Sinkkuäidin suru, piristystä kaivataan
Tiedän että en ole mikään uniikki lumihiutale, mutta erosin vuosi sitten aviomieheni ja lapseni isän kanssa ja ydinperhe hajosi. Haluaisin uuden parisuhteen, mutta nykyiset deittimarkkinat tuntuvat ihan kauhealta ja mahdottomalta. Lisäksi tuntuu, että ei minua kukaan halua, kun on tuo lapsi.
Haluaisin tapailla kohtalaisen pitkään silloin kun minulla on lapsivapaata, noin pari kertaa viikossa maksimissaan siis, jotta voin olla varma, että suhde on luotettava ja kestävä ennen kuin lapselleni mitään uutta miestä esittelen. Miehille tämä tuntuu kuitenkin ihan liialliselta toivomukselta, että en ole saatavilla kuin sovitusti. Minulle ei voi vain laittaa viestiä, että tuutko tänään yökylään.
Miehet Tinderissä ja muualla tuntuvat etsivän kertakäyttöhupia ja menevät täysin impulsiivisesti kukasta kukkaan. Vaikka joku juttu näyttäisi lupaavalta, ghostailun kierre näiden miesten toimesta tapahtuu joka ikinen kerta ihan yhtäkkiä.
Mielestäni olen ihan hyvännäköinen ja nuorikin olen, 34-vuotias vasta. Deittimaailmassa taidan silti olla ikäloppu. Omanikäiset ja vanhemmat miehet slaidaavat nuoria mimmejä oikealle ja toivovat löytävänsä nuoren naisen.
En vain pääse mitenkään järkevästi mukaan tähän nykysinkkuiluun ja olen tosi surullinen tästä tilanteesta. Pliis, kertokaa piristykseksi positiivisia eron jälkeisiä uuden suhteen löytymisiä! Mistä löytyi ja miten? Kuinka pitkään olit sinkkuna eron jälkeen?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että miehet menee kukasta kukkaan tinderissä ? Siis eihän perus ukko pääse ees juttelemaan naisen kanssa puhumattakaan mistään muusta . 0 tykkäystä on mahdollista vaan saada. Kukasta kukkaan onnistuu vaan mallipojilta tai NHL- miljonääreiltä. Hiukan outo näkemys sanoisin .
Just näin. Suurinosa miehistä (noin 80%) ei ole harrastanut seksiä vuoteen, jos ikinä.
Onko todella näin? Mun tapaamat miehet ovat vaikuttaneet pelimiehiltä... Omiin silmiin normaalin näköisiä, mukavia perusjamppoja, mutta on tullut vaikutelma tavatessa, että ovat naissuhteissaan onnekkaita, jostain syystä. Kyllähän ne nykynaisetkin seksin perässä menee, ehkä ovat löytäneet kaltaisiaan.
Perusjamppakin todnäk kuuluu tuohon 20% miehistä, ne hiljai
Miten muka raahataan puhumaton hissukka väkisin parisuhteeseen? Yleensä noi jutut vaatii kummaltakin jonkun sortin sosiaalisuutta ja vastaantulemista. Ei vaan valikoida jotain hissukkaa rivistä ja ilmoiteta olevansa sen kanssa nyt suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuäitinä on varmasti aika hankala asema nykyisillä deittimarkkinoilla. Siinä alkaa saada vähän haisua siitä, mikä on keskivertomiehen kokemus siellä. Paitsi että nainen saa seksiä aina halutessaan kuitenkin, sen puolesta ei ole sama.
No miksi sitten valitat eikä sulle kelpaa sinkkuäidit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että miehet menee kukasta kukkaan tinderissä ? Siis eihän perus ukko pääse ees juttelemaan naisen kanssa puhumattakaan mistään muusta . 0 tykkäystä on mahdollista vaan saada. Kukasta kukkaan onnistuu vaan mallipojilta tai NHL- miljonääreiltä. Hiukan outo näkemys sanoisin .
Just näin. Suurinosa miehistä (noin 80%) ei ole harrastanut seksiä vuoteen, jos ikinä.
Onko todella näin? Mun tapaamat miehet ovat vaikuttaneet pelimiehiltä... Omiin silmiin normaalin näköisiä, mukavia perusjamppoja, mutta on tullut vaikutelma tavatessa, että ovat naissuhteissaan onnekkaita, jostain syystä. Kyllähän ne nykynaisetkin seksin perässä menee, ehkä ovat löytäneet kaltaisiaan.
Perusjamppakin todnäk kuuluu tuohon 20% miehistä, ne hiljai
Kovin tuntemani pelimies on noin 170 cm "pitkä".
Voit koittaa miestä jolla on jo lapsi. Lapsetonta sinun on todellakin vaikea saada suhteeseen.
Sinkkumarkkinat on täynnä eronneita isiä. Ymmärräthän kuitenkin, että on ihan yhtä itsekästä ilmoittaa milloin olet tavattavissa kuin se, että ne miehet haluaisi tavata useammin. Parisuhde on kuitenkin kahden kauppa.
Elämä on valintoja. Jotkut valinnat voivat vaikeuttaa seuraavia steppejä, kuten sulle on nyt käynyt. Mutta ei mikään silti mahdotonta ole. Mutta tietenkään et voi sanella kenellekään, miten muiden pitäisi mukautua sinun mukaasi.
Lapsi on vaativa otus ja menee kaiken edelle.
No kelpaako kiltti ja kunnollinen mies. Minä olen sinkku ja vapaa. Vai haluatko jonkun komean miehen joka pettää ja on epäluotettava?
T: kiltti ja kunnollinen mies
Olin 35-vuotias kahden pienen lapsen (3 ja 5) äiti kun erosin lasten isästä. Pari vuotta meni ennen kuin kohtasin lapsettoman miehen (minua kolme vuotta nuorempi) jonka kanssa ajatukset sopi yhteen. Vietettiin yhdessä käytännössä joka toinen viikonloppu ja lomilla enemmän. Se suhde kesti 6 vuotta ja päättyi yhteisymmärryksessä. Siitä ei mennytkään kuin pari kuukautta kun tapasin elämäni miehen ja suuren rakkauden.
Olet vielä nuori. Sinulla on aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi upeita kommentteja täällä. :D Ei, k*llin puute ei ole ongelma, kuten aloituksessa kerroin, lyhyitä suhteita löytyy kyllä vaikka muille jaella. Että jos kommentoija kaipaa tällaista seuraa, niin voin toimia välittäjänä. Lapsi on prioriteetti ykkönen elämässä, sehän tässä tuntuu miehille olevan se ongelma. Vihreämmästä ruohosta en tiedä, vanha suhde oli sen verran katastrofi, että siihen en haluaisi palata enkä eroa millään tavalla kadu. Kaipasin järkevää keskustelua eron jälkeisestä sinkkuilusta.
Mun siskon poika, kolmekymppinen, ottaa aina yh-äidin. Häntä ei lapset haittaa. On aina muutaman vuoden ja vaihtaa uuteen.
Mitä tämä nyt oikein on?
Sitten, kun löydät sen oikean, niin et mieti tapaamisaikatauluja, vaan odotat innolla, että sun lapset näkee tämän miehen ja toisin päin. Jos ei ole kipinää jonkun häntäheikin kanssa, niin ei se asia odottamalla parane. Tinderissä useimmat on varattuja tai muuten vain etsivät satunnaista, niin ei kannata tällaisiin takertua, vaan etsiä parempaa.
Kyllä sun täytyy nyt vaan malttaa mielesi ja miettiä uutta parisuhdetta vasta sitten, kun lapsi on isompi ja voit treffailla miehiä niin, että lapsen voi jättää jo kotiin itsekseen joksikin aikaa.