Linnan jatkot: taso karmea
Harmi, että Yle oli valinnut lähettää ohjelman, jonka sisältö ei vastannut itsenäisyyspäivän arvokkuutta. Ei syntymäpäivään liittyvää iloisuutta saati sitten Suomen korkeaa tasoa sivistyksessä.
Epäselväksi jäi mitä ohjelmalla pyrittiin saavuttamaan kokonaisuutena.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että mahdollisimman moni olisi kuunnellut linnan juhlien sotaveteraanien kokemuksia sekä esimerkiksi lyhytkasvuisen hiihtäjän ajatuksia. Linnan jatkot -ohjelman osalta toivon, että vain harva olisi sen nähnyt. Tämä oli kaiken kaikkiaan huono kokemus. Tyhjä sisältö.
Sotaveteraaneja näytettiin j kuunneltiin yli tunti parhaaseen katseluaikaan. He ovat tehneet hienon työn mutta nyt viesti on että Suomi on pystyyn kuoleva kansakunta ilman mitään tulevaisuutta, uusia ajatuksia, uusia tekoja. On vain jotain 100v sitten tapahtunutta. Onneksi oli linnan jatkot, edes.
Minusta oli tuskastuttavaa kuunnella niitä katkonaisia juttuja ja vanhojen ajatusten hokemista. Keskustelu oli hirveän vaivaantuneen oloista. Ja tosiaan jämähdetty sinne 100 vuoden taakse ja sotiin. Voisi alkaa jo katsoa eteenpäin ja haa
Hienoa että veteraaneja muistetaan ja kuunnellaan. Mutta tuo kahvitilaisuus ei välttämättä ole se oikea paikka ja aika, eikä sitä tarvitsisi televisioida. Presidentillekin tuskainen tilanne kun pitää väkisin keksiä jotain keskusteltavaa.
Kyllä minusta Vikman oli näyttävä ja nimenomaan seksikäs ja tyylikäs ja ihana. En edes nähnyt mitään kainalokarvoja. Ihmeelliset nillityksen aiheet täällä.
Vierailija kirjoitti:
Koko formatti voisi olla joitain 30 kättelyt, ja alkuvalssi, hieman jutustelua, veteraanit, pieni puhe pressalta siunauksen toivotuksineen. Max 1,5 tuntia. ja muutoin aluettain järjestettäisiin joku juhla ympäri suomea. Nyt istumme töllön edessä kuten muinakin iltoina.
(Kristittynä haluaisin myös kuulla lyhyen hartauksen ja rukouksen juhlassa:)
Rukoile ihan omissa oloissasi
Ei sitä uskontoa tarvitse joka paikkaan työntää
Vierailija kirjoitti:
Erikalla on kyllä isot bosat!
Isot silikonit, alkuperäiset rinnat olivat paljon pienemmät. Inhottaa, että Erika puhuu tytöille ja naisille voimaantumisesta ja kehopositiivisuudesta kun on itse hankkinut oman itsetuntonsa muovin avulla. Samoin naamaa on täytetty. Yle nostaa jatkuvasti Vikmania ohjelmiinsa ja vaikuttaa näin negatiivisesti naiskuvaan. Ylelle voisi laittaa palautetta, että lopettavat muovisen Erikan väkisin esiinnostamisen.
Miksi suomalaisiin iskee päälleliimattu hönötyyli kuten arppa. Aina nousee joku uusi vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kanavaa siinä vaiheessa kun Erika lauloi kultaisessa kalaverkossaan kainalokarvat röyhyten jotain olematonta hömppää. Kutsukaa vanhanaikaiseksi, mutta en tykännyt. Jotakin vähän arvokkaampaa odotin. En tiedä mitä tällaisilla artistivalinnoilla haetaan??
Oliko kaikki muut esiintyiset arvokkaita ? En menisi kehumaan, että oli
Eikö Erikan esiintyminen ollut juhlien jatkoilta ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta Vikman oli näyttävä ja nimenomaan seksikäs ja tyylikäs ja ihana. En edes nähnyt mitään kainalokarvoja. Ihmeelliset nillityksen aiheet täällä.
Oletko nainen vai mies? Millaisia tuntemuksia Vilkmanin esitys sinussa aiheuttaa? Kiihottumista vai esimerkiksi ihailua? Vakavasti kysyn. Itse en naisena voi ymmärtää hänen suosiotaan, ja koen hänet epäseksikkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot silikonit, alkuperäiset rinnat olivat paljon pienemmät. Inhottaa, että Erika puhuu tytöille ja naisille voimaantumisesta ja kehopositiivisuudesta kun on itse hankkinut oman itsetuntonsa muovin avulla. Samoin naamaa on täytetty. Yle nostaa jatkuvasti Vikmania ohjelmiinsa ja vaikuttaa näin negatiivisesti naiskuvaan. Ylelle voisi laittaa palautetta, että lopettavat muovisen Erikan väkisin esiinnostamisen.
Ei ole naamaa täytetty Erikalla
Kyllä ne nuoret tayttää sitä namaansa ihan omasta aloitteestaan ja laittavat blondattuun tukkaan lisäkkeitä ja ripsiin
Vierailija kirjoitti:
Erityisen paljon häititsee kännyllä kuvaaminen eturivissä. Kieltää pitäisi, kun ihmiset eivät itse älyä.
Samaa olen katsonut jo monena vuonna. Porukka tönöttää paikoillaan kamerat tanassa tuolla salissa. Ymmärrän, että ykköset päällä ei ole ehkä ole miellyttävintä antautua moshpittiin, mutta eikö tuolla ole sen verran tanssitaitoisia paikalla että saisi aikaan jotain sivistynyttä paritanssin pyörähtelyä edes ihan lavan eteen? Tai edes vaikka eläytyvää kuuntelemista ilman sitä ojennettua kännykkää? Kyseessä kuitenkin tilaisuus, joka sekä lähetetään tv:ssä suorana, striimataan että tallennetaan Suomen parhailla vehkeillä ilmaiseksi nähtäväksi, niin en oikein ymmärrä mitä lisäarvoa sillä omalla hälyisellä viidennen rivin kännytallenteella saa.
En nyt ota ohjelmiston valintaan kantaa. Olen kuitenkin Linnan juhlien jatkojen vakiokatselija. Suurimpana syynä se, että olen Ylen audiotuotantojen fani. Tuotannon kirkas soundi ja tarkkuus ilahduttaa joka kerta, RSO:n konserteista UMK:hon. Nytkin tämä puoli toimi erinomaisesti. Kotikatsomoon välittynyt kuuntelukokemus oli huippulaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuo on ytainnut laittaa monta kiloa liikaa ympäri kehoaan eri täytteitä kun pursuaa kaikkialta//seuraava tukiainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen vai mies? Millaisia tuntemuksia Vilkmanin esitys sinussa aiheuttaa? Kiihottumista vai esimerkiksi ihailua? Vakavasti kysyn. Itse en naisena voi ymmärtää hänen suosiotaan, ja koen hänet epäseksikkääksi.
Kateutta ilmassa, vaikka ette myönnä
En haluaisi takertua vain yhteen artistiin tässä linnan jatkot -ohjelmassa. Kaikki taidamme jo tietää, ketkä artistit haluavat olla "rohkeita". Olipa se rintojen tai kainolokarvojen esittelyä.
Koko lähetys oli valitettavasti epäonnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kateutta ilmassa, vaikka ette myönnä
Kateus vie kalatkin vedestä. Ja vaatteet joidenkin naisten päältä. Eiköhän ne vartaloa esittelevät ole niitä kateellisia, koska kilpailevat tässä seksikkyyskisassa.
Ei, en missään nimessä ole kateellinen!!! Huh.
Kyllä itsenäisyyspäivän jatkoihinkin pitäisi tyylikkyys kuulua. Veteraanit ovat tärkeä linkki kansakuntamme historiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole naamaa täytetty Erikalla
Kyllä ne nuoret tayttää sitä namaansa ihan omasta aloitteestaan ja laittavat blondattuun tukkaan lisäkkeitä ja ripsiin
Otsa ei ainakaan toimi hänellä normaalisti, joten jotakin hänelle on kasvoihinkin tehty. Ne jättisilikonit on lähinnä naurettavat. Ehkä tuollainen halvannäköinen tyyli oli Dannyn mieleen, tuskin Erika itse haaveili olevansa uusi Tukiainen. Seksin avulla itseään markkinoivat naiset ovat yleensä mt-ongelmaisia, tästä on ollut mediassakin juttua. Ja tätä sitten tyrkytetään tytöille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä itsenäisyyspäivän jatkoihinkin pitäisi tyylikkyys kuulua. Veteraanit ovat tärkeä linkki kansakuntamme historiaan.
Hyvin sanottu.
Ensin linnan juhlista tuli kaunis kuva Suomesta. Mutta se ei kauaa kestänyt, kun jatkolähetyksessä näytettiin millaista meillä todellisuudessa on. Tasotonta.
Nuorten naisten ja tyttöjen mielenterveys tulisi ottaa tarkempaan tarkasteluun maassamme. Paljon puhetta, että he voivat huonosti, mutta silti heidän pahoinvointiaan lisätään jatkuvalla syötöllä median toimesta.
Oliko jonkun mielestä kyseisellä TV-ohjelmalla muka jonkunlainen taso, muukin kuin pohjataso?
Esiintyjä omisti biisinsä äidille Suomen Itsenäisyyspäivän juhlassa. Kertonee miten paljon Suomen itsenäisyys hänelle merkitsee.
V sanan käyttö vaikka olikin jatkot. Ja oman tuotteen mainostus veronmaksajien rahoilla Itsenäisyyspäivän jatkojuhlassa.
Kaiken kruunasi kalaverkko ja kainalokarvat. Puhumattakaan Vartiaisesta jonka lauluista tai esiintymisestä en ole tykännyt koskaan.
Samuli ja Behm olivat onnistuneita.
Hanki nyt lasit, jos et nähnyt että hänellä on vaate päällä