Ei se haittaa jos naisessa on sopivasti pyöreyttä. Siis vain mielipide. Ei saa nokkiintua.
Kommentit (13)
Oksettavat kehopositiiviset pitäisi kitkeä katukuvasta normaaleja ihmisiä häiritsemästä.
Eikä haittaa jos miehillä on paksu lompakko ja reilusti pituutta. Ei pidä nokkiintua.
Miksi se haittaisikaan? Jos et ole ammattiurheilija, ammattitanssija tms . niin mitä väliä.
No sehän on hyvä että jokaiselle löytyy omansa. Ois se kamalaa jos pariutumiseen kelpaisi vain tietyn tyyppiset naiset (ja miehet).
No mulla on pyöreyttä ja onhan noita ukkoja ollut :)
Vierailija kirjoitti:
No mulla on pyöreyttä ja onhan noita ukkoja ollut :)
Kyllähän niihin tarpeensa tekee, niillä on niin huono itsetunto että kuka vaan kelpaa päälle. Harjoitus naisia sitä oikeaa odotellessa.
Minä olen ollut koko ikäni selvästi lihava. Olen kuitenkin ollut myös koko aikuisikäni parisuhteessa. Ottajia on ollut silti, vaikka sormus on sormessa. Ihan joutunut hätäänkin välillä, kun miehet on liian innokkaasti tyrkyttäytyneet. Mieheni on komea, akateeminen ja rikas.
Kunhan on rikas, se tuntuu olevan miesten ainoa kriteeri
Onneksi ei kiinnosta suhteet.
heti kun järkiinnyin alan saada omaa rahaaja reilusti ;)
Jos sitä on oikeisiin paikkoihin kertyntt, niin joo. Jos kroppa on mallia tasapaksujen pölkkyjen varaan nostettu perunasäkki, niin ei.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut koko ikäni selvästi lihava. Olen kuitenkin ollut myös koko aikuisikäni parisuhteessa. Ottajia on ollut silti, vaikka sormus on sormessa. Ihan joutunut hätäänkin välillä, kun miehet on liian innokkaasti tyrkyttäytyneet. Mieheni on komea, akateeminen ja rikas.
Semmoinen fantasia tälle iltaa.
Joo haittaako jos se kaikki on mahassa,
tikkujalat, tissit mutkalla polvissa. Mutta pyöreyttä on..mahassa. Siinä sulle.