Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohtaaminen vuosien jälkeen, heti voimakasta kemiaa?

Vierailija
07.12.2023 |

Kokemuksia tällaisesta? Tapailin miestä muutaman kuukauden yli 5 vuotta sitten, kohtasimme uudestaan deittiapissa. Muutama sana on vaihdettu ja minusta tuntuu jo että tunnen jotain. Minusta tuntuu että sopisimme hyvin yhteen.

Vai voisko se olla vaan seksuaalista kemiaa. En tiedä miten se nyt välittyisi.

Yleensä kun olen lopettanut tapailemasta miehiä, vähän myöhemmin mietin että mitä ihmettä siinä koskaan näin. Mutta nyt ei tunnu siltä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan kovassa seksin puutteessa ja tunsit että tarviit heti joltain mieheltä kalua sisääsi.

Vierailija
2/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole kemiaa, vaan fysiikkaa. Paitsi jos puhut eritteiden sekoittumisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä tunnet seksuaalista kiinnostusta miestä kohtaan. Onhan tuo ihan normaalia ja melko yleistä.

Kemia tarkoittaa sanontana keskinäistä yhteistä vetovoiman tunnetta ja tosielämän kemia selviää vain livenä.

Vierailija
4/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin tässä syksyllä. Vanha heila yli 10 vuoden takaa otti yhteyttä deittiapissa, nähtiin ja tosi voimakas vetovoima heti. Tapailtiin taas jonkun aikaa, mutta ihan samat ongelmat puski pintaa kuin silloin aiemmin. Mies ei osaa päättää mitä haluaa ja mulla menee hermot siihen, joten pistin taas jutun poikki. Silti olen sitä mieltä, että kannattihan se kokeilla, nyt ainakin tiedän, ettei meille enää koskaan tule mitään. 

Vierailija
5/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lopetitte tapailun silloin 5 vuotta sitten? Jos ei jo silloin toiminut tai kiinnostusta ollut tarpeeksi, en usko että kannattaa saman henkilön kanssa aloittaa alusta.

Vierailija
6/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin nuoruuden rakastettuni 16v eron jälkeen. Kemia oli heti potenssiin 1000! Eikä ole laannut kuluneiden 13v aikana, edelleenkin joka tapaamisella sama tunne. 

Vierailija
7/8 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lopetitte tapailun silloin 5 vuotta sitten? Jos ei jo silloin toiminut tai kiinnostusta ollut tarpeeksi, en usko että kannattaa saman henkilön kanssa aloittaa alusta.

Oli paljonkin kiinnostusta, ongelmat oli enemmän kaveripiirissä.

Olen aina tykännyt hänestä ja hän osoitti kiinnostuksen todella selvästi, vaikka ei ehkä yleensä ole sitä tyyppiä. Vielä kun olin hänet ns torjunut, hän laittoi kutsua ystäväpiirin tapahtumaan jne. Mikä vaati pokkaa.

Nyt en ole ollut sen kaveripiirin kanssa tekemisissä.

Vierailija
8/8 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Tapasin nuoruudenrakkauteni parinkymmenen vuoden takaa ja kyllä löytyy vielä vetovoimaa. Aikoinaan erosimme kun olimme vaan niin nuoria. Meidän olisi pitänyt tavata vähän myöhemmin. Nyt on se tilanne, että tapailemme ystävinä silloin tällöin enkä usko että tästä sen kummenpaa ikinä kehittyykään. Mutta lämmöllä ajattelen häntä ja olen iloinen, että hän on ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän