takana. AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivahan se on että on kivaa. On tuo minunkin rouva joskus lähtenyt ja aina on palannut. Muuta ei vain ole kertonut kuin suudelmista ja jotain käsipeliä on ollut. Ja melkein joka reissulla on jossain yötä kun taxi maksaa sen verran että ei kannata tänne maaseudulle ajella ja sit rapuloissaan seuraavanapäivänä etsimään autoa. Ei kai aikuisten kiva oo niin vakavaa? 

Vierailija
4/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivahan se on että on kivaa. On tuo minunkin rouva joskus lähtenyt ja aina on palannut. Muuta ei vain ole kertonut kuin suudelmista ja jotain käsipeliä on ollut. Ja melkein joka reissulla on jossain yötä kun taxi maksaa sen verran että ei kannata tänne maaseudulle ajella ja sit rapuloissaan seuraavanapäivänä etsimään autoa. Ei kai aikuisten kiva oo niin vakavaa? 

No ei kai sen niin vakavaa pitäisi ollakaan. Itse olen vaan niin perinteinen että tuntuu oudolta jos avokilla on jotakin seksihommia reissuillaan. Hänellä on kyllä haluja useammin kuin minulla eikä oikein olla sovittu rajoista ikinä. Edellisen lipsahduksen jälkeen vaan puhuttiin että panohommat vieraan kanssa ei ole ok. AP

Vierailija
5/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luottoa ei ole, ei ole suhdettakaan. Olen pettänyt aiemmissa suhteissani, nuorena. Minuakin on petetty. En enää koskaan lähtisi moiseen. Enkä olisi suhteessa, jossa ei ole luottoa.

Vierailija
6/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan tunnistettava tyyli. 

Aloittajan alkoholiongelmainen ja surkea parisuhde on koetuksella kun koko ajan sattuu ja tapahtuu vaikka ja sun mitä. 

Vierailija
7/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan tunnistettava tyyli. 

Aloittajan alkoholiongelmainen ja surkea parisuhde on koetuksella kun koko ajan sattuu ja tapahtuu vaikka ja sun mitä. 

Täh? Mitä muuta minulle on sattunut kun tämä oli ensimmäinen juttu tällä palstalla? Pari olutta olen kyllä juonut, mutta en ole alkoholisti.

Vierailija
8/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat ja palomiehet, hah! Sossulandian väkeä molemmat.

Vierailija
9/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä ihme palsta! Mitä se värkin muoto tähän liittyy? Semmoinen lärpäke, en tuota osaa paremmin kuvailla. AP

Vierailija
10/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä ihme palsta! Mitä se värkin muoto tähän liittyy? Semmoinen lärpäke, en tuota osaa paremmin kuvailla. AP

Lärpäke viittaa siihen että puolisollasi on ulkonevat sisemmät häpyhuulet. Onko lärpäke molemmilla puolilla saman kokoinen vai toinen puoli suurempi, kuten yleensä onkin. 

Tiedä siis:

9.12.2023 joku palomies-sairaankuljettaja tietää tuon asian sinua paremmin!

Vierailija
11/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja runkkaa lukiessaan tätä aloitustaan joka on pelkkää fantasiaa.

Vierailija
12/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi sovittu asiasta niin kävisi minulle. Sen verran on fantasiaa mukana. Vaan ei niitä aiempiakaan tapauksia ollut sovittu eikä nytkään mitään. AP

Vierailija
13/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää siltä että aloittajaa ei pillu kiinnosta, ehkä ne palomiehet enemmän?

Vierailija
14/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo alusasu ja sukkanauhahomma on kyl kuumottava. Meilläkin vaimo pikkujouluissa tänään, vaan tuskin mitään tapahtuu. On kertonut et yleensä aika joku mies kimpussa viihteellä kylläkin. 

Vierailija
15/33 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin se periaatteessa meilläkin menee. Mainitsemani läheltä piti- tilanteet olivat sellaisia että toisella kerrslla avovaimo oli päätynyt pussailemaan jatkoilla ja kerran oli ollut käsipeliä baarissa. Hän tunnusti ne itkua vääntäen enkä lopettanut suhdetta. Luottamusta se tietenkin heikensi. Sinällään pieni seikkaileminen ei haittaa kunhan se ei tapahdu minun selän takana. AP

Ei ole tarvetta kytätä mutta sä pengot alusvaatelaatikot että mitä pistänyt päällensä ja olet ottanut selvää että palolaitoksen pikkujoulut samassa tilassa? Kuulostat ihan mun exältä joka sekopäisyyksissään päätti että olen p*annut vieraan kanssa kun polvi oli auki kun kaatusin talvella. Tätä hän vahvisti tutkimalla etteivät farkut olleet polvesta rikki joten näinhän oli tietenkin tapahtunut. Ihan syystä ex, vainoharhaisuutta ja epäilyksiä ei jaksa, se syö suhteelta kaiken pohjan.

Vierailija
16/33 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tarvetta kytätä mutta sä pengot alusvaatelaatikot että mitä pistänyt päällensä ja olet ottanut selvää että palolaitoksen pikkujoulut samassa tilassa? Kuulostat ihan mun exältä joka sekopäisyyksissään päätti että olen p*annut vieraan kanssa kun polvi oli auki kun kaatusin talvella. Tä

Ja sinähän olit kyllä pannut vieraan kanssa myöskin silloin, mutta myös useasti muulloinkin. Ihan vaan selvennyksenä.

Vierailija
17/33 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palomies on panomies ja todellinen pillutaiteen ylivääpeli. 

Juuri näin. Poikani on palomies ja on jo 25-vuotiaana korkannut useamman kuin minä yli 50v:nä. Sanotaan näin, että pojasta polvi paranee.

Vierailija
18/33 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Poikani on palomies ja on jo 25-vuotiaana korkannut useamman kuin minä yli 50v:nä. Sanotaan näin, että pojasta polvi paranee.

Tyytyykö hän perus vaniljaan vai onko kinky, bdsm-jutuissa pätevöitynyt shibari-guru?

Vierailija
19/33 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyytyykö hän perus vaniljaan vai onko kinky, bdsm-jutuissa pätevöitynyt shibari-guru?

Master kuten isänsäkin. Olen lainannut reissuille käsirautoja, nahkaruoskat ja nännipuristimet. Mutta käskenyt desinfioimaan ennen palautusta. Hyvin on toiminut.

Vierailija
20/33 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle selvisi myöhemmin, että vaimo petti pikkujouluissa ja muualla. Mulle selitettiin paljon kaikkea. Vaimo on aina ollut flirtti ja kerää huomiota. Uskoin pitkään niitä vaimon juttuja. Mutta kun oli niin paljon läheltä piti tilanteita. Yksi kerta selitti, että kaveri muka pani sitä miestä, joka vaimoa piiritti viikonlopun. Myöhemmin tajusin, että seksillä hyviteltiin kotona.

Tarkkaile miten käyttyy kotona. Koska pesee pyykit? Vältteleekö, antaako nuolla, onko normaalia halukkaampi tai haluttomampi. Kysele illan tapahtumista. Monimutkainen selitys on valhe samoin, ei muista ja voit myös saada ryöpytyksen mustasukkaosuudestasi. Sekin on viittaa pettämiseen.