Tylsää, kun elän nuivisten kanssa jotka ei joulun lahjoista välitä
Ei ole kuusen alle paketin pakettia hankittuna eikä hankita, meillä ei kukaan muu kuin minä niistä perusta ja koska en itse itselleni mitään ala ostelemaan saati lahjapaperiin käärimään ja kuusen alle pistämään niin siinäpä se. Mies sekä teinit (3kpl) sitä mieltä ettei mitään tarvitse eikä mitään toivo ja näin ollut jo vuosia, ovat sitten saaneet suklaata ja rahaa, siis teinit, ja siinä se, minä ja mies ei mitään.
Jotenkin vain tuntuu aina yhtä aneemiselta vaikken mitään materiakasaa tarkoitakaan, mutta edes jotakin vaan ei niin ei.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te olette miehenne kanssa perheen jouluperinteet noin ankeiksi tehneet. Oma vika 🤷
Mitä mumellat? Kyllä niitä lahjoja oli, siis lapsilla, kaikki lapsuutensa ja varhaismurrosikiensä joulut, mutta sen jälkeen kun täyttivät 15v niin eivät ole niitä toivoneet/halunneet. Eli emme me ole mitään "tehneet ankeiksi". Ja jos toinen aikuisista on vahvasti sitä mieltä, että joulun idea ei ole alkuunkaan materia yms niin paha sitä on mennä muuksi muuttamaan, olen itsekin pitkälti sitä mieltä, mutta esim.1-2 lahjaa ei mielestäni olisi liikaa. Paha minun on yksin asiaa muuttaa, ostaa miehelle lahja tai pari, kun tietää hänen mielipiteensä sen suhteen.
Ap
Pyydä lahjoja äidiltäsi/tädiltäsi/työkaverilta/pelastusarmeijalta jos paketteja noin paljon haluat. Toinen vaihtoehto on selittää miehelle ja teineille miksi asia on sinulle tärkeä ja miksi haluat paketteja. He joko välittävät toiveistasi ja hankkivat paketteja tai sitten eivär välitä eivätkä hanki. Eikä ole mitenkään outoa/noloa/säälittävää hankkia itse itselleen lahjaa. Monet tekevät niin koska silloin saa varmuudella sellaisen lahjan josta tykkää.
Nauti jouluaattona tonkallinen kehnoa viiniä, niin et huomaakaan lahjojen puutetta.
Jatka vain itseksesi määkimistä, sillä ne asiat varmaan paremmiksi muuttuu 🐑
Itsehän te olette miehenne kanssa perheen jouluperinteet noin ankeiksi tehneet. Oma vika 🤷