Linnassa tarjolla hirvivoileipäkakkua
Kommentit (36)
Saako näissä juhlissa vieras ottaa itse tarjoilua, vai annosteleeko tarjoilija?
No eihän siellä nyt sikaa voi tarjota, loukkaa puolta vierasporukasta. Salelle kyllä maistuis kätelyurakan päälle.
Vierailija kirjoitti:
Saako näissä juhlissa vieras ottaa itse tarjoilua, vai annosteleeko tarjoilija?
Itse otetaan. Nehän ovat sellaisia coctail-ruokia, syödään joko pikkupöydissä ympäri kämppää tai seisten.
Mä ainakin tarjoisin raikasta jauhenlihavoileipä kakkua. Tehty hyvin pestystä jauhenlihasta, sekä raikkaista voileivistä.
Vierailija kirjoitti:
Mä ainakin tarjoisin raikasta jauhenlihavoileipä kakkua. Tehty hyvin pestystä jauhenlihasta, sekä raikkaista voileivistä.
Vedä v i t t u päähäs ja tukehdu, ääliö.
Miksi pitää ajatella jotain linnan juhlien tarjoilusta?
Vierailija kirjoitti:
Hirveetä! Eikö oo kielletty by vihervassut?!
Mitäs täällä taas persut onanoi ringissä? Ainoa asiasta höökivä sakki olette te.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Sale ei ole käynyt yöllä kylmiössä rääppimässä hirvikaakkua.
On kuulemma nälissään käynyt...
Oliko myös lakkahyydykkeessä sormenjäljet
Lakkahyyteessä.
Vierailija kirjoitti:
No eihän siellä nyt sikaa voi tarjota, loukkaa puolta vierasporukasta. Salelle kyllä maistuis kätelyurakan päälle.
Persujen iänikuinen virsi tämä sianlihaläppä.
Onko hyydekakkua. Vai söikö mummovainaa senkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä v i t t u päähäs ja tukehdu, ääliö.
Vasemmistovaldoa v***ttaa itsenäisyyspäivänä... onks kärpässienikilju korkattu jo? Enjoy your fucked up night siinä paskakulkueessanne riehuessa XD
Ai jaa, eikö siellä tarjota lainkaan pestyä jauhelihaa tai raikkaita voileipiä? Aika oudoksi mennyt tämä elämä, jos tarvotaan vain hirvenlihasta tehtyä voileipäkakkua. Voi hirvi parat. Oikeesti.
Oonkin kuullut, että vangeilla on hyvät olot Suomessa.
Niin, oltas voitu ostaa Australiasta kengurunpaistia ti Ameriikasta biisonia. Mutta nyt kun on sentään itsenäisyys päivä, niin mieti siitä miksi hirveä.