Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä lääkkeitä oot saanut kohtutulehdukseen?

Vierailija
08.12.2023 |

Auttoiko miten pian ja tuliko sivuhaittoja?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kefexin + Trikozol. Maha niistä meni mulla herkkämahaisella pahasti sekaisin, mutta eipä auttanut, pakkohan se kohtutulehdus oli hoitaa pois.

Vierailija
2/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kefexin + Trikozol. Maha niistä meni mulla herkkämahaisella pahasti sekaisin, mutta eipä auttanut, pakkohan se kohtutulehdus oli hoitaa pois.

Muistatko kauan meni että alkoi helpottaa? Kärsitkö koko kuurin ajan vatsaoireista (lääkkeistä johtuvista)?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtutulehduksen voi saada lähinnä jos hinkkaa kahta vulvaa yhteen, menee bakteerikannat sekaisin

Vierailija
4/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koivulehtisuppoja sekä hopeavesiteetä, T: Erkki !

Vierailija
5/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma toimii hyvin, ottakaahan lasteja sisään

Vierailija
6/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antibiootit. Kannattaa aloittaa myös maitohappobakteerikuuri nyt niin, että se jatkuu antibioottikuurin jälkeen vielä viikko-pari. 

Vierailija
7/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joku 10 päivän antibiootti ja sen jälkeen vielä estolääkitys, koska tulehdus oli krooninen.

Vierailija
8/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatko kauan meni että alkoi helpottaa? Kärsitkö koko kuurin ajan vatsaoireista (lääkkeistä johtuvista)?

Viikon verran. meni, että alkoi helpottaa. Mulla tulehdus oli jo kroonistunut, kun terveyskeskuksessa vaivani kuitattiin liiaksi kehon tuntemusten tarkkailuksi ja luulotaudiksi, kun ei kuumetta ollut. Podin sitten sitä kohtutulehdustani puoli vuotta ennen kuin lähdin yksityiselle ja tutkittiin kunnolla ja sain lääkkeet. Kärsin vatsavaivoista koko ajan, mutta kyllä niiden kanssa pärjäsi. Lähinnä täytyi käydä ripuloimassa ehkä 5-10 kertaa päivässä, mikä oli töissä vähän ikävää, mutta siinähän se meni. Inhottavin oli, että vaivat ei meinanneet loppua kuurin jälkeenkään, kunnes tuttu sairaanhoitaja neuvoi, että syö VivoMixx merkkistä suolistobakteerivalmistetta kuuri, niin saattaa auttaa, ja se tosiaan auttoi.

Vierailija
10/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin heti jos epäilee kohtutulehdusta, ei todellakaan parane itsestään.

Vierailija
11/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mua pelottaa toi tupla antibioottikuuri, mikä lienee edessä. Mutta ei näitä tulehduskipujakaan jaksa ja pakko hoitaa ettei mee tila entistä pahemmaksi. Toivottavasti kestän lääkkeet ja toivottavasti pian paranen. Ap

Vierailija
12/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun kärsin muutenkin kroonisista suolistovaivoista, joihin kyllä laktoositon ja gluteeniton ruokavalio  on auttanut, mutta ei kokonaan vaivoja poistanut ei antibiootin aiheuttamat suolistovaivat mm. ripuli kauheasti pelota.

Vierailija
13/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, ehkä pelkään turhaan. En tiedä, joskus on tullut vaan niin julmetun huono olo antibiooteista  että on tuntunut että kuolen. ap

Vierailija
14/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, mua pelottaa toi tupla antibioottikuuri, mikä lienee edessä. Mutta ei näitä tulehduskipujakaan jaksa ja pakko hoitaa ettei mee tila entistä pahemmaksi. Toivottavasti kestän lääkkeet ja toivottavasti pian paranen. Ap

Siis kohtutulehdushan on helposti tappava, niin antibioottikuurit on aika pientä siihen verrattuna. 

Ite oon ollut kerran sairaalassa antibioottitipassa kohtutulehduksen takia, toisen kerran riitti ihan antibioottikuuri. Suosittelen sitä kuuria, enkä tuota hengenvaaraa. 

Vierailija
15/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierukan asennuksen jälkeen kohtu tulehtui, 2 antibioottia+maitohappobakteeri 14 vrk. Lääkäriin pikimmiten, voi kehittyä verenmyrkytykseksi.

Vierailija
16/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille, jostain syystä pelottaa vahva tuplalääkitys. Mutta ymmärrän, että se taitaa olla tässä se pienempi paha. Ainakin yritän sisäistää asian ja kerätä rohkeutta. Ap

Vierailija
17/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida vaan pois. Olo helpottuu sen jälkeen. 

Vierailija
18/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemii.

Vierailija
19/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joko menit lääkäriin? Kaksi antibioottia päällekkäin siihen tarvitsee. 

Vierailija
20/25 |
08.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme