Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Kansa elää kurjuudessa - demarit bilettää maan kalleimmassa hotellisviitissä

Vierailija
07.12.2023 |

Kyllä rahaa riittää! Ainakin demaripoliitikoilla.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/204159a3-f281-4f6c-94c8-8f95ef…

Kommentit (163)

Vierailija
121/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kans elää kurjudessa?

Miksi sitten itsenäisyyspäivän pönötykseeen laitetaan miljoonia meidän rahaa?

Miksei omalla rahalla saa bilettää missä haluaa? Koska tämä ketju on täynnä kommareita.

Vierailija
122/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä osa suomalaista maksaa jo 60% marginaaliveroa. Vähän paremmaksi voisi laittaa, ihan esimerkin vuoksi kun itse ensin muilta oli vaatimassa. 

Osa? Aika pieni osa. Minun vero % on 25% ja kuulun 10% parhaiten tienaaviin suomessa. Harvassa on sellainen jolla olisi edes 50% marginaalivero. Rikkaat maksaa vain pääomaveroa joka on kiinteä 30%. Jos tienaat miljoonia niin et koskaan joudu maksamaan yli 30% veroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sosialisti ja keski-ikäinen instaprinsessa. Kauaksi on päästy Pirkko Työläjärven ajoista 😀

Ja kuvitella että tuota sitten fanitetaan, teinimielistä keski ikäistä instailijaa jonka ainoa bravuuri on näytellä itseään ja kehoaan ympäri Suomen. Jokainen tavis nainenkin pystyy samaan ja on paremman ja näyttävämmän näköinen kuin marinadi noiden löysine ja roikkuvine peffoineen,lisäksi on luuranko kroppa.

Sanna ei ole vielä keski-ikäinen. Aikoinaan keski-ikäinen tarkoitti 40-60 -vuotiasta, nykyään voisin sanoa jo että hieman vanhempaa kun elintavat ja terveys on eriä kuin 50v sitten.

50-70v kuulostaa keski-iältä nykyään. (se ei koskaan ole tarkoittanut koko elämän keski-ikää vaan aikuisuuden keskellä olemista, vaan aikuiseksi tulemisen ja vanhuuden välillä olevaa ikää) 

Vierailija
124/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosta se on venäjäl...öö suomessa.

Vierailija
125/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan täällä missään kurjuudes elä. Höpöhöpö

Vierailija
126/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä osa suomalaista maksaa jo 60% marginaaliveroa. Vähän paremmaksi voisi laittaa, ihan esimerkin vuoksi kun itse ensin muilta oli vaatimassa. 

Osa? Aika pieni osa. Minun vero % on 25% ja kuulun 10% parhaiten tienaaviin suomessa. Harvassa on sellainen jolla olisi edes 50% marginaalivero. Rikkaat maksaa vain pääomaveroa joka on kiinteä 30%. Jos tienaat miljoonia niin et koskaan joudu maksamaan yli 30% veroa.

Miksi trolllaat? Mitä iloa saat siitä irti? 

Vierailija
127/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että omassa kaveripiirissä suurimmalla osalla on marginaali noin 50% tai yli 50%. Eihän se vaadi kuin noin 40 000€ vuodessa tulot.

Aivan tavallista koulutettua porukkaa ollaan enimmäkseen ja olemme porukalla useammankin kerran heittäneet ilmaan ajatuksen että josko lähtisimme koko porukka ulkomaille.

Jo 37 000€ vuodessa tienaavalla on 49,5% marginaali. 

Vierailija
128/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että omassa kaveripiirissä suurimmalla osalla on marginaali noin 50% tai yli 50%. Eihän se vaadi kuin noin 40 000€ vuodessa tulot.

Aivan tavallista koulutettua porukkaa ollaan enimmäkseen ja olemme porukalla useammankin kerran heittäneet ilmaan ajatuksen että josko lähtisimme koko porukka ulkomaille.

Jo 37 000€ vuodessa tienaavalla on 49,5% margina

Piti aivan tarkistaa ja huh! Eli hieman yli 3000€/kk bruttona tienaavalla on marginaali melkein 50%! Huhhuh, ehkä alan ymmärtämään mistä osa valittaa.... Eli jos minä, keskituloinen tienaan ylimääräistä niin siitä ylimääräisestä menee puolet veroihin? Vai ymmärränkö marginaalin oikein? 🤔

Vierailija
129/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

<

määritä tulotasosi verottajalle oikein niin eipä siitä me kuin normi vero joka sillä tasolla luuluukin mennä. Jos on liian pieni vero%, niin toko kovin äkkiää tulee keskenvuotta se raja vastaan jolloin vero nousee.... ei varmaan vastaa kysykseesi, mutta näin se toimii.

Vierailija
130/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

määritä tulotasosi verottajalle oikein niin eipä siitä me kuin normi vero joka sillä tasolla luuluukin mennä. Jos on liian pieni vero%, niin toko kovin äkkiää tulee keskenvuotta se raja vastaan jolloin vero nousee.... ei varmaan vastaa kysykseesi, mutta näin se toimii.

Oijoi ja voivoi jos tämä on suomalaisten veroymmärrys. Kyllä se nyt niin vain menee että jokaisesta yli tuon yllä mainitun 37 000€ yli menevästä eurosta menee se marginaali. Tuossa tapauksessa se on 49,5%. Eli jokaisesta sen yli menevästä eurosta verottaja imee vähintään puolet, 59,2% näyttäisi maksimi eli reilusti yli puolet. 

Se veroprosentti joka siellä verolapussa näkyy on keskiarvo siitä jonka verottaja on tienesteistäsi napannut. Pienemmistä tuloista vähemmän, niistä isommista jopa sen liki 60%. Joka on todella paljon. 

Vierailija
131/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja setämies junger on kovin katkera kun ei pääsyt linnan juhliin eikä tyttöjen jatkoille kämppiin.santtu oli pm korona aikana ja natoliitoksen aikana.junger tuonnut jatkuvasti itseään esiin mutta mitä saavutuksia hänellä on.

.kalpenee setä sannan rinnalla

Kuka on junger?

Vierailija
132/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosialismi on rikos ihmiskuntaa vastaan! Alas sosialismi! Alas marxismi-leninismi!

Vierailija
133/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei saisi juhlia koska jollain on kurja elämä?

Vierailija
134/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin kiinteä 30%? 

Jos tienaat yli 30000€ niin vero on 34%

Vierailija
135/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Sannalla on varaa. Ja hän on ystävänä varmaan ihan parasta luokkaa. Ei yhtään kannata arvostella jotain muutaman tunnin tapaamista ystävien kanssa Kämpissä. Sanna ei kumminkaan ole mistään rikkaasta porho kodista lähtöisin. 

Se kai se juuri onkin. Kun ei ole rahan kanssa kasvanut niin sen fiksu käyttö on vaikeampaa opetella. Pröystäilylinja on kautta aikojen ollut uuden rahan ihmisten juttu.

Sannalla ihan hyvä palkka. Saa käyttää omia rahojaan juuri niin kuin haluaa, vaikka sitten juhlimiseen.

Vierailija
136/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli joi joi, tissiposki kokoomusperssuolinkaiset ovat nyt vihaisia, miestissit heiluu kun nämä soijapojat saavat itkupotkuraivareita.

Vierailija
137/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli joi joi, tissiposki kokoomusperssuolinkaiset ovat nyt vihaisia, miestissit heiluu kun nämä soijapojat saavat itkupotkuraivareita. 

Ärhennellessään ja polkiessaan jalkaa tissiposkien kaulalle valuu maitoa ja kun samaan aikaan vielä vemputtavat alapäästään soijamaitoa niin kyllä ovat sotkuisia ja haisevat imelälle.

Vierailija
138/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylös alas ylös alas pomppii setä rehevä, maidon tuoksu tisuleista on imelä ja mehevä.

Vierailija
139/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärhennellessään ja polkiessaan jalkaa tissiposkien kaulalle valuu maitoa ja kun samaan aikaan vielä vemputtavat alapäästään soijamaitoa niin kyllä ovat sotkuisia ja haisevat imelälle.

Jännä, olen huomannut ihan saman. Usein on sellainen vähän happaman imelä tuoksu noiden uikuttajien ympärillä.

Vierailija
140/163 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. He harrastavat usein tuota vihaista ärhentelyä ryhmissä ja rituaaliin kuuluva heiluvien miestisujen hamuilu suuhun on hypähtelyn tiimellyksessä hankalaa. Tämä lisää turhautumista ja siksi ärhentely vain kiihtyy ja muuttuu lopulta kimeäksi kirkumiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi