Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko hölmöä mennä 6 kk ikäisen vauvan kanssa avoimeen päiväkotiin?

Vierailija
04.01.2007 |

Vauva ei vielä osaa leikkiä, mutta äiti tartteis seuraa :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pian se lapsikin leikkii sielä!

Vierailija
2/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä mukaan, helpompaahan se on nyt tutustua muihin äiteihin, kun lasta ei vielä niin paljon tarvitse vahtia. ;) Ja äkkiä se lapsikin alkaa ympärilleen katsella ja nauttia " seurasta" . Meilläpäin on kerran viikossa avoimessa päiväkodissa " vauvapäivä" , jolloin esim. laulutuokio on enemmän vauvoja ajatellen suunniteltu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla meidän avoimessa on käynyt äitejä joilla nuorin vauva oli 2kk!

Vierailija
4/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille :)

Vierailija
5/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kävin vauvan kanssa pari kertaa ja totesin ettei minua

kiinnostanut pätkän vertaa leikkiä " ihhahhaa hepo hirnahtaa" leikkiä vauvan kanssa. Typerää.

Mieluummin tapaan ystäviäni tai juttelen äitien kanssa puistossa kun enää menen avoimeen päiväkotiin.

Vierailija
6/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvinnut mitään leikkejä leikkiä. Vauveli tutki innoissaan uusia tavaroita ja minä jutustelin ystäväni kanssa, tai lueskelin lehtiä.

Vierailija
7/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta petyin. Kaikki äidit tunsivat toisensa etukäteen ja juttelivat vain kavereidensa kanssa ja olin ihan hölmönä ja ulkopuolisena. Nolotti ja kotiin lähtiessä oli entistä yksinäisempi olo.

Vierailija
8/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ymmärrä...

Vierailija
9/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommat ja äiti kaipasi seuraa ja kivaa oli.

Harmitti vain esikoisen aikaan kun en tiennyt tällaisia olevan. Kykin yksinäni kotona ja ikävystyin. Kiitos sille kaverille, joka vinkkasi minulle näistä tapahtumista.

Ja en minäkään ketään tuntenut. Niissähän koko ajan porukka vaihtuu kun tulee uusia äitejä ja toiset lähtevät töihin. Itsestä se on kiinni, miten niihin pääsee matkaan ja miten saa juttukaveria. En minäkään sieltä mitään liimaystävyyttä halunnut. Kunhan vain juttukaveria hetkeksi.

Vierailija
10/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia kun 10;llä. Aiemmin käytiin tosi kivassa avoimessa ja nyt muuton jälkeen vaihdettiin avointa. täällä uudessa paikassa en ole tutustunut kehenkään eikä lapsenikaan ole samallalailla saanut ystäviä kun aiemmasta avoimesta. Nyt on taapero ja puolivuotias vauva joten helposti sitten jäänkin aamuisin kotiin kun avoimessa ei ole oikeen mukavaa. Jännä vaan kun toisessa avoimessa tutustuttiin ihan hyvin muihin äiteihin. Mä tuun kans vaan yksinäisemmäks kun oon käynyt siellä ja jotenkin nolottaa olla siellä aina yksin. Harmittaa tosi paljon kun tällä alueella asuu PALJON lapsiperheitä ja mä en tunne ketään. Melkein itkua väännän kun nään joidenkin äitien olevan yhdessä kävelyllä ja mulla ei ole ketään jota pyytäisin.

Vierailija
11/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta puistoissa ja muuallakin ehtii kököttää ihan riittämiin. Kai sitä seuraa yhden tuonikäisen kanssa saa muualtakin? Ja muutenkin liikkuminen on vielä helppoa!

Vierailija
12/12 |
04.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on paikkakunta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi