Mitä tehdä, kun tahtoisi olla toisen lähellä, mutta siinä ei ole järkeä
Punnitsen kahden välillä. Tykkään ja haluaisin, mutta siinä ei olisi järkeä. Kannattaako unohtaa?
Kommentit (26)
Mulla sama jutska. Mieletöntä seksiä mutta muuten täysin dille dong mies joka vie hermot.
Sama tilanne. Olen todella ihastunut tuohon toiseen.
Ei tunteissa ole mitään järkeä. Lähdetään siitä liikenteeseen.
Minulla vähän sama. Exäni halusi lapsia, minä en. En kuitenkaan pysty unohtamaan... 😥
Vierailija kirjoitti:
Ei tunteissa ole mitään järkeä. Lähdetään siitä liikenteeseen.
Tämä.
Miksi ei olisi järkeä? Jätät kertomatta sen. Ilmeisesti pitkä liitto, talo, koira jne ja sosiaalinen paine?
Ei kannata jos tiedät jo vastauksen.. sitä voi löytää paljon parempaa kun antaa mahdollisuuden
Jos toinen on esimerkiksi parisuhteessa niin tiedät vastauksen varmaan itsekin että mitä tehdä. Täällä taas kalastellaan oikeutusta omille teoilleen kertomatta koko totuutta...
Elämässä ei ole mitään järkeä. Silti sitä puolustetaan vaikka sitten ottamalla jonkun toisen henki. Hullua hommaa joka tapauksessa.
Itse ajattelen näin: jos sen toisen kanssa saa jaettua taakkaa (ja sitä toista kestää) on se silti parempi kuin ilman.
Miten se muka olisi järjetöntä? Joskus liika järki tunneasioissa on se mikä johtaa järjettömyyteen ja onnettomuuteen elämässä. Kunhan kohtelee muita kunnioittavasti niin miksei kuunnella sydäntään. Paremmin sopivaan saa esimerkiksi vaihtaa kunhan hoitaa eron kunnialla eikä suhmuroitse selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Tee kuten sydän sanoo.
Paitsi jos toinen on varattu. Silloin on mentävä järjen mukaan.
Jos pitkäaikaisen kumppanin haluaa niin pitää olla järki ja tunteet. Parisuhteessa ei ole ylipäätään järkeä ilman tunnetta koska ne kaikki perustuvat jollain tasolla tunteeseen. Jos taas ei ole järkeä, tunteet voivat hiipua tai kieroutua hyvinkin helposti.
Jos on pakko valita, valitse tunteet. Todennäköisesti sydämesi särkyy jossain kohti tavalla tai toisella mutta kuulemma on parempi rakastaa ja menettää kuin jättää rakastamatta.
Menkää vaikka luostariin, niin loppuu nämä kauheat ylitarjonnan ongelmat.
T. Ikisinkku, josta yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut IKINÄ
Vierailija kirjoitti:
Menkää vaikka luostariin, niin loppuu nämä kauheat ylitarjonnan ongelmat.
T. Ikisinkku, josta yksikään mies ei ole ollut kiinnostunut IKINÄ
Ehkä se yksi joka kiinnostui masturboi itkien sinua ajatellen illoittain mutta sinä et koskaan tehnyt aloitetta ja olette molemmat yksin loppuelämän...
Minä seurasin tunnetta.
Nyt olen kylmässä mörskässä paikkakunnalla, missä minulle ei ole töitä.
Tee kuten sydän sanoo.