Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mies olla mielestänne liian pitkä? En ole itse edes lyhyt, mutta kävin treffeillä

Vierailija
06.12.2023 |

Miehen kanssa, joka tuntui jo kiusallisen pitkältä. Mulla oli vielä korkeakorkoiset kengät, joten niiden kanssa olin itse noin 176 cm ja silti pituuseroa oli aivan valtavasti. Aiemmin en ollut ajatellut, että mies voisi olla liian pitkä. En tiedä kuinka pitkä hän oikein oli, kun en kysynyt.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän 165-170 mittasista miehistä.

N.22 ja 160 cm pitkä.

Vierailija
42/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jotain 172cm ja yksi 190+cm pituinen miesystävä oli jo kyllä vähän ärsyttävän pitkä itselle, en halua katsella ylöspäin :D Muuten kelpaa pituuden suhteen kaikki oman pituisesta tuohon asti, ehkä muutama sentti itseä pidempi olisi paras, mutta tietysti todella moni muu asia on paljon pituutta tärkeämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta Lauri Markkanen näyttä vaimonsa rinnalla?

Vierailija
44/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika on sen 170. Häpeän joka päivä ja kadehdin muita kun heillä on niin hienot lapset. Rumakin on valitettavasti ja tietää sen, joten ei edes yritä panostaa ulkonäköönsä. Kaduttaa, ei olisi pitänyt tehdä häntä, ei tule maailmalle kelpaamaan.

Vierailija
45/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua yli 180cm miestä. Itse olen 152cm. Lyhyet parempia! 

Mutta teidän lapset voisivat olla sitten 170cm pitkiä?

Aika monen on. Pitiskö ne hävittää täältä?

Vierailija
46/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä ei voi olla jos on terve mies. Olen tavannut Lauri Markkasen livenä ja hänenkään pituinen mies ei olisi liian pitkä. Olen itse 166 cm nainen. Tykkään pitkistä miehistä, myös tosi pitkistä. Toki sitten kun on näitä liikasvusairauksia, jotka johtaa tyyliin 250 cm pituuteen ja siihen että on hyvin sairas eikä pysty juurikaan edes kävelemään, niin se on liikaa ja silloinhan ei kyse olekaan normaalista pituudesta vaan häiriöstä.

Oma mies on 192 cm ja minua ei haittaisi vaikka olisi pitempikin :P Vaikka meillä on melkein 30 cm pituuseroa niin silti tunnen oloni epämukavan pitkäksi korkkareissa enkä useinkaan käytä niitä :D Outo mieli...

Vierailija
47/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koittakaa naiset päättää jo mitä haluutta. Eka vingutaan joka ikisessä paikassa miten alle 180cm mies ei ole miehekäs ja nyt sitten ilmeisesti kolmemetrinen hujoppikaan ei kelpaa. Menkää mittanauhan kans treffeille ja jos pituus ei ole sopiva niin sit käännytte 180 astetta eikä mene aikaa hukkaan turhaan treffailuun

Sitä vinkumista harrastavat miehet, toisille miehille. 

Vierailija
48/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole liian pitkää tavannut. Itse 163 ja nykyinen on 198. Ihan hyvä ja tykkään pitkistä. Olen tosin ollut myös lyhyempien kanssa ja ei se homma siihen kaatunut. Eikä tämä pituusero mihinkään vaikuta. 

Se jälkeläisten pituus on myös ihan tuurista kiinni. Lasteni isä on myös keskimittainen kuten minä. Toinen lapsi on pitkä ja toinen keskipituinen. Olen siis nelikymppinen, joten tämän ikäiset on siinä 165 keskipituudessa. 

Vierailija
49/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 2 m on liian pitkä. Oma mieheni on 185 cm, itse olen 155 cm enkä koe häntä mitenkään liian pitkänä. Vauvammekin oli aika pieni syntyessään (jotkut tällä palstalla kieltävät lyhyitä naisia tekemästä lapsia pitkien miesten kanssa, kun vauvat ovat muka sitten valtavia äidin kokoon nähden).

Aikoinaan töissä tapasin ensimmäisen kerran asiakkaan, joka oli yli 190 cm ja hänkin vaikutti huvittuneelta, kun minä olin niin lyhyt.

Pituushan on myös suhteellista: mieheni näyttää lyhyeltä 195 cm serkkuni vieressä.

Vierailija
50/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut liian pitkää miestä.

Vierailija
51/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitini on 156cm ja isäni 167cm. Minä (nainen) olen 168cm ja veljeni n. 180cm. Isän suvussa on pitkiä ja keskimittaisia ihmisiä, äidin lähisuvussa (veljet ja isä) kaikki alle 170cm

Vierailija
52/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 152, lasteni isä 180, pojat yli 180 ja tytöt n. 170. Lastenlapsista tytötkin aikuisina sen 180. Hieman käy kateeksi.

Vierailija
53/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihminen pituudelleen voi. Katselen miehiä haarukassa 170 cm - 210 cm. 

Katselet tuossa haarukassa, mutta minkä pituiset päätyvät lusikkaan?

Vierailija
54/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään nuoret miehet ovat melkein kaikki todella pitkiä. Ei siinä joku 2 m vielä ole edes mikään erityisen pitkä. Omasta mielestäni pituus ei ole mitenkään keskeinen ominaisuus ihmisessä.

Vierailija
55/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen 182 paljain jaloin, niin liian pitkää miestä en ole vielä tavannut.

Hyi, olisi inhottavaa olla kaltaisesi ruma hongankolistaja.

Taidat olla vain kateellinen toisen pituudesta, itse lienet ns. hukkapätkä. Kauneus ei liity pituuteen mitenkään.

Vierailija
56/57 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut liian pitkää miestä.

En minäkään. En kyllä liian lyhyttäkään. Hyvän pituisia kaikki.

Vierailija
57/57 |
07.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä omituinen, mutta minusta paras on oikeastaan samanmittainen mies. Suuteleminen ja seksihommat toimii paljon paremmin. No tanssiessa saisi kasvaa korkkarien verran, että siinä ei tarvitse olla selkä kyyryssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi