Testaa mikä on henkinen kotimaasi
Kommentit (43)
Jaaha, olen liettualainen.
Millähän perusteella. Ne seuraavat maat minulle oli noita itäblokin maita. Ilmeisesti alkoholin kulutus ja se etten tue pätkääkään seksuaalivähemmistöjä, räjäytti pankin? 🤪
Olen testin mukaan norjalainen. Ihan kohdalleen osui.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään tullut suomi?
Luultavasti ei, Ylen tuntien.
Vierailija kirjoitti:
Jaaha, olen liettualainen.
Millähän perusteella. Ne seuraavat maat minulle oli noita itäblokin maita. Ilmeisesti alkoholin kulutus ja se etten tue pätkääkään seksuaalivähemmistöjä, räjäytti pankin? 🤪
Jep,minä virolainen. Seksuaalivähemmistön kärsimysten vähättely ja se,etten nykyään piittaa alkoholista,vaikutti tuohon.
Ärsyttävä testi,kyllä haluisin olla ihan suomalainen,ja olenkin. Huuutsiin koko testi 😆
Elikkä Bulgaria huonoin mahdollinen tulos
Kukaan muu ei vissiin saanut Romaniaa ku mä, apua..
Vierailija kirjoitti:
Hollanti tuli vaikken käytä edes alkoholia saati kannabista :o Enkä ikinä edes matkustaisi Amsterdamiin punaisten lyhtyjen alle...
2. Suomi 3. Tanska 4. Italia 5. Itävalta
Alankomaissa lähes kukaan paikallisista ei käytä kannabista. Turistit senkin edestä.
suomi 1940---- ei ollut komunistejä eikä homoja
1. Portugal, 2. Espanja.
olen introvertti.
Tsekki.
Vastasin myös kaikkeen päinvastoin ja sain tietää, että veriviholliseni on Romania.
Unkari ja Kypros. Ei huono minulle :)
Ranska. Olen kuitenkin edellisessä elämässäni ollut britti, joskus 30-luvulla, siitä olen varma.
Hola, olen espanjalainen. Henkisiä naapurimaitani ovat Belgia, Ranska, Romania ja Slovakia.
Onko kenellekään tullut suomi?