Muita, joita v-tuttaa aina kaikki synttäri- ja joululahjojen ostelut?
Ei rahan takia, vaan siksi, että se stressaa eikä kuitenkaan keksi mitään järkeviä.
Kommentit (4)
Muistan ihan, miten sattuu. JOskus olen intoa täynnä ja teen/ostan lahjoja ja joskus en halua muistaa ollenkaan. Sanon vain niin kuin asia on, ettei juuri nyt nappaa koko joulu. Synttäreiden suhteen sama, että jos jollakin synttärit heinäkuussa saatan keksiä ostaa lahjan toukokuussa ja sillä selvä. Ikinä ei ole syntynyt draamaa ja kaaosta minua kohtaan.
Mutta sulle kuitenkin kelpaa toisten antamat lahjat?
Vierailija kirjoitti:
Muistan ihan, miten sattuu. JOskus olen intoa täynnä ja teen/ostan lahjoja ja joskus en halua muistaa ollenkaan. Sanon vain niin kuin asia on, ettei juuri nyt nappaa koko joulu. Synttäreiden suhteen sama, että jos jollakin synttärit heinäkuussa saatan keksiä ostaa lahjan toukokuussa ja sillä selvä. Ikinä ei ole syntynyt draamaa ja kaaosta minua kohtaan.
Kaikki tietäää, että sä olet se suvun kylähullu, jolta voi odottaa mitä vain.
Täällä yksi. En pidä siitä, koska lahjojani ei ole koskaan oikein arvostettu, on usein jopa pilkattu, vaikka olen mielestäni kuunnellut, mitä on toivottu. Budjetti on varmaan ollut liian pieni. Itse olisin kyllä iloinen, jos joku antaisi edes sen suklaarasian, enkä nauraisi asialle, kuten joillakin on tapana.