Hyvää huomenta palstalaiset. Mitäs teille kuuluu?
Itse ajattelin sulatttaa pakasteen.Eilen olin pienen tytön 5-vuotisjuhlassa ja hän oli mielissään kaikista vieraistaan. Kruunu päässä - tottakai 🧡
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Että ihan pakasteen aiot sulattaa. Minkä pakasteen? Kannattaa sulattaa jääkaapissa.
Etkö vastaa?
Huomenta! Tässä tunnin istunut kahveen ja sähköröökin kanssa sohvalla ennen kuin muut herää, ihanaa. Oon iloinen että pääsin tupakasta eroon! 🙂 Kohta töihin, lapsilauma oottaa. Illalla sitten stressi siitä miten paljon toi äijä kännää tänään. Muuten jees. Lunta ihanasti!
Olen huuli pyöreenä tuon netta ja kauraprinssin tarinan kanssa. Töihin pitäisi lähteä, mutta en usko lukemaani todeksi.
Piereskelen. Kauhea paskan käry leijailee ylläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että ihan pakasteen aiot sulattaa. Minkä pakasteen? Kannattaa sulattaa jääkaapissa.
Etkö vastaa?
No vastaan. Olisiko pakkanen sopivampi sana? Joka tapauksessa, kun tuon sulattaa niin samalla lämpenee jääkaappikin.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vastaa?
No vastaan. Olisiko pakkanen sopivampi sana? Joka tapauksessa, kun tuon sulattaa niin samalla lämpenee jääkaappikin.
- ap
Oletko pakastimesta koskaan kuullut?
Ai mitä mulle kuuluu? Pankkitilini sisältö. Vaatteeni. Autoni. Ja jääkaapissa oleva ruoka
Odotan iltapäivää kun töiden jälkeen alkaa se oikea perjantai. Pössy perjantai.
Vedin puoli tuplaa aamupalaksi. Nyt on ällö olo.
Kirpakkaa pakkashuomenta vain täältäkin. Lomalaisena tässä orientoidun uuteen päivään ja kissa on tuossa vierellä assarina neuvomassa vastauksia tänne AV:lle. Käski sanoa, että kaikki hyvin ja kissojen aamutouhut hoidettu: juokseminen, kehrääminen ja seurustelu ihmisten kanssa. Se on nyt lähdössä aamupäikkäreille. Minä mietin onko tänään ompelupäivä vai katsonko hömppää telkkarista. Ei mitään joulusuorittamista, ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vastaa?
- ap
Taisin kuulla joskus 60-luvulla. Mulla nyt menee tuo väitöskirjan työstämissä aikaa.
Pidä mulle peukkuja, että saan sen joskus valmiiksi ja vielä osaisin kirjoittaa sanat oikein.
Väikkäri ei tosin koske kodinkoneita.
- ap
Vierailija kirjoitti:
Kirpakkaa pakkashuomenta vain täältäkin. Lomalaisena tässä orientoidun uuteen päivään ja kissa on tuossa vierellä assarina neuvomassa vastauksia tänne AV:lle. Käski sanoa, että kaikki hyvin ja kissojen aamutouhut hoidettu: juokseminen, kehrääminen ja seurustelu ihmisten kanssa. Se on nyt lähdössä aamupäikkäreille. Minä mietin onko tänään ompelupäivä vai katsonko hömppää telkkarista. Ei mitään joulusuorittamista, ei.
Kiva lukea jonkun järkevänkin ihmisen tekstiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vastaa?
- ap
Miten typerä voi ihminen olla! Eihän tuommoisia kysele kukaan muu kuin täysi idari.
Vtuttaa jo valmiiksi kun kohta töihin. En voi sietää kollegaani joka palasi juuri pitkältä lomalta ja on siis nyt töissä ja joudumme istumaan vierekkäin. K*rpä otassa aamusta asti.
Mitäs tässä, eniten uituttaa kaikki. Työ,perhe äijä,naapuri,sää,kela, pomo, työkaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vtuttaa jo valmiiksi kun kohta töihin. En voi sietää kollegaani joka palasi juuri pitkältä lomalta ja on siis nyt töissä ja joudumme istumaan vierekkäin. K*rpä otassa aamusta asti.
Minä niin ymmärrän tuon. Olin aikoinaan sairaalassa töissä ja siellä oli tosi paha olla. Naiset oli ihan todella ilkeitä.Voimia työpäivääsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö vastaa?
- ap
Miten typerä voi ihminen olla! Eihän tuommoisia kysele kukaan muu kuin täysi idari.
Ap kertoi sulattavansa jonkin pakasteen ilmeisesti lounasta varten, sitten pakkasen, jota ei voi ollenkaan sulattaa. Nyt se yhtäkkiä muuttui pakastimeksi. Joten kuka täällä on arveluttava.
Huomenta vaan! Vapaapäivän aamua tässä vietellään. Otin reilu viikko sitten tavaksi pyöräyttää kaurapuuron aamupalaksi ja testailen hyvinvointivaikutuksia vielä jonkin aikaa.
Iltapäivällä sitten kampaajan tuolille useiksi tunneiksi. En tykkää yhtään, mutta pakkohan se on pari kertaa vuodessa käydä sukimassa nämä höyhenet.
Rentouttavaa viikonloppua palstalaisille!
Huomenta ja mukavaa päivää kaikille! Rauhallinen herääminen. Aamukahvi juotu ja nyt kävelylle läheiseen puistoon.