Hjallis Harkimo seurustelee reilusti nuoremman naisen kanssa
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7bddad81-0382-45e4-80e4-ef67fa…
Naiset eivät voi vastustaa vanhempaa miestä.
Kommentit (902)
Jos Hjallis ja Joel molemmat laittaisivat paksuksi emäntänsä niin kersat voisivat sitten mennä samaan aikaan eskariin ja kouluun! Se olisi kaikin puolin kätevää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset vain arvostelee, vaikka itse aloittaisi seurustelun Hjalliksen kanssa, jos saisi siihen mahdollisuuden. Lopettakaa hurskastelu.
No hyi. Hjallis yritti iskeä minua, kun olin nuorempi. En lämmennyt silloin, enkä lämpenisi nytkään.
Mitä, jos Hjallis olisi ollut tuolloin vapaa? Kauniita naisia on riittänyt, vaikket sinä olekaan lämmennyt.
Niinistöllä on todella paljon nuorempi vaimo. Jotenki parempi kuin Hjallis?
Mua ei kauheasti kiinnosta nää tällaiset asiat ihmisten parisuhteissa mutta kyllä mullakin eilen alkoi hymyilyttämään kun mietin itseäni ja Hjallista ryhtymässä puuhiin ja se könyäis päälle ja tuhisis sillä sen honottavalla äänellä, että kulta mulla haluttaa. Juu ei lähtis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjalliksen rahat houkuttavat.
Ja julkisuus. On muuten todella kaunis tuo Jasmine, onko ihan suomalainen?
Täh, miten te tota kaakkia näätte kauniina, ei muotoja ja outo naama? Helkkarin ruma. Samaa aasialaisten kanssa ruskeat silmät ja rahanahneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopealiikkeinen, koska häntä tituleerataan jo avopuolisoksi.
Pakko tituleerata kun linnan juhlien avec-kutsu koskee aviopuolisoa, tai samassa osoitteessa asuvaa avokumppania. Mitään satunnaisia hoitoja ei linnaan viedä.
Kukaan tuskin tarkistaa, onko joku satunnainen hoito.
Siis anteeksi, mutta yäk! Olen 30v nainen ja joskus pikkulapsena olin samoissa juhlissa Hjalliksen kanssa ja jo tuolloin katsoin, että on kyllä epämiellyttävän näköinen tyyppi.
Siis tämän Jasminin edellinen mies kuolee kesäkuun lopussa ja nyt jo uusi mies jonka kanssa esiintyy presidentinlinnassa.
kyllä nyt hälytyskellot saisivat soida ja lujaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikkein hauskinta, että nämä vanhat miehet ei tajua, miten pelleiltä vaikuttavat näiden ladyjensa kanssa.
Tuskinpa Hjallis tollasta ajattelee, kun illalla porautuu ton naisen sisälle 🤪
Just näin! Siinä ei kuule muiden mielipiteet hetkauta, kun mies nauttii vaan.
Eipä ole Hjallis ennenkään tainnut muiden mielipiteistä välittää, on aina tehnyt, mitä on halunnut.
Siskonpoikansa narkkari🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaakkoisaasialaisia tykätään kollektiivisesti haukkua heidän avioituessaan iäkkäämmänpuoleisten suomimiesten kanssa? Kuinka eroavat suomalaisista sisaristaan?
Ihan kaikista lompakon perässä kulkevista naisista ajatellaan samalla tavalla, kansalaisuudesta riippumatta.
Kehitysmaalaisita ukoista jotka suostuu meidän justiinoiden kanssa kun ollaan sen suomen kansalaisuuden saamiseen asti. Näitä sitten maleksii suomessa jo ongelmiksi asti.
Vierailija kirjoitti:
Siis tämän Jasminin edellinen mies kuolee kesäkuun lopussa ja nyt jo uusi mies jonka kanssa esiintyy presidentinlinnassa.
kyllä nyt hälytyskellot saisivat soida ja lujaa.
Kuule Hjallis nauttii vaan ja tuskin välittää mistään hälytyskelloista. Nyt painetaan, kun vielä pystyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on kaikkein hauskinta, että nämä vanhat miehet ei tajua, miten pelleiltä vaikuttavat näiden ladyjensa kanssa.
Tuskinpa Hjallis tollasta ajattelee, kun illalla porautuu ton naisen sisälle 🤪
An ukseen ilman liukkaria :)
Vierailija kirjoitti:
Onpa ihanan näköinen nainen Hjalliksella! Itsekin kirjoitin tänne, että olisi mukava, jos minullakin olisi itseäni nuorempi tyttöystävä. Olen siis 53-vuotias sinkkumies. Minun haave tyrmättiin palstalla heti tyyliin olen 40-vuotias nainen ja maksimissaan kaksi vuotta itseäni vanhemman miehen kansss voisin kuvitella seurustelevani. Mieluummin alle nelikymppisen kanssa. Mutta kaikesta huolimatta tiedän, että kaikki on mahdollista minullekin. 👍
Oletko varakas ?
Ei ne nuoret tartu täkyyn, jollei ole julkimo, tai rikas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tituleerata kun linnan juhlien avec-kutsu koskee aviopuolisoa, tai samassa osoitteessa asuvaa avokumppania. Mitään satunnaisia hoitoja ei linnaan viedä.
Ei sitä mekkoa ehdi edellis yön hoito hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hjalliksen rahat houkuttavat.
Ja julkisuus. On muuten todella kaunis tuo Jasmine, onko ihan suomalainen?
Täh, miten te tota kaakkia näätte kauniina, ei muotoja ja outo naama? Helkkarin ruma. Samaa aasialaisten kanssa ruskeat silmät ja rahanahneus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaakkoisaasialaisia tykätään kollektiivisesti haukkua heidän avioituessaan iäkkäämmänpuoleisten suomimiesten kanssa? Kuinka eroavat suomalaisista sisaristaan?
Ihan kaikista lompakon perässä kulkevista naisista ajatellaan samalla tavalla, kansalaisuudesta riippumatta.
Kehitysmaalaisita ukoista jotka suostuu meidän justiinoiden kanssa kun ollaan sen suomen kansalaisuuden saamiseen asti. Näitä sitten maleksii suomessa jo ongelmiksi asti.
Olihan juhlissa tänä vuonna useampi Aasian tuliainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon Hjallikselle kaikkea hyvää, hän ansaitsee pitkästä aikaa onnen parisuhteessa. Ihminen ei ole luotu olemaan yksin.
Sydärinhän tuo saa taas paneskellessaan.
sydäriin se kuoli edellinenkin aviomies (69 vuotiaana). Jasmine ei kai sitten saanut tarpeeksi rahaa perinnöksi. Kyllähän tuon ikäisen papparaisen helposti hengiltä saa. Vie papan lomareissulle syrjäiseen kohteeseen ja ylirasittaa sen petipuuhilla niin että sydän pettää. Avun tulo syrjäkylille kestää ja pappa kuolee sydäriin. Ensin pitää kuitenkin päästä naimisiin, sillä muuten ei perintöä ole luvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset vain arvostelee, vaikka itse aloittaisi seurustelun Hjalliksen kanssa, jos saisi siihen mahdollisuuden. Lopettakaa hurskastelu.
No hyi. Hjallis yritti iskeä minua, kun olin nuorempi. En lämmennyt silloin, enkä lämpenisi nytkään.
Mitä, jos Hjallis olisi ollut tuolloin vapaa? Kauniita naisia on riittänyt, vaikket sinä olekaan lämmennyt.
Mitä tarkoitat? Kai se oli vapaa, ei kiinnostanut selvittää. En koskisi pitkällä tikullakaan tuon näköiseen mieheen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä mekkoa ehdi edellis yön hoito hankkia.
Kyllä, jos Hjallis tilailee mekon se tulee vaikka keskellä yötä kunhan tarpeeksi maksaa :D!
Epäreilusti vanhempi.