Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bridget Jones painoi 136 lbs, eli 61 kg

Vierailija
08.12.2023 |

Miten ihmeessä näyttelijä saatiin tuossa painossa näyttämään pullukalta? Mä olen 160 cm ja painoin 61 kg viimeksi 13 vuotta sitten, mutta siinä painossa olin tositosi pieni, käytin vaatteita S ja 36-koossa, ja olin siis hoikempi kuin pitkään aikaan. 

Miksi Renee oli kuin hamsteri posket pullollaan, mahamakkarat ja tukevat käsivarret samassa hiton painossa??

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 160 cm ja 65 kg mutta en näytä läskille. Oon siivousalalla ja kävellyt rappuja ja nostellut raskaita taakkoja 20 vuotta. Lihasta kaikki

Vierailija
22/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ihmeen käsiläskit ja makkarat Reneellä? Googlaa vaikka se bunny costume, ihan hoikat käsivarret ja vartalo on.

Toisekseen, kirjan henkilön mitat voivat olla ihan toiset verrattuna elokuvan näyttelijän mittoihin, kai tämän käsität? Ja Zellwegerillä oli luonnostaan pyöreät posket nuorempana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen 160 cm ja painoin 61 kg viimeksi 13 vuotta sitten, mutta siinä painossa olin tositosi pieni"

Et ollut tositosi pieni noilla mitoilla :D

Itse painan just tuon 61 kg ja olen 15 cm pitempi enkä millään tavalla tositosi pieni, lantion ympäryskin on metrin luokkaa.

Vierailija
24/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan 60 kg ja näytän kyllä tosi pullealta, mutta olenkin jotain 157cm pitkä eli normaalipainon ylärajoilla. Lihon myös epäsuotuisasti ja en harrasta lihaksia kasvattavaa liikuntaa, juoksu ainoa liikuntaharrastus. Ei se paino kaikkea kerro, jotkut samoilla mitoilla näyttää hyvältä, minä en.

Vierailija
25/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen käsiläskit ja makkarat Reneellä? Googlaa vaikka se bunny costume, ihan hoikat käsivarret ja vartalo on.

No ei tuo kyllä hoikka ole! Ei erityisen tuhtikaan, mutta ei todellakaan hoikka.

Vierailija
26/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos roolihahmo painaa roolinsa repliikin mukaan jotain, niin ei se tarkoita että sitä esittävä henkilö painaa saman verran. 

Vierailija
27/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään pidettäisiin alipainoisena varmaan.

Vierailija
28/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se näyttänytkään pullukalta. Naiset viihdeteollisuudessa vaan olivat ihan tavattoman laihoja siihen aikaan. 

Täytyy muistaa se, että ylipaino oli tuohonkin aikaan enemmän sääntö kuin poikkeus.

Vierailija
29/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin mietin aikoinaan, että miksi se sitten käytti minihametta, jos tunsi itsensä lihavaksi. Tai sitä pupupukua.

Vierailija
30/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei tuo kyllä hoikka ole! Ei erityisen tuhtikaan, mutta ei todellakaan hoikka.

En sanonut hoikaksi, vaan että IHAN HOIKAT KÄSIVARRET. Ymmärsitkö? Ap sanoi, että olisi "tukevat käsivarret" ja "mahamakkarat".

Vierailija
31/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut hoikaksi, vaan että IHAN HOIKAT KÄSIVARRET. Ymmärsitkö? Ap sanoi, että olisi "tukevat käsivarret" ja "mahamakkarat".

Hoikka vartalo sanoit. En nyt tiedä mitä muuta siitä pitäisi ajatella kuin kokonaisuutta.

Vierailija
32/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kasvanut ja aikuistunut aikakaudella jolloin ihannepaino laskettiin pituus - 110. Eli 160 senttisen ihannepaino olisi 50. Mutta nykyisin tuntuu olevan toisinpäin 

Vierailija
33/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 170 cm ja jos painaisin 71 kg, niin olisin kyllä vähän pullukka. En lihava tai ylipainoinen, mutta en kyllä tositosi pieni tai hoikka. En käyttäisi S-kokoisia vaatteita.

Vierailija
34/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis Bridget Jones painoi 61kg,mutta uskon että Renee saattoi tuolloin painaa enemmän. Ei todellakaan ollut lihava missään nimessä. 

Vierailija
35/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei katos perhana, sanoinkin, mutten silti näe niitä valtaisia läskimakkaroita, mitä ap. No anyways, typerä aloitus. Miksi verrata kirjan henkilöä leffan esittäjään? Ja väittää olleensa itse joskus "tositosi pieni" tuossa painossa.

Muistelee ilmeisesti muutenkin noita jatko-osia, joissa Jones oli isompi, mutta niistä paskoista jatko-osista ei ole kukaan kiinnostunut. Itse en ole vaivautunut edes katsomaan.

36/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt samaa, että muka Bridget Jones ollut ylipainoinen?!

Vierailija
37/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järisyttävä läskimakkara käsiläskineen ja pulloposkineen, olkaa hyvät:

https://giphy.com/gifs/bridgetjones-bunny-rabbit-bridget-jones-l0HlQhWo…

Onneksi ap on ollut 13 vuotta sitten tositosipieni, vaikka painanut täsmälleen saman! Ihmeellistä!

Vierailija
38/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan jonkin ohjelman tuosta näyttelijästä. Kertoi muistaakseni 0 koosta. Hän lihotti itseään 10kg tuota roolia varten.

Renee on googlen mukaan 163cm pitkä. Ja jos totta, että painoi elokuvassa 61kg niin sehän oli normaalipainon ylärajalla. Ihmisillä vaan on vääristynyt käsitys tästä asiasta ja moni luulee olevansa hoikka, vaikka ylipainoon olisi vain muutama kilo. Aika usein niiden varressa on makkarat, posket pullottaa ja allit hyllyy siitä huolimatta vaikkei ylipainoa vielä olisikaan.

Vierailija
39/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just luin jostain sivustolta että eteläkorealainen näyttelijä oli 165 cm ja 44 kg ja häntä pidettiin normaalina ja sopusuhtaisena. Voi kauhistus.

Vierailija
40/40 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan jonkin ohjelman tuosta näyttelijästä. Kertoi muistaakseni 0 koosta. Hän lihotti itseään 10kg tuota roolia varten.

Renee on googlen mukaan 163cm pitkä. Ja jos totta, että painoi elokuvassa 61kg niin sehän oli normaalipainon ylärajalla. Ihmisillä vaan on vääristynyt käsitys tästä asiasta ja moni luulee olevansa hoikka, vaikka ylipainoon olisi vain muutama kilo. Aika usein niiden varressa on makkarat, posket pullottaa ja allit hyllyy siitä huolimatta vaikkei ylipainoa vielä olisikaan.

BMI tasan 23. Ei siis ylipainon rajalla.

En ymmärrä, mistä tässä väitellään. Sitä onko tuo paino läski vai ei? Kun on erilaisia ruumiinrakenteita valtavasti ja eri lihaksikkuuksia, niin tällainen keskustelu on ihan typerää.

Ap muistelee jotain 13 vuoden takaista painoaan ja vertaa sitä näyttelijä Renee Zelwegerin painoon leffassa, jossa hän esittää roolihahmoa, joka KIRJAN mukaan painaa 61kg ja on 163cm pitkä. Eihän tässä ole mitään järkeä! 

Palsta näyttää taas tasoaan.