Carunalta varoitus: Edessä voi olla ennakoimaton hintojen nousu
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Siirtoverkon myynti oli oikeistohallituksen aikaansaannoksia.
Lasketko sinä vihreät, SDP:n ja vasemmistoliiton oikeistoon? Nämä nimittäin olivat hallituksessa, kun sähköverkot myytiin. Vastuuministerinä oli vihreä pekka haavisto.
Tämä tavallisten ihmisten köyhdyttäminen ja lopulta nälkään tappaminen on tosi "yllättävää ja ennalta-arvaamatonta" joo. Muuten vaan menee suoraan tietyn tahon pelikirjan mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kauanko näitä jatkuvia hintojen nousua ihmisten kukkaro kestää? Milloin tulee romahdus? Minä ainakin olen jo aivan loppu ja jatkuvasti itku kurkussa tulossa hulluksi.
Sensuroin itse sen, mitä haluaisin tehdä kaikille ikinä vihreää siirtymää kannattaville ja ajaneille ääliöille, sekä erityisesti sähköverkot carunalle myyneelle pölhöpekalle.
Loppu olen minäkin. Ruokakaupassa jää melkein kaikki hyllyyn kun on niin kallista. Syön pelkkää riisiä suolalla.
Stressitöntä arkea pörssisähköpettereille. Kiva kun voi elellä rauhassa ilman söhkön miettimistä.
-9snt, ihan mihin aikaan vaan
Vierailija kirjoitti:
Caruna, tämähän on se entinen suomalainen kantaverkkoyhtiö jonka Pekka HAavisto möi pilkkahintaan ulkomaiselle sijoittajataholle?
Ei ole mikään kantaverkkoyhtiö, vaan yksi 77 jakeluverkkoyhtiöstä.
Caruna muodostuu suurimmaksi osaksi entisestä Espoon sähköstä, minkä Espoon kaupunki käsittämättömässä typeryydessään myi Fortumille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko näitä jatkuvia hintojen nousua ihmisten kukkaro kestää? Milloin tulee romahdus? Minä ainakin olen jo aivan loppu ja jatkuvasti itku kurkussa tulossa hulluksi.
Sensuroin itse sen, mitä haluaisin tehdä kaikille ikinä vihreää siirtymää kannattaville ja ajaneille ääliöille, sekä erityisesti sähköverkot carunalle myyneelle pölhöpekalle.Tuskin tämä viime vuosien meno mitään sattumaa on, kun WEF julkaisi vuonna 2016 sloganinsa "Vuonna 2030 et omista mitään ja olet onnellinen". Talousromahdushan tässä vääjämättä tulee, jolloin siirrytään samalla digirahaan ja digitaaliseen identiteettiin. Se on sitten pulinat pois tai menee tili kokonaan punaiselle.
7 vuottako jo olet istunut peloissasi ripulit housussa jauhamassa samaa Teemu? Joko on r
Teemu?
Eihän noista suunnitelmista tietenkään valtamediassa mitään kerrota, koska se johtaisi nopeasti vallankumoukseen. Kuten ei siitäkään, miten KOLME sijoitusyhtiötä omistaa enemmistön top500 globaaleista suuryrityksistä sisältäen suurimmat mediaryppäät. Yksi noista kolmesta eli BlackRock rantautui viime keväänä myös Suomeen. Yhdysvalloissa kyseinen yhtiö on viime vuosina ostanut aggressiivisesti kiinteistöjä ja maata laskevilla markkinoilla ja on hyvinkin oletettavaa että se toimii aivan samoin täälläkin kun esim. asuntojen hinnat syöksyvät alas laman syventyessä.
Ei tarvitse olla mikään Einstein hahmottaakseen tuon kuvion.
Kaikki hyvin valtakunnassa eikä ole mitään nähtävää!
Onhan se aika hupaisaa kun hinnankorotusten edelläkävijä-karuuna tiedottaa hinnankorotuksista. Ullatuuus
Vierailija kirjoitti:
Carunan mukaan voi tulla ennakoimaton hintojen nousu. Aina kun on Carunasta kyse, niin hintojen nousu on satavarmaa.
Ainoa mikä olisi yllätys olisi yllättävä hintojen lasku.
En lukenut koko tekstiä, mutta ei helvata mitä Haavisto aikoinaan teki!! Ei ollut sen laajempaa ajattelua, mihin suohon meidät vei. Ei kiitos todellakaan pressaksi Pekka-poikaa !!!
Vieläkö joku leuhkii miten saa satoja euroja ilmaisen sähkön ansiosta xD
sitä kutsutaan vihreäksi siirtymäksi ja kyllä kaikki sen ovat ennakolta tienneet, että se nostaa kuluttajahintoja
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö joku leuhkii miten saa satoja euroja ilmaisen sähkön ansiosta xD
Varsinkaan kun tässä on kyse sähkön siirtohinnasta, eikä energian hinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siirtoverkon myynti oli oikeistohallituksen aikaansaannoksia.
Lasketko sinä vihreät, SDP:n ja vasemmistoliiton oikeistoon? Nämä nimittäin olivat hallituksessa, kun sähköverkot myytiin. Vastuuministerinä oli vihreä pekka haavisto.
vihreät kuuluu ääriporvareihin. tähän mennessä vihreällä aatteella on pelastettu ympäristön sijaan vain suur- ja pörssiyhtiöitä ja rahat viety keskiluokalta
Vierailija kirjoitti:
sitä kutsutaan vihreäksi siirtymäksi ja kyllä kaikki sen ovat ennakolta tienneet, että se nostaa kuluttajahintoja
Ei se nosta mitenkään hintoja. Tässä on kyse sähkönjakeluverkosta, sille on ihan sama mistä sähkö tulee sinne verkkoon. Vihreä sähkö on puoli-ilmaista joten lopeta venäjän kätyri se fossiilisten lobbaaminen.
Kenelle tulee yllätyksenä, että talousosaamisellaan keuliva kokoomus ryssii Suomen sähkömarkkinat ja talouden?
Kiitos Pekka tästäkin. Annettiin kaikenmaailman Carunoiden kusettaa niin paljon kuin vain kehtaavat ja nehän kehtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tulee yllätyksenä, että talousosaamisellaan keuliva kokoomus ryssii Suomen sähkömarkkinat ja talouden?
Sähkön hintaa ja katteita nostettiin satoja prosentteja Marin ex viisikko hallinnon aikana 2022 ja hallinto sai siitä sitten omat palkkionsa välistä...
Ja tämän mahdollistanut maanpetturi Haavisto on valtakunnanoikeuden sijaan presidentivaleeissa?
Yksittäinen asiasta vastaava ministeri voi päättää olla myymättä. Pekka halusi myydä. Kiitos vihreät.