Voiko mies olla mielestänne liian pitkä? En ole itse edes lyhyt, mutta kävin treffeillä
Miehen kanssa, joka tuntui jo kiusallisen pitkältä. Mulla oli vielä korkeakorkoiset kengät, joten niiden kanssa olin itse noin 176 cm ja silti pituuseroa oli aivan valtavasti. Aiemmin en ollut ajatellut, että mies voisi olla liian pitkä. En tiedä kuinka pitkä hän oikein oli, kun en kysynyt.
Kommentit (57)
Olen 195 cm mies. naiset on ihmetelly että olen pitkä ja ihan ok komea tavallinen, mutta en silti löydä naista tai en oikein kelpaa naisille
Vierailija kirjoitti:
Olen 195 cm mies. naiset on ihmetelly että olen pitkä ja ihan ok komea tavallinen, mutta en silti löydä naista tai en oikein kelpaa naisille
Kyllä nuorempana vielä kelpasin, olen kai sitten rupsahtanut.
Naiset vaatii aika paljon nykyää.. pitäs olla kohtuu hyvä palkka, työpaikka.. vähintäää joku amk koulutus ja hieno autoki kylkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syttynyt lyhyistä miehistä mutta joskus tosilyhyillä on vähän itsetunto-ongelmaa joka näkyy sitten turhana uhona ja pätemisenä.
Niin. Ranskassahan on näitä lyhyitä itsetunto-ongelmaisia ollut johtajina useinkin. Napoleon, Sarkozy ja Macron nyt tulevat ensimmäisinä mieleen.
Eikö noi lienee aika normaalimittaisia? Napo oli päälle 170 joka siihen aikaan oli jopa keskimittaa pitempi. Briteissä ja Ranskassa käytetyt pituusyksiköt olivat vähän erilaisia ja britit tahallaan tulkitsivat niitä niin että Napo olisi ollut pätkä, mutta myytti se oli.
En ole ikinä ymmärtänyt tätä pitkien miesten perään hinkumista. Itse 166 ja 185 on jo maksimi mutta 175 on parempi. Liian pitkän kanssa kaikki on hankalaa, tanssikaan ei suju ollenkaan.
190cm paikkeillahan on normaali miesten pisin pituus, plus miinus jokunen sentti. Esim 195cm pitkä on jo vähän oudon pitkä.
En yleisesti ole +190-senttisiin päin. Olen lyhyt. MUTTA VAIKKA OLEN LYHYT, ON MINULLA IHAN SAMANMOINEN OIKEUS OLLA PITKIIN MIEKKOSIIN PÄIN. En tajua sitä ihmeellistä lässytystä, että lyhyet eivät saisi haluta pitkiä. Öööööö?????? X""DDDDD
Ihannepituus miekkoselle on 180-185 centtimeetteriä.
Minä olen 180-senttinen. Käytän mielelläni muutaman sentin korkoja kengissäni.
Olen ollut työtehtävissä kahden 210-senttisen miehen kanssa. Eivät olleet liian pitkiä. Kummallakin heistä muuten oli alle 170-senttinen vaimo.
Koittakaa naiset päättää jo mitä haluutta. Eka vingutaan joka ikisessä paikassa miten alle 180cm mies ei ole miehekäs ja nyt sitten ilmeisesti kolmemetrinen hujoppikaan ei kelpaa. Menkää mittanauhan kans treffeille ja jos pituus ei ole sopiva niin sit käännytte 180 astetta eikä mene aikaa hukkaan turhaan treffailuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina syttynyt lyhyistä miehistä mutta joskus tosilyhyillä on vähän itsetunto-ongelmaa joka näkyy sitten turhana uhona ja pätemisenä.
Niin. Ranskassahan on näitä lyhyitä itsetunto-ongelmaisia ollut johtajina useinkin. Napoleon, Sarkozy ja Macron nyt tulevat ensimmäisinä mieleen.
Eikö noi lienee aika normaalimittaisia? Napo oli päälle 170 joka siihen aikaan oli jopa keskimittaa pitempi. Briteissä ja Ranskassa käytetyt pituusyksiköt olivat vähän erilaisia ja britit tahallaan tulkitsivat niitä niin että Napo olisi ollut pätkä, mutta myytti se oli.
EIKÖ NOI L I E N E , ÄÄLIÖ!!!!!!!!!
Ihan riippuu omista mieltymyksistäsi, ja miten paljon pituudella on merkitystä. Tunnen yli 210 cm pitkän miehen (itseasiassa muutamankin siinä hujakoilla) ja sillä on keskipituinen nainen. Sanoisin että luonne ratkaisee.
Olen 155 cm pitkä. Kävin kerran parikymppisenä muutaman kerran treffeillä kaksimetrisen miehen kanssa, ja silloin tuntui kyllä usein siltä, että meillä on liikaa pituuseroa.
Nykyinen mieheni on 178 cm, ja hän on mielestäni minulle "täydellisen" pituinen.
Olen nähnyt pari, jossa nainen oli n. 150cm ja mies 2m. Koomisen näköistä mutta mitäs se mulle kuuluu.
Sehän on makukysymys. Usein sellaiset ns. taskuvenukset eli 148-158cm naiset tykkää parimetrisistä miehistä mikä on tietysti hyvä, kun näiden jälkeläisistä tulee sitten sopusuhtaisia.
Itse olen 175cm ja tykkään suunnilleen oman kokoisista, mutta monesti minua lähestyvät miehet on jotain 187cm mikä ei ole minun makuuni liikaa kuitenkaan. 190cm ja siitä yli on omaan makuuni jo liian pitkä, mutta jos nyt joku maailman mahtavin mies olisi jonka kanssa synkkaisi täydellisesti, niin en tietenkään pituuden vuoksi jättäisi välistä. Mutta jos on tosi pitkä, niin pitää olla solakka eli ei saa sit olla rakenteeltaan iso.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa naiset päättää jo mitä haluutta. Eka vingutaan joka ikisessä paikassa miten alle 180cm mies ei ole miehekäs ja nyt sitten ilmeisesti kolmemetrinen hujoppikaan ei kelpaa. Menkää mittanauhan kans treffeille ja jos pituus ei ole sopiva niin sit käännytte 180 astetta eikä mene aikaa hukkaan turhaan treffailuun
Tuo 180cm raja on MIESTEN juttu, miehet tuota netissä ihailee :D Naisena en ole ikinä livenä tuota naisilta kuullut
Seksikkäin pituus miehelle on 185-190. Olen itse 168. Mutta eipä sillä pituudella ole loppupeleissä niin väliä. Olen deittaillut kaikenpituisia.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt pari, jossa nainen oli n. 150cm ja mies 2m. Koomisen näköistä mutta mitäs se mulle kuuluu.
Luonto pyrkii tasapainoon ja harmoniaan, noiden potentiaalisista jälkeläisistä tulisi todnäk keskikokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Naiset vaatii aika paljon nykyää.. pitäs olla kohtuu hyvä palkka, työpaikka.. vähintäää joku amk koulutus ja hieno autoki kylkeen.
Riittää että on ihmisen näköinen ja kiva ja hallitsee itseään ja omaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
No mä olen 182 paljain jaloin, niin liian pitkää miestä en ole vielä tavannut.
Hyi, olisi inhottavaa olla kaltaisesi ruma hongankolistaja.
Hän oli myös satuolento ja jos perustuikin oikeaan ihmiseen niin kannattaa muistaa, että keskipituus siihen aikaan oli ihmisillä jossain 140-150cm välillä. Napoleonkin oli itseasassa omassa ajassaan ihan normimittainen, vähintään keskimittainen mieheksi.