Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkivuodosta asiaa...

Vierailija
04.01.2007 |

Onko kellään tullut vuodon seassa isoa hyytymää? Mulla nimittäin tuli nyrkin kokoinen klöntti. Toinen lapsi kyseessä, esikoisen jälkivuodossa ei tullut hyytymiä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoohan se järkikin ettei ole normaalia.

taidat olla provo tai muuten vain vajaa.

Vierailija
2/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin asiasta neuvolaan ja ei huolta. TH tarkisti papereista että istukka oli saatu kokonaisena pois, joten ei ole sen palanen. Epäili, että sitä on vaan kertynyt johonkin mutkaan jemmaan.

Kysäisin vaan, että onko kellään muulla ollu tällästä, että onko jotenkin harvinaista, kun ei tuon ekan kanssa tällästa ollu. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen aikaan ei tullut hyytymän hyytymää ja toisessa tuli, mutta vain pieniä.

Vierailija
4/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla piti myös istukan olla kokonainen, mutta n. 2vko:a synnytyksestä alkoi todella raju vuoto, jonka surauksena jouduin sairaalaan.

Ultrassa todettiin, että kohtu ei ollut tyhjä, ja kaavinnassa tuli reilusti istukan rippeitä.

Tätä kaikkea siis edelsi myös nuo isohkot hyytymät.

Vierailija
5/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin vuoto oli runsasta. Mulla oli samana päivänä neuvola ja kysyin sieltä asiasta. Sanoivat vaan että hyvä kun tullut ulos niitä tulee joillekin.

Jälkivuoto kesti muuten mukavat seitsemän viikkoa, olin jo aivan hermona. Jälkitarkastuksessa viikolla kuusi valittelin asiasta mutta en saanut lähetettä mihinkään kun ei ollut kuumetta, kipua, pahanhajuista vuotoa yms. Itsekseen sitten kyllä paraninkin oli vaan tosi rasittavaa se jatkuva vuoto.

Vierailija
6/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto oli ehkä niukempaa hyytymään asti kuin esikoisesta. Siksi kyllä uskon Th:n ajatuksen siitä, että oli vaan kertynyt johonkin.

Ja oloni on hyvä, ei siis kuumetta. Eli ei ole mitään tulehdusta

Ja ei Th ollut mitenkään huolissaan tai käskenyt mihinkään mennä näytille. Luotan kyllä th-tätiini. -ap

Vierailija
7/9 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ollut muita oireita kuin järkyttävä vuoto, (ei riittänyt vaipat eikä mitkään) joka siis alkoi yllättäen niin runsaana.

...niin ja ne hyytymät.

5

Vierailija
8/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika vähäistä, ruskeaa ja limaista

Vierailija
9/9 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla että se mahd ylimääräinen tuli pois jo, onko nyt rauhoittunut? Jos paha haju, enemmän vuotoa taas tai lisää klönttejä tai sulle tulee kipuja/lämpöilyä otat yhteyttä tk:een. t kätilö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän