Linnan jatkot: taso karmea
Harmi, että Yle oli valinnut lähettää ohjelman, jonka sisältö ei vastannut itsenäisyyspäivän arvokkuutta. Ei syntymäpäivään liittyvää iloisuutta saati sitten Suomen korkeaa tasoa sivistyksessä.
Epäselväksi jäi mitä ohjelmalla pyrittiin saavuttamaan kokonaisuutena.
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Minusta oli erittäin onnistunut ohjelma, jatkot nyt on aina rennommat kuin itse juhlatilaisuus, paras osa oli Behm, esiintyminen, tyyli ja haastattelu, oli oma hauska itsensä. Vartiainen varmaan raskaana puvusta päätellen ja erikalla meni kyllä täysin yli tyrkyttäminen.
Ei Juhana ole raskaana!
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä paljon paremmat nämä jatkot kun itse linnanjuhlat, hyvät esiintyjät.
Mielestäni Sauli esitti ihan uskottavasti pressaa ja Jenni tohtoria
Kysytäänkö sitten vaikka näin, ketä aloittajan mielestä jatkoilla olisi pitänyt esiintyä että taso ei olisi ollut "karmea"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku kirjoitti Arppaan liittyen päälle liimatusta imagosta. Minusta Behm on hyvä esimerkki tästä. Klassisen elegantti 50-luvun tyyli 30-vuotiaalla naisella. Musiikki saman kuuloista kevyttä, mitä radiossa nykyään paljon soi. Mutta olemus ja puhe ovat ristiriidassa tyylin kanssa.
Arppa ei osaa laulaa, mutta hauskaa näytti olevan - hauskuuden lähde ei välittynyt kuulijoille.
Joo, TV meni kiinni tämän Arpan esiintymisen kohdalla. Laulu surkeaa monotonista ulvontaa ja kaikkein ärsyttävämpänä se joka "lainin" välissä tapahtuva ihmeellinen virnuilu.
Samaa mieltä! Lisäksi ulkonäkö oli kuin Irwinillä
Nämä jatkot kiinnostavat suurta osaa yleisöstä, ehkä siksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että mahdollisimman moni olisi kuunnellut linnan juhlien sotaveteraanien kokemuksia sekä esimerkiksi lyhytkasvuisen hiihtäjän ajatuksia. Linnan jatkot -ohjelman osalta toivon, että vain harva olisi sen nähnyt. Tämä oli kaiken kaikkiaan huono kokemus. Tyhjä sisältö.
Sotaveteraaneja näytettiin j kuunneltiin yli tunti parhaaseen katseluaikaan. He ovat tehneet hienon työn mutta nyt viesti on että Suomi on pystyyn kuoleva kansakunta ilman mitään tulevaisuutta, uusia ajatuksia, uusia tekoja. On vain jotain 100v sitten tapahtunutta. Onneksi oli linnan jatkot, edes.
Minusta veteraanit ansaitsisivat ihan oman tilaisuutensa ja ilman mitään kameroita. Enemmän ihmisiä keskustelemassa heidän kanssaan ja rauhallisempi tilanne. Ovat kuitenkin jo sadan vuo
Ei kai kukaan ole väittänytkään että kaikki kutsuttaisiin. Suurin osa on siinä kunnossa, että eivät mitenkään pystyisi tuonne menemään tai osallistumaan keskusteluun. Nuo linnassa olleet ovat ihan sitä terävintä kärkeä mitä on jäljellä.
Laitan uudestaan kommenttini joka on poistettu vissiin alun takia.
Maku meni siinä vaiheessa kun laulaja omisti biisinsä äidille Suomen Itsenäisyyspäivän jatkojuhlassa. Kertoo laulajasta mitä hänelle Suomen itsenäisyys merkitsee.
Kalaverkko ja kainalokarvat kruunasi kun tyyppi mainosti Ylen Itsenäisyyspäivän jatkojuhlassa omaa tuotetta jossa on kirosana.
Ihan karmea. Kiinni meni koko tv kainalokarvojen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihdoin kanavaa siinä vaiheessa kun Erika lauloi kultaisessa kalaverkossaan kainalokarvat röyhyten jotain olematonta hömppää. Kutsukaa vanhanaikaiseksi, mutta en tykännyt. Jotakin vähän arvokkaampaa odotin. En tiedä mitä tällaisilla artistivalinnoilla haetaan??
Valitettavasti muukaan ohjelma ei juuri arvokkaampaa ollut. Itse jouduin myös vaihtamaan kanavaa kyseisen artistin esiintyessä. Yritin kyllä olla avoimella mielellä.
Tämä on nyt varmaan sitä kehopositiivisuutta ja omasta naiseudesta voimaantumista? Joo, olen nainen myös, mutta EI ikinä tulisi mieleen esitellä kainalokarvoja itsenäisyyspäivän juhlassa. Erikoista.
Olen opettanut tyttärelleni, että kainolokarvojen ajelu ei ole pakollista, ja jokainen päätt
Vikman linjasi, että karvattomuuden vaatiminen naisilta on vanhanaikaista ja tylsää. Minusta tässä on elementtejä totuudesta. Kainalokarvoilla on sitäpaitsi oma tehtävänsä eristämässä kahta kainalon ihoaluetta toisistaan, ilmauttamassa.
Ihmiset on vain niin arrogantteja Luontoäitiä kohtaan: ei kelpaa vaikka kaikki on huolella suunniteltua.
Vierailija kirjoitti:
Jatkoille menee tuherot jotka toivoi kutsua mutta eivät saaneet
Näkyi siellä kutsutuista esim. Einikin olevan tyylikkäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että mahdollisimman moni olisi kuunnellut linnan juhlien sotaveteraanien kokemuksia sekä esimerkiksi lyhytkasvuisen hiihtäjän ajatuksia. Linnan jatkot -ohjelman osalta toivon, että vain harva olisi sen nähnyt. Tämä oli kaiken kaikkiaan huono kokemus. Tyhjä sisältö.
Sotaveteraaneja näytettiin j kuunneltiin yli tunti parhaaseen katseluaikaan. He ovat tehneet hienon työn mutta nyt viesti on että Suomi on pystyyn kuoleva kansakunta ilman mitään tulevaisuutta, uusia ajatuksia, uusia tekoja. On vain jotain 100v sitten tapahtunutta. Onneksi oli linnan jatkot, edes.
Ilman sotaveteraaneja ja "jotain 100 v sitten tapahtunutta" ei olisi koko Suomea.
Sotaveteraaneja kohtaan osoitettavaan arvostukseen ei kuulu se, et
Se että keskustelutuokio televisioitiin, nimenomaan osoitti sotaveteraanien arvostusta. Mielelläni minä kuuntelin ja katselin, miten luontevasti ja vapautuneesti Jennikin keskusteli heidän kanssaan. Lähemmäs saavuotias lottakin oli niin hauska ja skarppi. Vuosikymmeniin ei sodan jälkeen sotaveteraaneja arvostettu, heistä ei puhuttu, ja jotkut jopa tokaisivat heille: "Mitäs menitte!" Se oli sitä suomettuneisuuden aikaa, joka osin jatkuu vieläkin. Minä olen kasvanut ja elänyt valheellisuuden ilmapiirissä. Kotona sentään puhuttiin asioista niin kuin ne olivat/ovat.
Vierailija kirjoitti:
Hiusgeeli on tehnyt comebackin 80-luvulta.
Jennillä ja Erikalla on sama stylisti. Ne liimaletlt ei kyllä sovi kellekään. Jennillä oli jo mestarit kiertueella ja näytti kyllä siltä, että olis shampoot unohtuneet rapakon taakse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä ja Erikalla on sama stylisti. Ne liimaletlt ei kyllä sovi kellekään. Jennillä oli jo mestarit kiertueella ja näytti kyllä siltä, että olis shampoot unohtuneet rapakon taakse
Täysin totta, aivan hirveän näköiset letit.
Behmillä stylistinä Neea Kuurne ja sen kyllä huomasi, todella kaunis ja tyylikäs look.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennillä ja Erikalla on sama stylisti. Ne liimaletlt ei kyllä sovi kellekään. Jennillä oli jo mestarit kiertueella ja näytti kyllä siltä, että olis shampoot unohtuneet rapakon taakseTäysin totta, aivan hirveän näköiset letit.
Behmillä stylistinä Neea Kuurne ja sen kyllä huomasi, todella kaunis ja tyylikäs look.
En tiedä johtuiko tuosta Behmin stylististä vai mistä mutta olipa hän aivan täydellisen kaunis ja huoliteltu pukua, meikkiä, hiuksia myöden ja tuo haastattelu kruunasi kaiken, todella uskomaton nainen. Kateeksi suorastaan käy.
Behm lauloi aivan ihanasti ja selkeästi , niinkuin aina.
Siis täällä märehditään vielä kuukauden päästäkin, että miten jatkot meni, ja miltä Erikan kainalot näytti?
Voi jee. En tiennyt, että täällä on näin paljon seiskan lukijakuntaa.
Hmm onko minulla jotenkin parempi kuulo kun hänen esitys oli minusta kaikista selkein, verrata voi vaikka Samulin ja jennin muminaan.