Kuinka saada rahaa tän ikäsenä
Oon 13v, ja säästän PS5:n ja yhteensä jo 320e. Saan kuukausirahaa 10e. Ja ei mitään "myy persettä" tai "myy kokaiinii" trollia, kiitos
Kommentit (33)
Puolukoita+sieniä voi kerätä ja myydä.
Laita ilmoitus lähikaupan ilmoitustaululle, että voit hoitaa joskus lapsia, ulkoiluttaa koiraa, käydä kaupassa tai auttaa siivouksessa. Jos joku vaikka tarvitsisi apua, pientä korvausta vastaan.
Otat vanhemmilta "velkaa" ja luovut kuukausirahasta, kunnes velka on kuitattu.
Laita jotai vanhoja leluja ja kirjoja kirpputorille tai tori.fi myyntiin
Kirpputorilla voi mennä helpommin mutta siinä on riski koska pöydästä joutuu maksaa
Sienestämällä saat parhaat tulot. Opettele orakkaat, tatit, suppilovahverot ja mustatorvisieni. Myy itse ne vaikka kaupan ilmoitustaulun kautta tai netissä. Katso kilohinta kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Mul o sama jama
Jos sulla on jotain vanhoja isovanhempia tai jopa isoisovanhempia, nii heillä vois käyä siivoomassa tai jotai
Tuskin siitä paljoa sais kerralla, mutta hei, vitonenki on rahaa!
mummo osti meillä pleikan lapselle, ei tarvinnu edes siivoilla
Lainaa köyhille kavereille rahaa kun heillä iskee makean himo. 100% korko ja maksu heti seuraavasta viikkorahasta.
Talvella voit laittaa ilmoituksen vaikka kotikaupunkisi facebook-ryhmään jossa tarjoudut tekemään lumitöitä korvausta vastaan. Itsekin tarvitsin tällaista apua viime talvena kun olin selkäkipuinen ja onneksi löysin nuoren miehen apuun.
Vierailija kirjoitti:
"Saan kuukausirahaa 10e" ootteko te jtn köyhiä
Itse asiassa kyllä, ollaan hieman köyhiä ja sen takia säästän ite ps5:n
Mun kuukausi raha ei oo sun ongelma.
320eur on kova raha 13vuotiaalle, ilmottele jos sen jollain laillisilla keinoilla saat
Perusta verkkokauppa, sulle tulee varmasti paljon hyviä ideoita kun ajattelet asiaa.
Täältä voit lukea lisää yrittämisestä ja saat apuakin soittamalla https://uusyrityskeskus.fi/
Vierailija kirjoitti:
320eur on kova raha 13vuotiaalle, ilmottele jos sen jollain laillisilla keinoilla saat
Kaikki kuukausirahat suoraa säästötilille että en käytä turhaa ja vasta oli synttärit eli ihan laillisesti.
Täytä maksettuja kyselyitä, ite tienaan niistä noin 80-100€ kuukaudessa.
Leivo joulun alla kakkuja myyntiin. Olen muutamana vuonna tienannut tällä pari sataa. Maustekakut ja taatelikakku tekevät kauppansa vanhuksille esim. myyjäisissä.
Kerää pulloja ja tölkkejä, nosta pantit.
Vierailija kirjoitti:
Mainosten jakelu.
AP:n ikäisiä tyttöjä on täälläkin jakanut mainoksia. Ne mainokset tuodaan nippuina jakopaikoille,
Pyydät joululahjaksi rahaa. Puolukoita voit yrittää kerätä, tai sieniä, tai pulloja. Marjoja poimimalla voi saada hyvänkin tilin. Tai tosiaan tarjoudu siivousavuksi tutuille, tai haravointiin, lumitöihin tms. Lapsenvahdiksi jos on kokemusta lapsista, tai koiraa ulkoiluttamaan jos on kokemusta niistä. Vieraammat ei ehkä mieluusti palkkaa noin nuorta hommiin, mutta voi sitäkin kokeilla.
Mul o sama jama
Jos sulla on jotain vanhoja isovanhempia tai jopa isoisovanhempia, nii heillä vois käyä siivoomassa tai jotai
Tuskin siitä paljoa sais kerralla, mutta hei, vitonenki on rahaa!