Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Carunalta varoitus: Edessä voi olla ennakoimaton hintojen nousu

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhtä hyvin voi olla ennakoimaton hintojen alennus.

No ei varmasti tule mitään hintojen alennusta.

Vierailija
42/43 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

sitä kutsutaan vihreäksi siirtymäksi ja kyllä kaikki sen ovat ennakolta tienneet, että se nostaa kuluttajahintoja

Ei se nosta mitenkään hintoja. Tässä on kyse sähkönjakeluverkosta, sille on ihan sama mistä sähkö tulee sinne verkkoon. Vihreä sähkö on puoli-ilmaista joten lopeta venäjän kätyri se fossiilisten lobbaaminen.

vihreässä kuplassa on kiva elää. sieltä näkyy vain ihana hiilidioksidin väheneminen, kun alempi keskiluokka tapetaan nälkään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
06.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko näitä jatkuvia hintojen nousua ihmisten kukkaro kestää? Milloin tulee romahdus? Minä ainakin olen jo aivan loppu ja jatkuvasti itku kurkussa tulossa hulluksi.

Sensuroin itse sen, mitä haluaisin tehdä kaikille ikinä vihreää siirtymää kannattaville ja ajaneille ääliöille, sekä erityisesti sähköverkot carunalle myyneelle pölhöpekalle.

'Muistetaan myös kaupan hyväksynyt valtiovarainministeri Jutta Urpilainen sekä hallitusta johtanut herra Käteinen. Tässäkin nähdään selvästi, miten suomalaisten omaisuutta muille antamalla hoidetaan itselle hienoja pestejä Eussa. Onneksi näistä yksi ei ole presidenttiehdokas, mutta oppipoika Stubido on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän