Impotentit ja muuten haluttomat miehet..
Kun niin paljon haukutaan naisia siitä miten saavat orgasminsa tai eivät, ja ainoastaan mihen mieliksi, olis aika puhua ylläolevista.
Hehän eivät kertakaikkiaan anna naiselle minkäänlaista tyydytystä, ja noista ollaan ihan hiljaa-
Mitäs tähän ryhmään on sanottavaa? Jokatapauksessa kelvottomia naisen kannalta.
Kommentit (7)
Kyllä se nyt vielä ymmärtää, että mies on impotentti ja niin haluton, ettei kulli nouse. Mutta sitä en miehenä ymmärrä, että miksei halua tyydyttää naistaan suuseksillä,sormin ja dildoja käyttämällä. Miksei halua tuottaa rakastamalleen naiselleen nautintoa ja tyydytystä. Vai onko rakkauskin loppunut tai ylipäätään ajatellut vain itsekkäästi omaa munaa ja nautintoa. Jos jälkimmäiset,,niin kannattaa vaihtaa miestä. Sama juttu sitten toisinkin päin,jos nainen ei halua tyydyttää miestään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vielä ymmärtää, että mies on impotentti ja niin haluton, ettei kulli nouse. Mutta sitä en miehenä ymmärrä, että miksei halua tyydyttää naistaan suuseksillä,sormin ja dildoja käyttämällä. Miksei halua tuottaa rakastamalleen naiselleen nautintoa ja tyydytystä. Vai onko rakkauskin loppunut tai ylipäätään ajatellut vain itsekkäästi omaa munaa ja nautintoa. Jos jälkimmäiset,,niin kannattaa vaihtaa miestä. Sama juttu sitten toisinkin päin,jos nainen ei halua tyydyttää miestään.
Tätä minäkin aina ihmetellyt.
Siis me poikain kanssa aina on ajateltu sitä naisen parasta aina vaan. Eläköön Naiset t A.p
Ap vielä tässä. Mitäänhän me ei mistään sekseistä tiedetä, mutta kiinnostelis kovasti, jos äidit ja mammat valistais meitä. T. A.p
Onhan se kurjaa, kun mies ei enää halua tyydyttää, vaikka se olisi helppoa. Koen sen kovin itsekkääksi tietenkin.
Pitää minunkin seksielämä lopettaa, kun mies ei enää halua. Tähänasti se olen ollut minä joka olen uhrautunut, tässä siis kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kelvottomia? Eikös se ole täällä tuhanteen kertaan todettu että ainoastaan pillun nuoleminen tuntuu hyvältä ja se onnistuu ihan hyvin impoteltiltakin
Kyllä onnistuisi, jos vaan tekisi, mutta ei tässäkään asiassa.
Miten niin kelvottomia? Eikös se ole täällä tuhanteen kertaan todettu että ainoastaan pillun nuoleminen tuntuu hyvältä ja se onnistuu ihan hyvin impoteltiltakin