Pari tuttua saa taas vauvan, toiselle tulee toinen ja toiselle kolmas. Kaikki parin vuoden ikäerolla. Itellä oli eka ajatus kun kuulin
Nämä vauvauutiset, että "IHANAA IHANAA IHANAA! Meidän lapset on jo isompia eikä meidän tarvitse enää ikinä "nauttia" tuosta vauva-ajasta."
Siis ihan ahdistus tulee jos aatteleekin että meillä olis vielä vauva.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (6)
Ne pariskuntien ainakin akat ovat irstailleet.
Vierailija kirjoitti:
Ne pariskuntien ainakin akat ovat irstailleet.
Keskenäänkö? Eikö vauvan siittämiseen enää tarvita miestä lainkaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulla iskee noista uutisista ihan hirveä haikeus, haluaisin vauvan myös ja se olisi vielä ihan mahdollistakin.
Mutta sitten toisaalta en halua. Lapset (4) alkaa olla jo isompia ja on mukavaa tehdä ja reissata perheen kanssa ilman pieniä lapsia. Ehkä joku sukulaisista saa vauvan ja pääsee hoivaamaan tai odottelen mahdollisia lapsenlapsia.
Sinulla on jo NELJÄ lasta ja haluaisit vielä uuden??? Miten teillä on aikaa ja rahaa sellaiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla iskee noista uutisista ihan hirveä haikeus, haluaisin vauvan myös ja se olisi vielä ihan mahdollistakin.
Mutta sitten toisaalta en halua. Lapset (4) alkaa olla jo isompia ja on mukavaa tehdä ja reissata perheen kanssa ilman pieniä lapsia. Ehkä joku sukulaisista saa vauvan ja pääsee hoivaamaan tai odottelen mahdollisia lapsenlapsia.
Sinulla on jo NELJÄ lasta ja haluaisit vielä uuden??? Miten teillä on aikaa ja rahaa sellaiseen?
Molemmat keskituloisia ja etänä tehdään töitä. Kotityöt ja uuniruuat saa työpäivän ohessa tehtyä. Osa illoista lasten harrastuksissa. Hyvin riittää aikaa ja jaksamista. Mutta sitten taas juuri nuo järkisyyt, ennestään jo iso perhe, pitäisi varmaan taas päivittää autoa ja asuntoa isompaan. Ei ei ei. Kyllä tähän on hyvä jättää lapsiluku.
Kaipa se jotain biologista vauvan kaipuuta on, pitää vaan se MÄ HALUAN saada ajatuksista torpattua.