Olisin ostanut tänään kävelysauvat, mutta kun mies ivaili, että
kävisit nyt ensin ihan muuten lenkillä, jätin sauvat TOISTAISEKSI kauppaan. Käyn ne hakemassa ens viikolla yksin. Ärsyttävä äijä, ei mitään tukea tai kannustusta saa koskaan missään asiassa. Sen mielestä kävely ei ole lenkkeilyä, vain juokseminen, ja sekin vain monta kertaa viikossa tehtynä. Olen kade, kun kaikki laihduttajat aina lehdissä suitsuttavat miehensä tukeneen.
Kommentit (9)
Huomenna meet ja ostat ne sauvat. Ja muuten, mulla on just samanlainen mies ku ap:llä, ei minkäänlaista kannustusta koskaan.
t.22-v sauvakävelijä.:)
Taidan mennä tosiaan heti huomenna ostamaan ne! Sinä, joka pidät sauvakävelyä viiskymppisten touhuna, olet pahasti ajastasi jäljessä.
Hulluna varmaan pitivät alkuvuosina, kun kävelin vielä vanhoilla lapsuuden suksisauvoilla :-)
T. Sauvakävelijä vm. 74
on jopa neljä kertaa tehokkaampaa (rivakka sauvakävely) kuin nopea kävely ilman sauvoja. Kuluttaa kaloreita jopa tehokkaammin kuin juokuslenkki!! Muistakaa sääntö: 10 000 askelta päivässä (n. 8 km) mikä on siis terveydellinen suositus. Ja eiku sauvomaan!!! :)
t. kolmekymppinen sauvakävelijä
Ovat tehokas keino saada asevelvolliset kuntoon.
En viitsinyt ostaa niitä sen takia, etten halunnut miehen jatkavan typerää kuittailuaan myyjän kuullen. Kostoksi en antanut sen ostaa itselleen uusia hienoja lenkkareita, totesin vain, että sulla on kaapit noita täynnä. Ap
Joku juntti kehitellyt oman ikärajan, koska on itse laiska paska. Nordic walking on suosittua myös USAssa.
Minulla ainakin leikkeilyyn tuli heti enemmän rytmiä ja vauhtia, kun oli sauvat matkassa. Tekniikka ei ehkä ihan heti tule automaattisesti, mutta nopeesti sen hoksaa miten sauvoilla kävellään.
t. parikymppinen sauvakävelijä